23 Reacties

6 maanden geleden

Je moet hem aanvragen met je kruidvat kaart

6 maanden geleden

Hier lukt het ook niet

6 maanden geleden

Dit had ik ook vorig jaar. Ik moest van kruidvat de website in Chrome openen, de coockies verwijderen, opnieuw inloggen en toen ging het goed !

6 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Dit had ik ook vorig jaar. Ik moest van kruidvat de website in Chrome opene ...
Had ik ook! Daarna werkte het en moest je alleen t verzenden betalen

6 maanden geleden

Ik heb klantenservice een bericht gestuurd en die hebben het opgelost 👍

6 maanden geleden

Bij mij was dit ook zo, totdat ik iets anders in mijn winkelmand deed. Had toevallig nog iets nodig😅

6 maanden geleden

De truck met Chrome en cookies of een product toevoegen werkt niet.. hoe moeilijk kan het zijn haha

6 maanden geleden

Reactie op Esraa52

Bij mij was dit ook zo, totdat ik iets anders in mijn winkelmand deed. Had ...
Dat werkte hier ook!

6 maanden geleden

Wat zit er allemaal in de kruidvat box? Ik wil echt niet verwend en lullig overkomen maar soms zijn die boxen het “net niet”…. Natuurlijk super dat ze het doen he 😉 maar heb je er ook echt wat aan? Ben benieuwdddd! Liefs

6 maanden geleden

Bij mij lukte het alleen toen ik de app downloaden en bij instellingen van kruidvat alles had aangevinkt qua mailtjes ontvangen.

6 maanden geleden

Reactie op tamaraV25

Wat zit er allemaal in de kruidvat box? Ik wil echt niet verwend en lullig ...
Wel leuk maar vooral kleine proef samples bij mij en kortingsbonnen. Paar fulsize dingetjes van de kruidvat eigen merk zelf. Vond het wel leuk maar ik denk dat de blije doos leuker is. Het is wel verschillend want sommige krijgen echt een flesje enzo erin dat had ik niet.

6 maanden geleden

Reactie op tamaraV25

Wat zit er allemaal in de kruidvat box? Ik wil echt niet verwend en lullig ...
Ik heb hem gisteren binnen gekregen.

6 maanden geleden

Reactie op R.a

Wel leuk maar vooral kleine proef samples bij mij en kortingsbonnen. Paar f ...
Waar kun je de blije doos dan bestellen? Ik las alleen iets over een gratis mutsje..

6 maanden geleden

Reactie op Crocs lover

Ik heb exact dezelfde alleen geen flesje erin de rest hetzelfde …. Erg leuk!

6 maanden geleden

Bij mij werkt het ook niet maar er staat steeds dat m'n kaart niet geactiveerd is, terwijl als ik m'n kaartnummer invoer geeft ie aan dat deze kaart al in gebruik is. Beetje vreemd 🤔 Ga binnenkort wel even langs in de winkel, misschien kan ik een nieuwe kaart krijgen 😊

6 maanden geleden

Reactie op Crocs lover

Die van jou is stuk voller dan van mij. Bij mij was doos ook stuk, maar Kruidvat beweert dat alles erin zat.

6 maanden geleden

Reactie op 71124

Waar kun je de blije doos dan bestellen? Ik las alleen iets over een gratis ...
Via de prenatal website! Daar zat een speentje, flesje, sokjes, drinken, pampers van 26 stuks in en nog wat kleine dingetjes + cadeau bonnen

6 maanden geleden

Reactie op renoat

Bij mij werkt het ook niet maar er staat steeds dat m'n kaart niet geactive ...
Je kan ook een online kaart aanmaken. Zo heb ik mijne besteld van de week. Er stond je krijgt binnen 15 minuten een e-mail. Heeft bij mij 24 uur geduurd maar hij is besteld en komt vandaag binnen.

6 maanden geleden

Reactie op JantinaW

Je kan ook een online kaart aanmaken. Zo heb ik mijne besteld van de week. ...
Aah oke, bedankt voor je tip! 😃

6 maanden geleden

Net gebeld, gaven aan dat je een mail krijgt met 18 weken zwangerschap als je je hebt ingeschreven.