845 Reacties

11 dagen geleden

Herkenbaar voor vele denk ik.. ik ben me toch een partij chagrijnig wakker geworden, ongekend. Ik heb al weken harde buiken en voorweeën en na een slechte nacht ben ik het gewoon weer even zat. Ik wil gewoon weeën en bevallen. Iedere ochtend weer die teleurstelling dat het niet is begonnen

11 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Herkenbaar voor vele denk ik.. ik ben me toch een partij chagrijnig wakker ...
Zeker, het wordt elke dag erger 😥 Het voelt ook zo oneerlijk ofzo. Ze zeggen wel dat de meeste vrouwen (zeker bij een 1e kindje) na de uitgerekende datum bevallen, maar van iedereen die ik ken die de laatste jaren een kindje heeft gekregen zijn er misschien maar 2 gevallen waarbij het echt flink later was. Verder toch iedereen eerder of net 1 dagje erna ofzo. En dan denk ik: waarom moet het bij mij nu voor de 2e keer al zo lang duren? Niet eerlijk 😅

11 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Herkenbaar voor vele denk ik.. ik ben me toch een partij chagrijnig wakker ...
Ik droomde dat ik naar het ziekenhuis moest omdat het was begonnen. Het voelde zo echt dat ik met m’n tas in m’n hand stond, maar er toen achter kwam dat het dus een droom was 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

11 dagen geleden

Reactie op Winterbaby22

Ik droomde dat ik naar het ziekenhuis moest omdat het was begonnen. Het voe ...
Ja ik droom ook iedere keer van de bevalling zelf. Dat de weeën zijn begonnen of dat ik al bevallen ben maar het niet kan herinneren (???🥴). Ook over de borstvoeding e.d. en dan word je wakker, wat een domper

11 dagen geleden

morgen word er een ballonnetje geplaatst omdat het niet meer uit te houden is dus morgen of vrijdag heb ik eindelijk mijn meisje in handen hopenlijk gaat het allemaal snel want de koek is helemaal op ik hou jullie op de hoogte

11 dagen geleden

Reactie op nathasja-24

morgen word er een ballonnetje geplaatst omdat het niet meer uit te houden ...
Succes alvast! 🍀 Hopelijk heb je daarna een mooi vlotte bevalling. 💕

11 dagen geleden

Reactie op kiim92

Succes alvast! 🍀 Hopelijk heb je daarna een mooi vlotte bevalling. 💕
dankjewel super lief van je

10 dagen geleden

pfff vandaag was er geen plek om het ballonnetje te plaatsen morgen kwart over acht 's morgens weer terug en dan morgen of zaterdag gaan we eindelijk de bevalling doen dus nog even doorbijten

10 dagen geleden

Sinds vannacht al heel de tijd kleine krampjes en steekjes. Sinds vanmorgen echt wat meer buikpijn en zere rug klachten maar ja soms wel hardebuiken en soms niet. Wat is dit jongens word er zo kriegelig van Zijn dit m’n darmen komt het door het bewegen van de baby of is dit gewoon het ‘gerommel’ of is dit bandenpijn😖😅 Ik hoop zo dat dit het begin is van de bevalling 😆🤪

10 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Sinds vannacht al heel de tijd kleine krampjes en steekjes. Sinds vanmorgen ...
Ja ik heb dit ook! En hele onrustige benen. Krampen in onderbuik als mevrouw de boel weer intern aan het verbouwen is. Maar soms ook spontaan krampen. Mag van mij wel komen 😅 nu 38+4 dus zal nog wel even duren maar m’n lijf doet zo’n pijn. Doorbloeding in m’n schaamlippen gaat niet meer zo lekker dus kan nauwelijks nog lopen. Hoop dat die krampen betekenen dat ze dit weekend lekker in m’n armen ligt ☺️

10 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja ik heb dit ook! En hele onrustige benen. Krampen in onderbuik als mevrou ...
Jaaa ik hoop het ook echt voor je💕 Zo naar dat wachten met alle kwaaltjes erbij

10 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Jaaa ik hoop het ook echt voor je💕 Zo naar dat wachten met alle kwaaltjes ...
Yes laten we duimen voor elkaar 💖 deze wachtfase is niet aan mij besteed haha

10 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Sinds vannacht al heel de tijd kleine krampjes en steekjes. Sinds vanmorgen ...
Wat fijn dat het wat rommelt! Hoop het ook voor je 🤞🏼

9 dagen geleden

Sinds een uur zo om de zeven minuten ineens harde buiken en dan ook ontzettende druk op de blaas. Ergens heel ver weg, in mijn been/onderrug, voel ik ook een soort van vage kramp. Ben weer heeel erg benieuwd hoe de nacht verder gaat!

