847 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Moma35
Hoi, ik vroeg mij af of iemand weet tot wanneer je kunt floaten. Ik ben nu ...
Op sommige plekken heb ik gelezen dat ze floaten voor zwangeren die 36+ weken zijn afraden, op andere plekken lees ik 38 weken. Als het niet op de website staat zal ik gewoon even een berichtje sturen.
Wat ik heb gelezen is dat floaten de bevalling op zou kunnen wekken vanaf 36 weken en dat sommige plekken daarom voorzichtig zijn vanaf dit termijn.
3 dagen geleden
Reactie op Moma35
Volgens mij een beetje hetzelfde als met een bubbelbad, word op een gegeven moment afgeraden vanwege de eventuele bacteriën vanwege de temperatuur, echter ben je met floaten alleen in zo'n bad. Word het bad dan ook bij elk persoon ververst? Dan denk ik dat het geen probleem is en lijkt me juist een fijne ontspanning.
3 dagen geleden
Reactie op Moma35
Ik heb het toevallig nagevraagd want wilde ook gaan floaten en ze raden het zelf in principe af vanaf 38 weken ivm infectiegevaar, tenzij je verloskundige groen licht geeft. Ik ben daarom voor de zekerheid maar niet meer gegaan en heb in plaats daarvan een zwangerschapsmassage geboekt. Was ook heerlijk met een speciale tafel waar je buik in viel waardoor je op je buik kon liggen. Tipje hoor! 🙏
3 dagen geleden
Reactie op herfstbaby95
Ik heb het toevallig nagevraagd want wilde ook gaan floaten en ze raden het ...
Haha ik vond die massage ook heerlijk maar daarna was wel mn kind weer helemaal uit mn bekken gekropen dus (geen idee of het echt daaraan lag) dus ik wacht even af tot na de bevalling voor ik het weer doe😅
3 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Haha ik vond die massage ook heerlijk maar daarna was wel mn kind weer hele ...
Oh shit!! Iets te ontspannen 😂
3 dagen geleden
Reactie op spablauw
Ik ben het even kwijt, maar neem je nu ook een speen mee in je vluchtkoffer ...
Als je van plan bent een speen te gebruiken, zou ik dat wel doen ja.
Wij zijn van plan borstvoeding te geven en de speen in ieder geval in het begin niet te gebruiken, dus nemen we niks mee.
3 dagen geleden
Reactie op spablauw
Ik ben het even kwijt, maar neem je nu ook een speen mee in je vluchtkoffer ...
Ik had hem wel mee.
2 dagen geleden
https://youtu.be/wjt-Ashodw8?feature=shared
Een super informatief filmpje over het aanleggen van je baby en andere borstvoeding tips 👌👌
2 dagen geleden
Slaap al 2 dagen zo slecht. Of gewoon bijna niet 38.2 nu. Hoe kan dit toch
2 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Slaap al 2 dagen zo slecht. Of gewoon bijna niet 38.2 nu. Hoe kan dit toch
Oeps verkeerde topic 😊🙈
2 dagen geleden
Reactie op Myna123
Iemand ervaring met erge pijn in de boven rug? Of zou ik gewoon verkeerd he ...
Ik had ook verkeerd gelegen en pijn in mn nek en schouderbladen. Als het echt tussen je schouderbladen zit en je vertrouwt het niet dan kan je even bellen over zwangerschapsvergiftiging. Die staat namelijk op het lijstje. Bij mij ging het over na wat rekken en warme douche
2 dagen geleden
Reactie op Myna123
Iemand ervaring met erge pijn in de boven rug? Of zou ik gewoon verkeerd he ...
Ik heb dit ook! Komt door onbewust een iets verkeerde houding door het gewicht van je buik.
Maar ik had ook een verhoogde bloeddruk, maar die is nu weer goed.
Dus als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen! 😊
2 dagen geleden
Ik heb vandaag een echo gehad met 39+4 dagen en daar kwam uit dat mijn kindje P96 is en word geschat op 4366. Zondag ballon en maandag met 40+1 ingeleid. Zijn er meer meiden die zo laat met een flink ingeschat gewicht met zwangerschaps diabetes werden ingeleid? Hoe is dit afgelopen? Ik merk dat dit me toch wat zenuwachtig maakt..