868 Reacties
7 dagen geleden
nou ik ben nu twee dagen thuis en dinsdag moet ik weer terug dan gaan ze verdere actie ondernemen want ons meisje reageert tot nu toe niet op de behandelingen pfff nu eerst maar thuis genieten en hopenlijk kan ik deze week laten weten dat ze geboren is
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Houden jullie ook ineens vocht vast de laatste dagen? Ben nu 39+5 en het vi ...
Ja heb ik ook hoor, niet heel erg maar ik pas veel schoenen momenteel niet en ook sokafdrukken in m’n enkels 🥴
Ik heb net echt liggen creperen, als zij rondjes draait met haar hoofd in m’n bekken en langs m’n schaambot/zenuw gaat?! Alsof er messen in je vagina steken, echt vreselijk pijnlijk 😩 m’n man dacht dat de bevalling begonnen was
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ja heb ik ook hoor, niet heel erg maar ik pas veel schoenen momenteel niet ...
Was de bevalling maar begonnen.. het leed dat zwanger zijn heet 🥴
Bij mij staan ook ineens m'n broeknaden ineens in m'n benen, net als m'n sokken. Wil wel m'n gewicht in de gaten houden maar laat nou een paar dagen terug de weegschaal kapot te zijn gegaan.
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Pfff jaa dat doet zo’n pijn!! Ik zak soms gewoon door m’n been heen als dat gebeurt. Kon me pas nog net aan de tafel vasthouden 🙃🤣
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
O dat laatste, zo herkenbaar! Precies zo omschreef ik het gisterenavond thuis ook. Zó pijnlijk (en gelukkig maar van zó'n korte duur). En elke keer hoop ik dat dat niet het gevoel is dat je continu voelt tijdens de bevalling 😅
7 dagen geleden
Reactie op novemberbaby2024
O dat laatste, zo herkenbaar! Precies zo omschreef ik het gisterenavond thu ...
Haha nee serieus niet hoor! Teminste dat gevoel was had ik totaal niet bij m’n vorige bevalling gelukkig!
Heb ook de ring of fire helemaal niet gevoeld, dus wie weet. Hoop dat ik dat deze bevalling ook niet voel want schijnt heel naar te zijn🥴
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Op de schaal van 1 tot 10, hoe hard hopen jullie dat er vannacht wat gaat b ...
10, jaa echt he!! Ik heb precies hetzelfde.
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ja dikke 10 hè, vind het hele bevallen ook wel spannend maar ik wil ook zooo graag dat ze eruit is 😅 heb alleen het gevoel dat het nog niet gaat gebeuren..
7 dagen geleden
Ik vind nu ook echt heel spannend worden. Het is mijn eerste keer, hoe langer het duurt hoe meer je gaat nadenken.
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
10!!!! Hoop wel dat ik nog even kan slapen dan 🤭😅
7 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Ik vind nu ook echt heel spannend worden. Het is mijn eerste keer, hoe lang ...
Ja dit heb ik ook. En dan ga ik verhalen lezen, ook hier op het forum… niet goed 😅
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
1! Vandaag nog de verjaardag van mijn man gevierd voor 15 volwassenen en 5 kinderen, dus ben echt k.o. Bovendien is hij morgen echt jarig en wil ik liever niet dat ze op dezelfde dag jarig zijn. Dus liever nog minimaal een dagje blijven zitten lieve baby 😅