290 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kimberley Rorije - van Essen

28 🤰
Nu inmiddels 29+2

één maand geleden

27+5

één maand geleden

26 week vandaag 😊

één maand geleden

27+4

één maand geleden

🤰

één maand geleden

Reactie op daniquevdwouw

🤰
Heel mooi!😊 Mag ik vragen waar je jurkje van is?

25 dagen geleden

27 weken 💙

24 dagen geleden

30 weken, eerste kindje.

24 dagen geleden

28+2

24 dagen geleden

Reactie op Lieke Ekema

30 weken, eerste kindje.
Jullie hebben echt mooie buiken. Ik had echt gedacht dat ik op vakantie eindelijk een zichtbare buik zou hebben. Maar het is niet echt rond. 🥲. Mensen geloven het niet als ik zeg dat ik 30 weken zwanger ben. Ben ook geen extreme sporter.

24 dagen geleden

Reactie op Lieke Ekema

Jullie hebben echt mooie buiken. Ik had echt gedacht dat ik op vakantie ein ...
Misschien toch iets met je genen. En wellicht draag je je kindje wat meer naar binnen? Net zoals de vrouwen die nooit geweten hebben dat ze zwanger waren tot ze moesten bevallen? Het komt wel eens voor. (Ik denk even hardop hoor) En mss komt het nog wel in de laatste weken. ☺️

24 dagen geleden

Reactie op Lieke Ekema

Jullie hebben echt mooie buiken. Ik had echt gedacht dat ik op vakantie ein ...
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook (nu ook geen hele grote ronde buik bij 28 weken maar wel meer dan bij mijn eerste zwangerschap). Tussen 30 en 32 weken zat toen echt behoorlijk wat verschil qua groei van mijn buik. En dat groeide alleen maar verder. Rond de 35-36 weken was ik trots op m’n ronde bolletje. Haha dus wat ik wil zeggen: het komt vanzelf en alles is goed! Je bent sowieso prachtig! 🥰

24 dagen geleden

Reactie op Xx2021

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook (nu ook geen hele grote ronde b ...
30-32 weken bij mijn 1e zwangerschap.

24 dagen geleden

Reactie op Xx2021

30-32 weken bij mijn 1e zwangerschap.
Wat heb je een prachtige bh aan!

24 dagen geleden

Reactie op Lieke Ekema

Jullie hebben echt mooie buiken. Ik had echt gedacht dat ik op vakantie ein ...
Ik zou zooooo graag met je willen ruilen!! Ik snap dat het niet leuk is als anderen het niet zien en dat je niet kunt pronken met je buik. Maar ik moet elke dag een paar uur liggen omdat mijn lijf mijn buik niet meer kan tillen. Ben ruim 10 kg aangekomen en dat is echt alleen buik. Mensen zeggen dat ik ‘mooi zwanger’ ben, maar ik vind het vooral mega zwaar en kan al weken niet meer doen wat ik zou willen… Max 15 minuten lopen of 15 minuten fietsen, dan gaat alles pijn doen 😣

24 dagen geleden

Reactie op Smos

Ik zou zooooo graag met je willen ruilen!! Ik snap dat het niet leuk is als ...
Waarschijnlijk nu te laat om mee te beginnen, maar ik denk dat goede gerichte krachttraining hier echt heel veel verschil maakt. Ik ervaar de buik helemaal nog niet als zwaar.. wel zit hij in de weg bij alledaagse bewegingen :') Wel erg balen dat je zo beperkt wordt nu in het bewegen!

24 dagen geleden

Reactie op kristab88

Waarschijnlijk nu te laat om mee te beginnen, maar ik denk dat goede gerich ...
Helaas, tijdens mijn eerste zwangerschap allemaal gedaan. Maar mocht niet baten. Nu ook nog een longontsteking gehad dik eerste trimester, dus dat heeft ook niet geholpen. Mijn levensles; je hebt niet overal invloed op.

24 dagen geleden

Reactie op kiim92

Misschien toch iets met je genen. En wellicht draag je je kindje wat meer n ...
Lief dankjewel ❤️. Placenta zit wel aan de voorkant.

24 dagen geleden

Reactie op Xx2021

30-32 weken bij mijn 1e zwangerschap.
Mooie foto’s!

24 dagen geleden

Reactie op Smos

Ik zou zooooo graag met je willen ruilen!! Ik snap dat het niet leuk is als ...
Dat is wel echt heel vervelend. Ik heb echt nergens last van. Ik ben een buikslaper, zelf dat ligt nog lekker. Veel sterkte hopelijk hoef je niet meer te werken. 🌸❤️