9 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Sinds een uur zo om de zeven minuten ineens harde buiken en dan ook ontzett ...
Hoe is het gegaan? Ik heb ook steeds meer gezeur in m’n onderbuik/onderrug. Ik voel haar ook heerlijk wroeten in m’n bekken 🥴

9 dagen geleden

Oh jongens ik heb zo’n flater geslagen..😣 laat ik beginnen met te zeggen dat ik bij mijn zoon ben ingeleid met 41+4.. dus geen idee hoe een natuurlijke bevalling op gang komt.. vannacht had ik vanaf 00.20 ineens enorm harde buiken, ik kon hierdoor niet slapen en ze hielden aan tot 2.30 zonder echt pijn. Daarna kwam er ineens pijn bij de samentrekkingen en dus ging ik ‘weeen timen’. Om 3.00 uur was ik overtuigd dat de bevalling begonnen was. Vorige bevalling ging na inleiden heel snel en mn ouders wonen niet om de hoek dus besloot ik samen met mijn man om 3.00 te bellen zodat ze hier rond 4.30 iig waren. Jullie raden het al, het waren voor alsnog harde buiken en na dat ik mn moeder wakker heb gebeld en die helemaal excited was, geen wee meer gevoeld.. oooh kan mezelf wel voor mn kop slaan. Moet echt langer timen en voelen.. leer voor de volgende keer dan maar🫣

9 dagen geleden

Reactie op Marell91

Oh jongens ik heb zo’n flater geslagen..😣 laat ik beginnen met te zeggen d ...
Ahh dat is vooral heel erg balen voor jou denk ik!! Kan gebeuren toch, je lichaam kan je ook echt heel erg voor de gek houden deze periode..

9 dagen geleden

Reactie op Marell91

Oh jongens ik heb zo’n flater geslagen..😣 laat ik beginnen met te zeggen d ...
Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he.. ik vind deze periode zo mega frustrerend. Ik vind het nog erger dan wachten op de positieve test, dan wist je tenminste iedere keer wanneer je weer kon testen en was er elke keer duidelijkheid en zicht. Zegt genoeg aangezien wij IUI nodig hadden 🥴 Iedere keer hoop je dat het doorzet en wil je er niet te veel mee bezig zijn. Ik heb al weken elke keer harde buiken, jij ook?

9 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he.. ik vind deze periode zo m ...
Hee nee, en eeerlijk gezegd ken ik harde buiken ook niet uit mijn vorige zwangerschap😆 Wie weet is er iets op gang gebracht. Kleine lag nog niet ingedaald. Vandaag 41 weken en afspraak voor ctg en controle bij de gynaecoloog. Hopelijk kunnen ze mij strippen zodat onze kleine er het weekend is. Hoe gaat het bij jou? Hoe ver ben je? Wat zijn je bevalwensen?

9 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Hoe is het gegaan? Ik heb ook steeds meer gezeur in m’n onderbuik/onderrug. ...
Helaas wederom niks! Harde buiken / krampen leken erger te worden en op een gegeven moment vond ik ze ook wel wat pijnlijk. Kon mij ook echt geen houding meer geven dus ik was ergens diep van binnen zoooo enthousiast dat het misschien wel begonnen zou zijn. Uiteindelijk even naar de wc gegaan en door het plassen nam veel druk weg en was alles weer gangbaar. Heb toen nog een uurtje last gehad, mijn vriend wilde bellen maar ik had al wel een vermoeden dat het weer weg zou zakken. En ja hoor; uurtje later niks meer aan de hand 🫣