18 Reacties
7 maanden geleden
Heeft iemand ook ervaring met Islamitische kraamzorg in omgeving Utrecht?
7 maanden geleden
Ik ben op aanraden van vriendinnen voor KraamInzicht gegaan. Gister aangemeld en ze vertelde inderdaad dat het niks te vroeg was. Zij zitten tm oktober al helemaal vol en november gaat nu ook hard.
6 maanden geleden
Reactie op sabine1987utrecht
Ik ben op aanraden van vriendinnen voor KraamInzicht gegaan. Gister aangeme ...
Die heb ik net gebeld en die zijn al bezig met december aanmeldingen
6 maanden geleden
Reactie op First Time Mommy88
Heeft iemand ook ervaring met Islamitische kraamzorg in omgeving Utrecht?
Ben ik ook benieuwd naar.. heb jij inmiddels al een kraamzorg gevonden?
6 maanden geleden
Reactie op Faarx
Ik lees mee, ik kom ook uit Utrecht en heb nog geen ervaring met kraamzorg ...
Heb jij inmiddels al een kz gevonden? ❤️
6 maanden geleden
Koru Kraamzorg zijn wij voor gegaan, op aanraden van verloskundige :) Utrecht binnenstad
6 maanden geleden
Lezen jullie ook de kleine lettertjes bij een inschrijving? Bij veel bureaus moet je betalen als je toch niet ingeschreven wilt worden. Nu is dit geen groot bedrag maar als je te lang wacht met doorgeven kan dit wel een hoog bedrag worden. Als je je aanmeld schrijf je je namelijk gelijk in ipv dat je je alleen aanmeld. Als er geen plek is geld dit uiteraard niet maar mocht er wel plek zijn moet je dus kosten betalen bij de meeste bureaus zodra je voor een ander kiest. Let hier dus goed op als je je inschrijft.
6 maanden geleden
Reactie op Faarx
Ik heb me gisteren aangemeld voor 5 kraamzorg instellingen, ben bij Kraamin ...
Wij hebben in week 8 gelijk gebeld en toen hadden ze nog wel een plekje bij KraamInzicht! Wat vervelend dat het zo lastig is om een plekje te vinden nu. Succes! Hopelijk vind je nog een instantie die wel in november plek heeft
6 maanden geleden
Reactie op desbaby
Ik heb me aangemeld bij de kraamvogel van vele hele goede reacties over geh ...
Deze heb ik ook aangevraagd 🤭