7 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb naar de klantenservice gebeld en ik zou een mail moeten sturen dan zouden ze een persoonlijke code aan maken voor mij

2 maanden geleden

Bij mij deed de code het ook niet

2 maanden geleden

Reactie op simonenbk

Ik heb naar de klantenservice gebeld en ik zou een mail moeten sturen dan z ...
Oh dan ga ik dat ook eens proberen

2 maanden geleden

Je kan online een chat starten. Daar geven ze aan dat de code inderdaad niet werkt omdat er misbruik van werd gemaakt. Je krijgt dan na het doorgeven van het nummer op je klantenkaart, een persoonlijke code toegestuurd

2 maanden geleden

Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg een nieuwe code!!

2 maanden geleden

Wat is de code? Waar kan ik dit vinden?

2 maanden geleden

Gister een mutsje besteld, bij ons deed de code het ook niet. Je moet even met ze chatten. Er is veel misbruik van de code. Vandaar dat he ze een bericht moet sturen.