847 Reacties
8 dagen geleden
Even een ander vraagje…
Ik ben dinsdag 38 weken…
En wellicht is dit normaal, maar toch even checken of meerdere van jullie dit hebben…
Als ik buk, hoest of moet niezen dan “lek” ik, het is mij nog niet eerder opgevallen dan vandaag.. als ik het goed omschrijf…
Is dit doordat de banden en spieren daar allemaal slapper worden?
8 dagen geleden
Reactie op kiim92
Even een ander vraagje…
Ik ben dinsdag 38 weken…
En wellicht is dit norma ...
Het kan gewoon normaal vocht zijn of urine, maar kan ook vruchtwater zijn.
Probeer eens te hoesten en kijk of t dan ook eruit loopt. Of ruik er even aan, vruchtwater is zoetig.
8 dagen geleden
Reactie op hellokoekie
Hoi mama's,
Even een klein zorg vraagje. Ik ben 37.1 vandaag. Ik merk dat i ...
Ik had dit ook wel een beetje aan het begin van mijn verlof, na een tijdje ging het wel beter en kreeg ik een soort van nieuw ritme met meer tijd voor ontspanning. Probeer anders elke dag een beetje een vast schema aan te houden, met wellicht een dutje?
8 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
In verband met mijn bloeddruk die steeds op het randje zit qua hoogte, will ...
Orgasmes!
7 dagen geleden
Reactie op Ayshakl
Zijn er meer vrouwen die last hebben van lichte menstruatie krampen, niet f ...
Ik heb dit vandaag ook!!! Weet niet waardoor, maar vermoed dat m’n lichaam zich weer verder aan het klaarmaken is voor de bevalling. Nu bijna 39 weken, en jij?
7 dagen geleden
Reactie op Ayshakl
Zijn er meer vrouwen die last hebben van lichte menstruatie krampen, niet f ...
Ik heb al 1-2 weken op en af zo'n ongesteldheidsgevoel. Maar nog niks aan de hand. Dus hopelijk doet het inwendig wel iets :)
7 dagen geleden
Kan het zijn dat je de eerste weeën niet echt hoeft op te vangen met ademhaling? Mijn vliezen zijn vanmiddag gebroken dus ik hoop natuurlijk dat het snel gaat beginnen. Ik heb nu sinds een halfuur ongeveer om de 10 minuten een kramp die een minuut aanhoudt, maar het is niet dat ik dan echt super veel pijn heb of aan niks anders kan denken. Vraag me af of ik dit al moet blijven timen of niet..
7 dagen geleden
Reactie op kristab88
Kan het zijn dat je de eerste weeën niet echt hoeft op te vangen met ademha ...
Bij mij waren de eerste weeën na gebroken vliezen ook niet echt pijnlijk, maar wel gewoon vervelend en dat ik dan even moest stoppen met wat ik aan het doen was. Voelde ook echt als een 'golf' die opkwam en weer zakte, precies zoals omschreven tijdens mijn cursus.
Heb naar ongeveer een half uur die soort weeën gehad en toen beginnen ze al elke 3 minuten en waren ze pijnlijk. Dus zou gaan timen zodra je het gevoel hebt dat het sneller op elkaar zit.