786 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op MTBvd
Fijn dat ze je gaan inleiden. Dan heb je nu een vooruitzicht waar je naarto ...
Wow sinds week 20 al? Heftig zeg! Wat doe je het dan goed!!! Ik heb dit sinds 34 weken en vind het mentaal al echt zwaar. Veel op bed liggen, weinig kunnen frustreert enorm. Ik doe elke meditatie om beetje positief te blijven..
ik vind het knap hoe je het volhoudt!
18 dagen geleden
Reactie op xromyy97
Ik merk dat ik het nu wel erg pittig begin te vinden, vooral mentaal. (40+ ...
Nou snap je heel goed..ik mag niet klagen. Ben donderdag 38 weken. Maar ben t ook wel zat. T idee zolang jeetje. Ik woon in spanje dus inleiden doen ze hier zowizo niet snel. Hoop ze eerder wat voor je kunnen doen
18 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Wow sinds week 20 al? Heftig zeg! Wat doe je het dan goed!!! Ik heb dit sin ...
Dat is lief, dankjewel.
Ja het is een lange adem, hopelijk komt de kleine man vlug en is het herstel erna ook een beetje voorspoedig. Dat is ook nog wel iets waar ik straks erg benieuwd naar ben.
Gaan ze voor jou iets betekenen om je eerder uit deze frustratie te helpen? Sterkte ook!
18 dagen geleden
Reactie op MTBvd
Dat is lief, dankjewel.
Ja het is een lange adem, hopelijk komt de kleine ...
Jaa idd ze zeggen dat de bekkenpijn na de bevalling weg is, hopelijk is dat zo!!
Ik wacht tot aan mijn uitgerekende datum 13 nov af.. en dan hoor ik even verder. En veel tv kijken en rusten.
18 dagen geleden
Reactie op MTBvd
Fijn dat ze je gaan inleiden. Dan heb je nu een vooruitzicht waar je naarto ...
Geen ervaring met inleiden voor de 40 weken. Helaas wel met BI, en mijn tip: bouw alsjealsjeblieft rustig op straks ook al is je pijn misschien wel veel beter of zelfs weg. Ik heb bij de eerste de fout gemaakt om te snel weer opnieuw bouwen, en dat wil je echt niet. Neem echt je tijd. De eerste 6 weken echt geen belastende dingen. Vraag een therapeut om advies en wees niet zo stom als ik 😶
18 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Jaa idd ze zeggen dat de bekkenpijn na de bevalling weg is, hopelijk is dat ...
Mijn fysio zei dat het per vrouw zal verschillen, maar ik hoop voor ons allemaal dat onze bekkenpijn na de bevalling weg is 🤞
18 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Geen ervaring met inleiden voor de 40 weken. Helaas wel met BI, en mijn tip ...
Thanks. Ja ga ik zeker doen. Sowieso 5 dagen lang na de bevalling blijven liggen wordt geadviseerd en heb een goede bekkenfysio die me erdoorheen gaat helpen en al snel nakijkt na de bevalling. Na m'n eerste bevalling heb ik 1.5 jaar stuitklachten gehad en moeilijk kunnen zitten , hierdoor ben ik ook wel echt angstig geworden en wil ik liefst niet té lang doorlopen in deze zwangerschap.
Wat voor klachten heb je naderhand gekregen ?
18 dagen geleden
Reactie op MTBvd
Thanks. Ja ga ik zeker doen. Sowieso 5 dagen lang na de bevalling blijven ...
Ik kreeg weer pijn waardoor ik rust nam, nog steeds pijn nog meer rust tot ik uiteindelijk helemaal op bed lag, en het duurde bijna 1,5 jaar voor ik een arts had die er achter kwam dat de pijn niet van de BI kwam maar puur omdat ik geen spieren meer had🫢 dus toen door de pijngrens heen revalideren. Geen pretje maar is wel weer enorm opgeknapt gelukkig.
Fijn dat je goeie begeleiding hebt! Zet hem op💪🏻
18 dagen geleden
nou weer een update vandaag 37,6 weken gisteren water gebroken weeën zetten niet door straks komt de verloskundige langs en gaan we een plan maken hoe nu verder hopenlijk hebben we vandaag ons meisje in handen pff zit er helemaal doorheen
18 dagen geleden
Wanneer houd het op.. ik ben 38+1 inmiddels en elke keer als er iets anders eventjes beter gaat, komt het terug en/of komt er iets nieuws bij..
De afgelopen 2 weken bestonden uit op chronologische volgorde; extreme bekkenpijn (wisselt elkaar een beetje af), bloed plassen wat een blaasontsteking bleek te zijn, diarree door de antibiotica, zeeeeeer pijnlijke aambeien door diarree, schimmelinfectie in/rond vagina door antibiotica, na 1 dag al tot bloeden toe open.. m'n arme vagina moet nog een hele bevalling doorstaan en het is nu al helemaal kapot en het jeukt en prikt zo, ik hoop dat de canesten zn werk gaat doen. Nou zag ik gisterenavond ook nog eens een voetschimmel, waarschijnlijk door het zwangerschapszwemmen. 🙄 ik voel me inmiddels een halve schimmel die over de datum is.
Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen maar ik word er echt ongelukkig van.
18 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Wanneer houd het op.. ik ben 38+1 inmiddels en elke keer als er iets anders ...
Ahhhh zooo vervelend! Ik heb ook echt het gevoel dat er iedere dag een nieuwe kwaal bij komt… laat onze baby’s maar komen!😅
18 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Wanneer houd het op.. ik ben 38+1 inmiddels en elke keer als er iets anders ...
Niet leuk… je mag klagen hoor. Lucht soms even op !!
17 dagen geleden
Ik heb het idee dat ik echt ineens weer een soort opleving heb.. tot een paar dagen geleden nog had ik echt geen puf of zin meer om ook maar íets te doen. Wilde het liefst helemaal niks en was zó moe.
Nu voel ik me eigenlijk ineens weer best wel goed en ben ik minder moe.. kan ook de rust komen natuurlijk maar was benieuwd of iemand dit herkent?
17 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Ik heb het idee dat ik echt ineens weer een soort opleving heb.. tot een pa ...
Ja herkenbaar! ☺️
Vorige week heel erg moe, emotioneel en last vd hormonen. Het gevoel dat het ieder moment kon gebeuren. Deze week voel ik me goed, minder last van m’n lichaam en ga er weer meer op uit
17 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Dit heb ik ook gehad vandaag. Fietsen en wandelen ging opeens heel makkelijk, maar nu aan het einde van de avond voel ik me toch wel moe 😂
17 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Jaa dit herken ik ook, slik zelf sinds een week ijzerpillen dus dacht dat het misschien daardoor kwam maar misschien is het een combi?🤭
17 dagen geleden
Hoeveel weken zijn jullie?
Zelf heb ik sws echt vreselijk veel nesteldrang. Alles moet schoon opgeruimd en netjes zijn. Dit had ik echt niet bij mn vorige zwanger
17 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Zelf heb ik sws echt vreselijk veel nesteldrang ...
39+6. Mijn nesteldrang is de laatste tijd wel afgenomen omdat alles in feite wel klaar is in de babykamer. Maar ik wil eigenlijk wel nog alles even grondig schoonmaken voor ik mogelijk een lange tijd in bed lig 😅
17 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Zelf heb ik sws echt vreselijk veel nesteldrang ...
37.2
Zo leuk om al die geboortes te zien.🩵🩷
Ik kan niet wachten en me niet voorstellen dat dit moment voor ons ook gaat komen