7 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb een reuze baby van 6 maanden die 4+ heeft en ik overweeg nu de 5 te kopen zodat het net wat comfortabeler gaat zitten. Dus nee ze hoeven zeker niet zindelijk te zijn met maat 5.
8 maanden geleden
Reactie op Manu26
Ik heb dan geen kruidvat luiers. Maar mijn middelste heeft van pampers maat ...
Ja ik had ook al zo'n vermoeden haha. Thanks voor je berichtje.
8 maanden geleden
Reactie op maxtricion
Ik heb een reuze baby van 6 maanden die 4+ heeft en ik overweeg nu de 5 te ...
Oké, goed om te weten =)
8 maanden geleden
Mijn zoon draagt sinds hij 2 is maat 6 van pampers. Nu 3 en nog altijd bezig met zindelijk krijgen. Hij blijft vaak droog maar als je geen luier omdoet is hij mega onzeker en plast iedere plas in z'n broek dan. Dus je kind zindelijk krijgen kan nog uitdagingen geven en zelfs als ze 3jaar zijn, dus nog niet zindelijk te zijn. Sommige kindjes worden zelfs net voor hun 4e verjaardag pas zindelijk. Dus ik denk zeker wel dat er zat kinderen zijn die maat 5 en zelfs 6 dragen. Maat 7 denk ik dat dat wel meer een uitzondering is.
8 maanden geleden
Hier een baby van november met luiermaat 4 van de Kruidvat.
Mijn oudste van 2 jaar en 3 maanden was met 2 jaar zindelijk en droeg luiermaat 5+.
Is een erg smal en lang meisje.
De normale 5 paste ook, maar de + is net wat fijner voor de nachten.
Het ligt er maar net aan hoe groot/lang/zwaar/oud je kind is. En wanneer het zindelijk is. Mijn dochtertje is met twee erg snel zindelijk. Maar is je kind pas met 3,5 jaar zindelijk kan het zomaar zijn dat het al in luiermaat 6 of 7 zit, ja.