Ik wou de gratis babybox van de kruidvat bestellen maar dan komt €60,00 te staan. Dit blijft de hele tijd staan en uiteindelijk kom ik bij iDeal betalen en daar staat ook €60,00.
Iemand idee hoe het moet ?
Wat zit er allemaal in de kruidvat box? Ik wil echt niet verwend en lullig overkomen maar soms zijn die boxen het “net niet”…. Natuurlijk super dat ze het doen he 😉 maar heb je er ook echt wat aan? Ben benieuwdddd! Liefs
Wat zit er allemaal in de kruidvat box? Ik wil echt niet verwend en lullig ...
Wel leuk maar vooral kleine proef samples bij mij en kortingsbonnen. Paar fulsize dingetjes van de kruidvat eigen merk zelf. Vond het wel leuk maar ik denk dat de blije doos leuker is. Het is wel verschillend want sommige krijgen echt een flesje enzo erin dat had ik niet.
Bij mij werkt het ook niet maar er staat steeds dat m'n kaart niet geactiveerd is, terwijl als ik m'n kaartnummer invoer geeft ie aan dat deze kaart al in gebruik is. Beetje vreemd 🤔
Ga binnenkort wel even langs in de winkel, misschien kan ik een nieuwe kaart krijgen 😊
Bij mij werkt het ook niet maar er staat steeds dat m'n kaart niet geactive ...
Je kan ook een online kaart aanmaken. Zo heb ik mijne besteld van de week. Er stond je krijgt binnen 15 minuten een e-mail. Heeft bij mij 24 uur geduurd maar hij is besteld en komt vandaag binnen.