11 Reacties

3 dagen geleden

Heb je al eens wollen rompers van dilling geprobeerd? Vind ik zelf heel erg fijn. En je zou de verwarming aan kunnen zetten tot ze naar bed gaat. Dan komt ze in een wat aangenamere kamer. Want als ze koud naar bed gaat kan het misschien zijn dat ze zichzelf niet meer warm krijgt?

3 dagen geleden

Reactie op Diidi

Heb je al eens wollen rompers van dilling geprobeerd? Vind ik zelf heel erg ...
Wel opgezocht inderdaad, maar vond die nog wel aardig kostbaar🙈 Ze gaat wel lekker warm slapen maar ze koelt vooral af gedurende de nacht waardoor ze rond 4 uur onrustig wordt

3 dagen geleden

Reactie op BehulpzameBoom084540

Wel opgezocht inderdaad, maar vond die nog wel aardig kostbaar🙈 Ze gaat w ...
Ja vond ik ook. Heb ze met een kortingscode van een influencer gekocht. Dat scheelt wel. Vervelend dat ze dan zo afkoelt. Ik zou het niet goed weten buiten dan wollen kleding. Want daar hoor ik wel echt hele goede ervaringen over. Vinted staat er btw ook vol mee, rompers van dilling. Nachtje in de vriezer en de evt bacillen van de voorganger zijn er wel uit

3 dagen geleden

Ik ga er eens naar kijken, dank voor het meedenken!

2 dagen geleden

Yes ik ben ook voorstander van wol. Onze zoon heeft het gelukkig niet koud, maar heb zelf al een jaar een wollen pyjama van dilling en dat is oprecht veel fijner. Zelfs mijn koukleum van een man klaagt er niet meer mee dat hij het koud heeft (hadie altijd wel).

2 dagen geleden

Hier wordt geslapen in wol (zowel romper van bv Joha, pyjama van bv Cosilana als slaapzak van bv Reiff gevoerd) en temp is altijd constant. Kan niet in jouw portemonnee kijken maar absoluut aanrader

2 dagen geleden

Heb je de fleece kant naar binnen gedaan in de winterslaapzak?

2 dagen geleden

Reactie op Isabel de Groot

Hier wordt geslapen in wol (zowel romper van bv Joha, pyjama van bv Cosilan ...
Praktische vraag, hoe krijg je dit dan schoon bij een ongelukje snachts? Ze draagt wel vaker wol, bijvoorbeeld jasje van engel maar dit doe ik niet in de was aangezien het zichzelf reinigt. Wol programma kan natuurlijk maar ze heeft bij ons elke week wel een keer een doorgelekte luier blijft er dan nog iets over van zo’n wollen romper/pyjama?

2 dagen geleden

Ook ik raad wol aan. Een wollen onderlegger kan ook veel schelen, want veel matrasjes zijn er koud. Verder wollen romper, legging en truitje en evt sokken. Hier gaat er zo halverwege de nacht ook nog een wollen deken overheen. Hier overleefd alles heel goed de wolwas. Wij hebben veel wol dus een keer in de zoveel tijd draaien we een wasje. Als je niet zo veel wol hebt zou ik een gewoon met een handwas doen. Influencers hebben idd vaak een kortingscode van Dilling. Als je dan items uit de sale kiest, vind ik het wel te doen wat betreft prijs.

Reactie op BehulpzameBoom084540

Praktische vraag, hoe krijg je dit dan schoon bij een ongelukje snachts? Ze ...
Goede vraag. Je kan wolletjes op een wolprogramma wassen maar als ze elke week doorlekt zou ik handwasjes doen, anders slijt de wol teveel. Onze zoon lekte in de eerste maanden ook door. Toen deden we de wolletjes elke dag in een handwasje. Arbeidsintensief maar werkte prima

18 uur geleden

Hier ook een koukleum met de kamer ook rond de 15 graden. Heb een romper lange mouw en een fleece pyjama aan. En dan een slaapzak 3,5 tog heerlijk warm! Heb de slaapzak van ergopouch helemaal top. De wollen rompers en broekjes heb ik als het Ri de 12 graden gaat daar dan lekker een dikke pyjama op doen en evt sokjes