876 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ja dit heb ik ook. En dan ga ik verhalen lezen, ook hier op het forum… niet ...
Jaa echt he! Of verhalen dat ineens wel gebeurt op de natuurlijke manier
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ja dikke 10 hè, vind het hele bevallen ook wel spannend maar ik wil ook zoo ...
Hier is het enorm wisselend. De harde buiken worden steeds vaker pijnlijker maar nog heel irregulair en gewoon vervelend zonder echt pijn te doen.
Ene moment denk ik "jaaaa, dit kan echt geen dagen meer duren hoor" en dan een uur later "let maar op, dat word een inleiding met 41+". Slaap inmiddels wel ietsjes beter omdat mijn man nu op zolder slaapt (we hielden elkaar wakker, vet irritant) en kan ik het mentaal weer ietsjes beter aan maar van de week was ik echt labiel en kon alleen maar huilen bij het idee dat het nog 2 a 2,5 kon duren. 😂
Voor de rest ook een dikke dikke 10 hopend dat het vannacht begint
7 dagen geleden
Reactie op Cv-ketel
1! Vandaag nog de verjaardag van mijn man gevierd voor 15 volwassenen en 5 ...
Oh echt joh?? Respect dat je dat zo hebt gedaan vandaag!! Mijn vriend is ook morgen jarig en ik had hem al vroeg laten weten dat hij of z’n verjaardag een paar weken eerder moest vieren of z’n verjaardag maar een keer moest overslaan. Echt geen trek in zoveel mensen over de vloer eind van de zwangerschap, er is dus geen verjaardag gevierd. Erg van mij hè!😅
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Hier is het enorm wisselend. De harde buiken worden steeds vaker pijnlijker ...
Zo herkenbaar 😅 slapen is een drama hè. Slim dat jullie het zo doen, dan heb je in ieder geval geen last van elkaar.
Elke nacht een paar uur wakker omdat mevrouw zo extreem actief is en me zoveel pijn doet. Het circus is nu alweer volop aan de gang, heb alweer in 6 yoga poses gelegen omdat ze als een schroef ronddraait op m’n schaambot. En dan de gedachte dat dit nog wel 2 weken kan duren 😵💫 voel me ook gewoon ziek van het slechte slapen. En de angst voor die pijnen die ze me soms geeft, daar verkramp ik gewoon helemaal van. Voel me echt een enorme zeikerd maar pfff heb wel steeds meer de neiging om morgen te bellen en om een inleiding te vragen al weet ik echt dat dat ook vaak geen pretje is
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Op de schaal van 1 tot 10, hoe hard hopen jullie dat er vannacht wat gaat b ...
Hahah hier net zo! Ben 38/1, 2e kindje en wordt groot geschat, dus ik hoop steeds dat ie eerder komt omdat ie nu al 3500 gram weegt.. (naar schatting natuurlijk) ben benieuwd in hoeverre het klopt. Als het kan laat ik mij dinsdag strippen door de VK
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
11! Haha maaar zal wel niet
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
100!🤣
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Zo herkenbaar 😅 slapen is een drama hè. Slim dat jullie het zo doen, dan h ...
Slapen ging op deze manier goed.. gisterenavond besloot mijn man toch "gezellig" bij mij te slapen, wat een kut nacht is het zeg. Moet er vannacht ook oprecht echt al 10x uit voor 4 uur om te plassen, hij ligt elke meer te snurken en ik heb best wat voorweeën deze nacht.. terwijl afgelopen 2 nachten ik er maar 2 a 3x uit hoefde en gewoon lekker sliep 🥲 ik heb voor m'n gevoel amper een oog dicht gedaan en krijg nu ook honger.
Ik hoop dat of jullie allemaal als roosjes hebben geslapen of vol op weeën hebben, niks er tussen in. 🤞
Wanneer moet je weer langs de verloskundige?
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Jaaa same here. En elke ochtend (of middenin de nacht zoals nu) denk ik: weer niet!! 40+4 vandaag en behalve elke avond krampen en harde buiken die weer stoppen zodra ik naar bed ga, gebeurt er nog niets…
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Slapen ging op deze manier goed.. gisterenavond besloot mijn man toch "geze ...
