Heeft iemand nog tips voor fijn kraamverband? Ik had in mijn kraampakket Abena zitten, maar dat is niet in de winkel verkrijgbaar. Wel fijn vond ik het.
Kotex en Kruidvat eigen merk lek ik langsheen en die van Sanature helaas ook. Vooral tijdens voeden gaat het soms echt heel hard en nu ik wat meer in beweging kom helemaal.
Ik had van Natalis, maar wat ik in het begin veel fijner vond waren incontinentie broekjes🙈 daar deed ik dan nog een boxer overheen en was echt ideaal.. niet mega mooi als je de deur uit moet maar voor thuis prima
Ik heb Abena gewoon via bol kunnen bestellen?
https://www.bol.com/nl/p/abena-kraamverband-premium-15-stuks-sterk-absorberend-maximaal-comfort-optimale-bescherming-droog-gevoel-dermatologisch-getest/9300000165628520?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Nooit eerder bevallen, maar vorig jaar wel een miskraam gehad met ontzettend veel bloedverlies. Ik heb toen incontinentiebroekjes gedragen. Zat perfect
Hier hetzelfde probleem gehad met het er langs lekken.
Ik hebt de pants broekjes van Kruidvat gebruikt met daarin hun eigen merk kraamverband.
Het sluit dan beter aan waardoor het er niet langs lekt. Netbroekjes drukt het niet zo goed aan bij mij.