5 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben naar die in Tilburg geweest en het is veel geklauter. Op trappen en door een soort van tunnels. Als je het niet vervelend vindt om stukken krom te lopen en dus te klimmen, kan het wel.

2 maanden geleden

Hoi! Ik heb die in Utrecht nog niet gedaan, maar wel een paar weken terug in Tilburg! Zag ook bij het naar buiten gaan dat het niet mocht , maar ik vond het prima kunnen 😅 inderdaad, wat Laura zegt, het is wat geklauter enzo, als je je goed voelt en goed oplet, dan denk ik dat het prima kan, zolang je buik niet in de weg zit. Trek makkelijke kleding aan en veel plezier!

2 maanden geleden

Dank voor het delen van jullie ervaringen. Ik ga snel maar snel een dagje plannen😊

2 maanden geleden

Ik ben laatst in Tilburg geweest met een teamuitje en mocht er niet in. Misschien verschilt het per medewerker, als ik het hierboven lees haha!

2 maanden geleden

Mijn vriend is een paar weken terug geweest in Utrecht en het was zeker veel klimmen en kruipen. Vooral veel kruipen, haha. Hij is 3 uur in het doolhof geweest en vond het heel leuk! Hij dacht alleen wel dat ik het fysiek niet zo leuk meer zou vinden (was toen 18 weken). Maar moet zeggen dat ik al wel wat snel moe ben en jij zegt je fysiek nog wel goed te voelen. Ik snap je dilemma!