17 Reacties

één maand geleden

Ik kijk even mee! 😂🥰

één maand geleden

Waarom 8 cadeautjes?

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Waarom 8 cadeautjes?
In een kraammand zit vaak voor elke dag van de kraamweek een klein cadeautje voor de oudere broer/zus.

één maand geleden

Ik volg even mee!! Ben ook inspiratieloos 🫣😂

één maand geleden

Wat een leuk idee! Ik volg ook.

één maand geleden

- voorleesboekje - een eigen babypop - shirtje voor de baby - hetzelfde shirt voor haar - een fotolijstje en dan samen een mooie foto erin doen - een leuk halloweendingetje voor haar - haar accesoires - een leuk dagje uit met bijv. papa/oma/opa/oom/tante in een envelop (vandaag ga je naar:....!) of een bios bon en dat ze zelf een film kan kiezen Zijn even adhoc ideeën die ik opgooi hoor. Heb zelf geen dochter 🙈 wij doen namens de baby een cadeau aan grote broer bij de eerste ontmoeting straks.

één maand geleden

Ik heb hier ook over nagedacht,, verder dan dat ben ik ook niet gekomen 🤣 - dokter/zuster setje, kan ze de kraamzorg helpen - poppen kleertjes - iets lekkers - kralen om een ketting te maken - boekje over grote zus zijn - stickers Vooral kleine dingen die zij leuk vindt om te doen! 😊💖

één maand geleden

Reactie op Fenna166

Ik heb hier ook over nagedacht,, verder dan dat ben ik ook niet gekomen 🤣 ...
Dat dokterskoffertje is een leuk idee zeg!!

één maand geleden

Wij geven een spelletje aan ons zoontje van 2. Bewust een spelletje, omdat we (ik/man/familie) dit dan bewust even 1 op 1 ook met hem kan doen. Zonder baby gedoe erbij 🤭

één maand geleden

Wij hebben dit ook gedaan en hebben onderstaande cadeaus; Een boekje voor haar magibook Lego Matchende outfit met haar zusje Zonnescherm voor in de auto Paw Patrol bidon Gezichtsmasker (even met mama tijd) Kleurboek Stiften Puzzel Een babybadje Ik wilde heel graag een voorleesboek over grote zus, maar waarschijnlijk krijgen we die al dus heb ik die maar niet zelf aangeschaft.

één maand geleden

Volg

één maand geleden

Een shirt of iets waaruit blijkt dat ze grote zus is geworden om aan te doen naar school (aandacht voor haar van andere ouders, juffen en meesters) Verder zou ik haar meenemen in de zorg voor de baby aan het begin van de kraamweek; Een mooie pop (zo krijgt zij ook een “baby” om voor te zorgen tijdens het kramen) Babybadje voor de pop om tegelijk de baby’s in bad te doen. Wandelwagen voor de pop En daarna nog gewoon dingen die voor haar leuk zijn, los van de baby of de rol als grote zus

één maand geleden

Ik heb deze besteld: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1245820001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DUT_GOO_SH_Kids_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NLG11ANK3AA213&utm_term=&gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzTyUBbYcr4No9Yw7c5oI8i4R&gclid=Cj0KCQjw3vO3BhCqARIsAEWblcDd_BgZdwW5Z5lU4eFPd8OfsIMI2tloA8-4-pa47Al8bZj961XgqB0aAnPBEALw_wcB (mocht de link het niet doen: “best sister” trui van H&M. Je hebt hem ook van best brother) lekker voor de winter :) Verder een Steffi pop (geloof ik) van een klein meisje met baby, foam klei en een spelletje.

één maand geleden

Leuk idee! Ik kijk ook mee. Ik heb een dochtertje van 5🌸

één maand geleden

Reactie op Clover21

Ik heb deze besteld: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1245820001.html? ...
Deze heb ik ook besteld. Zowel voor me dochtertje als voor me zoon! Super leuk 🥰🥰

één maand geleden

Reactie op Clover21

Ik heb deze besteld: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1245820001.html? ...
Deze heb ik indd ook besteld en in hun “vluchtkoffertje richting oma” gestopt. Voor me dochtertje (3 jaar) heb ik ook een armbandje laten maken met haar naam erin, zelfde als voor haar baby zusje straks enkel voor me zoontje (9,5 jaar) vind ik het heel erg lastig….

één maand geleden

Wij hebben voor onze zoon een maan knuffelsteen van amathist omdat hij de laatste tijd wat onrustig slaapt. En van zilte zusjes waar de maansteen weg komt ook een sensory ster die in het donker gloeit. Hij is helemaal gek van steren en alles.