824 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op Veentje
Oei, dat klinkt ook niet fijn! Hoe is het afgelopen?
nou we wachten nog steeds af tot ze geboren word nu 38+ 5 en lijkt geen einde aan te komen
12 dagen geleden
Reactie op Winterbaby22
Dan lopen we bijna gelijk. Ik ben nu 39+2. M’n zoontje is geboren met 39+4. ...
Oh spannend! Het is hier de eerste dus totaal geen idee waar ik op eindig.
Als je morgen ontsluiting hebt, gaan ze dan ook inleiden? Hier willen ze pas tegen de 41 weken strippen 🥲
12 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Oh spannend! Het is hier de eerste dus totaal geen idee waar ik op eindig. ...
Hier ook. Vanaf 41 weken gaan ze pas een handje helpen. Ik twijfel nog wat ik wil. Ik moet donderdag naar de verloskundige en als ze er voor die tijd nog niet is ga ik misschien maar vragen of ze kunnen strippen. Ze mag er wel uit van mij, ik zit vrijdag op 41 weken 🥲
12 dagen geleden
Reactie op mermaidmommy
Hier ook. Vanaf 41 weken gaan ze pas een handje helpen. Ik twijfel nog wat ...
Oef, dan is het ook genoeg geweest he.. ik kreeg hier gisteren de vraag of ik tot 41 of 42 weken wil doorlopen. Wist niet eens dat het een optie was maar heb toch gekozen voor de 42 ondanks ik het echt zat ben.
Wel wil ik het strippen proberen met 41 weken en inleiden met max. 41+5. Er zit gewoon zo veel meer voordeel aan als het vanzelf start maar betekend niet dat hij niet gewoon NU moet komen 🥲
12 dagen geleden
Ik kom net terug van de Vk, 40+5 en had 2/3 cm ontsluiting dus ze hebben me gestript, nog weinig voortekenen gehad trouwens dus was blij met 2/3cm. Samen een plan gemaakt voor de komende week zodat ik wat meer perspectief heb! Heeeeel fijn!
12e (vandaag) dus gestript
14e (41w) afspraak gynaecoloog en eventueel tweede strip poging
19e nog een afspraak bij vk als er dan nog niks is.
Ze adviseerde rust te pakken en met de hand wat voor te kolven. Hierdoor komen hormonen vrij die de boel positief kan beïnvloeden.
12 dagen geleden
Vandaag 39+0 ben vanmorgen gestript. Krijg vanavond een ballon en morgen veder ingeleid. Opeens mega veel stress!🥹
12 dagen geleden
Reactie op 71124
Is er een reden waarom je nu al word ingeleid?
Ja, lichamelijk trek ik het allemaal niet meer.
12 dagen geleden
Reactie op Jessicakr25
Vandaag 39+0 ben vanmorgen gestript. Krijg vanavond een ballon en morgen ve ...
Ik word ook ingeleid bij 39.1 door dat ik het lichamelijk niet trek
12 dagen geleden
Reactie op Jessicakr25
Vandaag 39+0 ben vanmorgen gestript. Krijg vanavond een ballon en morgen ve ...
Succes !
12 dagen geleden
Reactie op Jessicakr25
Snap ik helemaal… ik zit ook met die gedachte.. zal donderdag met verloskundige bespreken. Maar is zo moeilijk.. wanneer dan? Het is zo dubbel aan ene kant wil ik het nog kans geven en aan andere kant ben ik zo op van de pijn
12 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Ik inderdaad ook!
12 dagen geleden
Reactie op Jessicakr25
Wat is de reden dat je het lichamelijk nu al niet meer trekt? Heftig dat het zo ellendig voor je moet zijn.. 😢
Ik kan ook niet veel meer, ben behoorlijk aan huis en bed gekluisterd maar red het opzich nog wel. De dagen zijn lang en saai maar het is nog te doen.
Ik hoop op een vlotte en fijne inleiding 🤞😘
12 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Wat is de reden dat je het lichamelijk nu al niet meer trekt? Heftig dat he ...
Heel veel pijn, en spugen!
Hopelijk heb je ook snel je kleine in je armen!🥰
12 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Snap ik helemaal… ik zit ook met die gedachte.. zal donderdag met verloskun ...
Snap ik! Maar aan jezelf denken! Je hebt straks ook nog de energie nodig!
12 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
❤️❤️
11 dagen geleden
Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de gynaecoloog ben dan 38+5 ik hoop stiekem dat ze me willen/kunnen strippen. Ben er zo klaar mee, lichamelijk ben ik op. Met een 3 jarige erbij is het soms niet te doen😅 gisteren en vandaag heel de dag voorweeën. Helaas zet het niet door
11 dagen geleden
Reactie op alyssa03
Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de gynaecoloog ben dan 38+5 ik hoop st ...
Vraagje, hoe voelen voor weeën? Zijn dat al weeën die je weg moet puffen?
11 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Vraagje, hoe voelen voor weeën? Zijn dat al weeën die je weg moet puffen?
Denk dat het per persoon kan verschillen. Bij mij voelt het een beetje als menstruatie krampen die tijdje aanhouden en dan weer afzwakken. Bij mij trekken ze ook een beetje naar mijn bovenbenen wat een zeurderig spierpijn gevoel geeft🙃 dat doet mij helaas denken aan m’n beenweeën tijdens m’n eerste bevalling🫣