5 Reacties

vor einem Monat

Ik ben hier ook benieuwd naar, dus ik volg.

vor einem Monat

Ik ga dit ook doen! Ik verblijf tijdens mijn kraamweek in het geboortehotel. Zij bieden kraamhulp ter plekke dus ik hoef bij wijzen van maar te roepen en er is hulp!

vor einem Monat

Hi, ex kraamverzorgende hier! Dit heb ik ook wel eens gehad, meerdere keren zelfs om verschillende redenen. In het kraam dossiers die wij online konden zien stond er dan simpelweg vermeld; let op, ander adres. Wel moet de kraamzorg dus voorafgaand op de hoogte zijn hiervan of zodra je ze belt.

vor einem Monat

Reactie op Nurse541

Hi, ex kraamverzorgende hier! Dit heb ik ook wel eens gehad, meerdere keren ...
Hoe zit het dan met mijn losse kraambed ? Vanwege medische bevalling. Mijn moeder woont bijvoorbeeld in Groningen maar mijn verloskundige zit in Hoogezand omdat ik net een week voor mijn bevalling daarnaartoe ga verhuizen. Maar mijn kraamperiode wil ik wel graag in Groningen doen omdat het huis niet klaar is wanneer ik bevallen ben. Dus het is allemaal een beetje chaotisch, maar ik denk dat ik niet de enige persoon ben met deze casus. Het is ongeveer 15 minuutjes van elkaar rijden, maar wel een andere gemeente. Is het verstandig om mijn verloskundige praktijk te bellen en te vragen of het mogelijk is?

vor einem Monat

Reactie op 210472

Hoe zit het dan met mijn losse kraambed ? Vanwege medische bevalling. Mijn ...
Het is meer de vraag of de kraamzorg en verloskundige ook in die regio werken, opzich is een kwartiertje voor de meeste geen probleem maar zou dat wel even navragen! Je bent zeker niet de enige. Heb zelfs eens meegemaakt dat een dame dusdanig snel beviel dat ze uiteindelijk in het huis van haar schoonouders beviel, ruim een uur rijden van huis. Kraamzorg en een verloskundige in die regio werden geregeld voor de bevalling maar goed, dat was ongepland en uitzonderlijk haha