794 Reacties
17 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
37.2
Zo leuk om al die geboortes te zien.🩵🩷
Ik kan niet wachten en me ni ...
Nou hè!! Ik kan gewoon niet wachten totdat ik ons kindje vast heb, kan knuffel en haar huiltje kan horen, en heerlijk aan haar kan snuffelen. Echt de geur van (pasgeboren) baby’s is echt zooooooo lekker 🤭🥰🥰
17 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Nou hè!! Ik kan gewoon niet wachten totdat ik ons kindje vast heb, kan knuf ...
Haha jaaa hier hetzelfde! 🥰🥰 voel me net als vroeger, als een kind die wacht tot Sinterklaas thuis komt voor pakjesavond 😂
17 dagen geleden
Reactie op Debeze
38.4🐣
iedere nacht hoop ik weer dat het begint……. Alleen wat krampen, verd ...
Precies hetzelfde! Mega harde buiken en menstruatie krampen. Maar zeg gewoon niet door. En ben er helemaal klaar mee. Slaape loze nachten. Ik ben op
17 dagen geleden
nou gisteren dus de hele middag ziekenhuis geweest blijkt dat er een scheurtje in het bovenvlies zit waardoor het water kan weg sijpelen blijkbaar heeft ze nu nog genoeg water was een hele nare ervaring gisteren laatste kans om mijn meisje te zien draait ze het scherm weg vraag ik mag ik mee kijken zegt ze doodleuk daar kom je niet voor ik moet als enige weten hoe het nu met je meisje zit ze gaan geen actie ondernemen omdat ik nog maar 38 weken in verwachting ben en geen 41 dat mama er helemaal doorheen zit boeit ze geen ene moer ik weet het allemaal niet meer dit is een rollercoaster zwangerschap en wil en kan niet meer ben helemaal op zit er mentaal helemaal doorheen gisteren zei mijn eigen verloskundige nog dat ik gisteren of vandaag mijn meisje zou hebben en nu is het ineens allemaal uitzichtloos zo triest allemaal echt niet normaal drie jongens nooit problemen gehad met de zwangerschap maar nu met ons meisje kan ik mezelf amper op de been houden en sorry voor het klagen maar ik weet het gewoon allemaal er niet meer
17 dagen geleden
Reactie op nathasja-24
nou gisteren dus de hele middag ziekenhuis geweest blijkt dat er een scheur ...
Ah ja met een hoge vliesscheur kan je nog wel rondlopen… vruchtwater maakt zich dan nog wel opnieuw aan.
Wat een achterlijke verloskundige, sorry hoor, die persoon hoort daar niet te werken. Zou dit ook gewoon gaan melden als je na de bevalling nog een gesprek krijgt.
Bij mijn zoon was hij er na 3 dagen met een hoge vliesscheur… wij moesten toen in het ziekenhuis blijven, ik zou zeggen probeer thuis de laatste dingen te doen en je rust zo veel mogelijk nog te pakken.
17 dagen geleden
Reactie op Debeze
38.4🐣
Oww dit had ik vannacht inderdaad. Voelde het echt komen en gaan maar de baby bewoog ook zo mega veel dat ik dacht misschien komt het daar wel van en weet eigenlijk niet de baby beweegt tijdens weeën
17 dagen geleden
Reactie op nathasja-24
Bah zeg! Ze doet ook niet bepaald aardig tegen jou!! Alsof zei er last van heeft dat jij met het scherm mee kijkt 🥴
Sterkte met de laatste loodjes!! Kan de verloskundige nog iets voor je doen?
17 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Ik heb het idee dat ik echt ineens weer een soort opleving heb.. tot een pa ...
Herkenbaar, heb gisteren ineens 2 recepten gekookt voor 4 dagen 🤔 Terwijl ik de laatste tijd aan het eind van de dag nauwelijks nog een stap kan zetten. En ik had nieteens een dutje gedaan! Wel overdag alleen maar op een stoel gezeten administratie te doen
17 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Bah zeg! Ze doet ook niet bepaald aardig tegen jou!! Alsof zei er last van ...
morgen weer een controle daar ga dan eens even een goed gesprek aan met haar om te kijken wat we kunnen doen idd want dit is echt niet normaal meer en lieve woorden van je dankjewel
17 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Ah ja met een hoge vliesscheur kan je nog wel rondlopen… vruchtwater maakt ...
dankjewel voor de lieve reactie
17 dagen geleden
Reactie op Debeze
38.4🐣
Iedere avond ga ik naar bed met de hoop dat het die nacht gaat beginnen.. we hebben vannacht wel een nat bed verschoond omdat mijn man weer een zweetaanval had (eens in de zoveel tijd gebeurd dat), ik hoopte eerder op een verschoning door gebroken vliezen 😂
We zullen toch nog geduld moeten hebben 🥴 hier 38+2
16 dagen geleden
Reactie op Debeze
38.4🐣
Ah ja ik had dit vorige zwangerschap ook heel erg, dan ben je zo teleurgesteld als je 's ochtends weer wakker wordt zonder dat er iets gebeurd is..
Ik heb me er nu gelukkig echt op ingesteld dat ik weer over de 40 weken heen ga en ook steeds gehoopt dat ze gewoon rond de uitgerekende datum zou komen. Dat scheelt.
Nu het echt bijna zover is word ik wel steeds ongeduldiger merk ik.. maar ik probeer positief te blijven en denk iedere ochtend als ik wakker word: weer een dag dichter bij het moment dat we ons meisje gaan ontmoeten 🥰
16 dagen geleden
Reactie op nathasja-24
Hoi Nathasja, dat klinkt bijna als een traumatische ervaring. Is er ook een ander ziekenhuis in de buurt? Het lijkt alsof dit niet bij je past en je wilt niet dat je je onveilig gaat voelen. Dat staat een goede bevalling alleen maar in de weg!
Ik ben zelf op 27 oktober bevallen nadat mijn vliezen die ochtend braken (ik was precies 37 weken in verwachting). Ik ben ook eerst weggestuurd, maar na 2 uren was ik weer terug. De arts assistent nam mij ook niet echt serieus, maar ik ben blij dat ik doorgezet heb, want 4 uren later had ik een baby’tje in mn armen.
Jij voelt het best hoe het met je gaat. Heb je mensen die met je mee kunnen naar het ziekenhuis om het woord voor jou te doen?
16 dagen geleden
Reactie op Veentje
Hoi Nathasja, dat klinkt bijna als een traumatische ervaring. Is er ook een ...
nee is helaas geen ander ziekenhuis hier in de buurt en er was iemand mee maar die hielp niet echt en zat er alleen bij
14 dagen geleden
Vinden jullie het trouwens niet nét die fase voordat je de zwangerschapstest kan doen? Dat je op elk pijntje en dingetje let om te kijken of het al op gang komt?
14 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Vinden jullie het trouwens niet nét die fase voordat je de zwangerschapste ...
Jazeker.. haha.. of dé dag voor je verjaardag ( als kind ).. alleen kan het ook nog zomaar een week of 2 duren😋😅