14 Reacties

14 dagen geleden

Ik had ook abena in het kraampakket, heel fijn! Het gaat inderdaad hard, ik heb ze online opnieuw besteld via bol. Volgende dag binnen

14 dagen geleden

Ik had van Natalis, maar wat ik in het begin veel fijner vond waren incontinentie broekjes🙈 daar deed ik dan nog een boxer overheen en was echt ideaal.. niet mega mooi als je de deur uit moet maar voor thuis prima

14 dagen geleden

Ik heb Abena gewoon via bol kunnen bestellen? https://www.bol.com/nl/p/abena-kraamverband-premium-15-stuks-sterk-absorberend-maximaal-comfort-optimale-bescherming-droog-gevoel-dermatologisch-getest/9300000165628520?referrer=socialshare_pdp_androidapp

12 dagen geleden

Reactie op Dani.mvd91

Ik had van Natalis, maar wat ik in het begin veel fijner vond waren inconti ...
Ik dit ook. Incontinentie broekje vond ik toch het lekkerst zitten.

11 dagen geleden

In het zkh deden ze bij mij 1 voor en 1 half eroverheen achter, dat zou je ook nog kunnen proberen tegen het doorlekken?

11 dagen geleden

Ik draag de always nummer 6, verband met vleugels. Heel fijn!

11 dagen geleden

Etos kraamverband , heb je met plak rand onder , en idd deels 2 over elkaar heen.

11 dagen geleden

Nooit eerder bevallen, maar vorig jaar wel een miskraam gehad met ontzettend veel bloedverlies. Ik heb toen incontinentiebroekjes gedragen. Zat perfect

11 dagen geleden

Reactie op kristab88

In het zkh deden ze bij mij 1 voor en 1 half eroverheen achter, dat zou je ...
Dit heb ik ook gedaan de eerste dagen!

10 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem gehad met het er langs lekken. Ik hebt de pants broekjes van Kruidvat gebruikt met daarin hun eigen merk kraamverband. Het sluit dan beter aan waardoor het er niet langs lekt. Netbroekjes drukt het niet zo goed aan bij mij.

10 dagen geleden

Thanks voor de tips allemaal! Bij mij lekt het vooral aan de zijkant erlangs. Niet van achter. Heb nu van always van die luierbroekjes. 🙈🙈

10 dagen geleden

Kruidvat heb ik thuis ook en nog wat andere merken, hopelijk blijken ze wat. Anders jullie tips opvolgen 😁

10 dagen geleden

Ik draag menstruatie ondergoed onder m'n maandverband voor het geval ik ga lekken, als extra bescherming.