13 Reacties

6 dagen geleden

Ik vind kleding vaak wat moeilijk vragen ivm je eigen smaak. Graag wil ik speelgoedjes voor de eerste maanden. Mijn lijstje ziet er zo uit: - Activiteitenkubus little dutch sailors bay of little farm - Vormenstoof - Sophie de giraf bijt speeltje - Loopwagen vintage walker wagon little dutch (vw) - Little dutch activiteitenknuffel vos - Lamaze Freddy de vuurvlieg - Stapeltoren - Zwembroek - Sjaal en muts teddy stof - Boxspiraal hayali vos (oranje vos) - Buggyboekje met ring om vast te klikken little dutch - Kraakboekje - Leren bal Bam Bam voetbal vintage - Bad beestjes

6 dagen geleden

Ik zou er lekker een cadeaubon van de thuisbezorgd op zetten heheheh

6 dagen geleden

- cadeaubonnen babyspa - speelgoed voor als ze net ietsje groter zijn - voorleesboekjes

6 dagen geleden

Ik vraag kleding maat 62, daar heb ik praktisch niks van. En misschien alvast siliconen slabbetjes of eetbordjes of zo. Dingen die je nu nog niet nodig hebt maar wel al weet dat je ze wil hebben lijkt mij het handigste.

6 dagen geleden

Babynestje en voetenzak van Najell. Rugzak met naam erop. Hydrofiele doeken (kan je dus echt niet teveel hebben)

6 dagen geleden

Wij hebben er dingen opstaan die we vooral iets later nodig hebben en aantal dingen voor nu zoals luiers. Ook in verschillende prijzen. En de dure dingen zijn ook beetje voor onszelf dat we weten wat we zelf nog moeten halen. 😄

6 dagen geleden

Nu een hoop van wat ik hier heb gelezen😅 En verder koelkastmagneten (letters, die herinner ik me van vroeger en vormen). Boeken over opvoeding (Eten voor kleintjes, How2talk2kids en Het boek waarvan je wilde dat je ouders het gelezen hadden) Een houten plank als groeimeter Een flessen/spenen sterilisator En verder laat ik me graag inspireren hier!

6 dagen geleden

Ik heb er van àlles op staan, kleine en grote bedragen.

6 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ik heb er van àlles op staan, kleine en grote bedragen.
X

6 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

X
X

5 dagen geleden

Buiten al het speelgoed, boekjes en cadeaubonnen die ik er op heb staan twee dingen die ik niet echt zie terugkeren bij anderen; - de rockit. Dat is een apparaatje die zorgt dat je zelf je wandelwagen niet hoeft te wiegen als je ergens even rustig wil stilzitten. - de catchy voor onze kinderstoel. Dan valt het meeste eten niet op de grond (in de kattenharen in ons geval 😅) maar op dat ding en geef je makkelijker die gevallen boterham met pindakaas gewoon nog een keertje.

5 dagen geleden

Reactie op DaCha

Buiten al het speelgoed, boekjes en cadeaubonnen die ik er op heb staan twe ...
Oh die Catchy is ook een goede tip! 😄

5 dagen geleden

Reactie op DaCha

Buiten al het speelgoed, boekjes en cadeaubonnen die ik er op heb staan twe ...
Oh die rockit heb k overgenomen, de catchy kan helaas niet op onze kinderstoel... we hebben een Bloom Fresco gekregen van m'n zus en dat staat maar op 1 poot. Voor de kattenharen hebben we een robotstofzuiger die iedere dag een rondje doet😜