Hij mist je 😅 haha wat ellendig. Vreselijk toch. Is er bij jou al gesproken over inleiden? Of alleen strippen? Als ik dit zo lees wordt dit voor jou ook een super maandag 🫠
Hier drama. Mevrouw was wakker en de boel intern weer extreem aan het verbouwen. Ben zelfs nog gaan douchen tot 1 uur. Toen kreeg ik soort van krampen, ik dacht kom maar doorrrr maar niks. Nou en nu is het 04:42 en kan ik niet meer slapen. Klap op de vuurpijl: volgens mij word ik verkouden. Zere keel en snot.
Ik moet deze ochtend bellen voor een afspraak. Was t/m afgelopen vrijdag medisch, omdat mevrouw een aantal weken in stuit heeft gelegen maar wel zelf goed is gaan liggen. De gynaecoloog begon over inleiden omdat ik zoveel klachten heb. Maar moet nu dus weer naar de verloskundige (ping pong ping pong) zal met haar wel overleggen op welke termijn het kan want dit is niet te doen, ook voor mijn man niet.
Wanneer moet jij?
7 dagen geleden
Oh ja en laten we vooral de honger die ik nu ook heb niet vergeten 🥰 elke keer weer die vraag wat moet ik eten? Word ik ook heel gelukkig van
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Hij mist je 😅 haha wat ellendig. Vreselijk toch. Is er bij jou al gesproke ...
Fijn dat ze natuurlijk weer in hoofdligging is gaan liggen maar nu ga je inderdaad weer heen en weer.
Hij is hier ook wel regelmatig druk maar word er gelukkig niet wakker van. Dat lijkt me best pittig iedere keer.. ik moet morgen, op de uitgerekende datum, weer naar de verloskundige. De vorige zei ze pas tegen de 41 weken te strippen maar ga vragen of ze morgen alvast wilt kijken en proberen.
Zulke nachten zijn gewoon echt slopend. Ben er nu overigens uit omdat ik honger kreeg
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Fijn dat ze natuurlijk weer in hoofdligging is gaan liggen maar nu ga je in ...
Strippen is toch maar een kleine interventie die gewoon heel helpend kan zijn? Iemand die ik ken is gaan kolven en dat heeft ook enorm geholpen. Moet je wel een kolfapparaat hebben.
Ik ben er gewoon verdrietig van. Weet echt ff niet meer waar ik het zoeken moet. Wat eet jij? Tips? 😅
7 dagen geleden
Reactie op Katrien2021
Jaaa same here. En elke ochtend (of middenin de nacht zoals nu) denk ik: we ...
Oh dat is met jouw termijn wel vermoeid en teleurstellend… het zet vast snel door!!!
7 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Strippen is toch maar een kleine interventie die gewoon heel helpend kan zi ...
Kolven doe ik al bijna 3 weken zo'n 2 a 3x per dag 🫠 nu ook as we speak haha.
Jaaa ik sta zeker open voor strippen, is het meest natuurlijke en minst intensieve qua ingrepen. Sta sowieso wel open voor inleiden hoor en jij?
7 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Kolven doe ik al bijna 3 weken zo'n 2 a 3x per dag 🫠 nu ook as we speak ha ...
Oh echt joh, wat goed van je! En dit is je eerste kindje? Ik heb niet eens een kolfapparaat, wist echt niet wat ik kopen moest en kreeg toen het advies te wachten tot de kraamweek.
Ik vind inleiden wel een beetje spannend. Maar het heeft me wel aan het denken gezet omdat de gyn zei dat veel vrouwen zich al laten inleiden om minder. Maar dit is m’n eerste (en laatste) kind en ik weet natuurlijk totaaaal niet wat ik kan verwachten. Daarnaast natuurlijk weer te veel horror verhalen gelezen van dagenlang ballonnen, crèmes, pilletjes, weeën die niet doorzetten etc etc dat ik niet goed weet wat ik moet doen. Mijn hele zwangerschap is gewoon het tegenovergestelde van een roze wolk dat ik bij bevallen alleen maar denk: wat kan daar allemaal fout gaan… snap je 😅 vind het echt heel lastig allemaal. Ik denk ook veel te veel, moet ik ook eens mee ophouden haha
Dus alle tips zijn welkom 💖