895 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Nogmaals thanks! Spannend voor jou dus ook wel, heb je kunnen regelen dat ...
Heftig he die korte nachten.. ik heb gelukkig nog van 7.15 tot 9.45 een beetje geslapen in stukjes. Dat helpt wel mee natuurlijk. Vanmiddag lekker eventjes op bed gaan liggen, gordijnen dicht, kleren uit en echt even proberen te slapen.

7 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Mijn productie is echt heeeeeel laag nog, sommige hebben dat nou eenmaal.. ...
Haha dagbesteding😅 En wanneer geef je die spuitjes aan de baby als ze geboren zijn? Of is dat meer voor als de productie niet op gang wil kimen

7 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Weeer niks gebeurd vannacht. Ik kan me niet voorstellen dat het overdag oo ...
Haha ja serieus dat kan echt!! Bij mijn vorige bevalling begon het ineens rond 9:00 en om 17:30 geboren🤭 Zo kan ik me dus niet voorstellen dat een bevalling midden in de nacht begint en je daar wakker van word 🤣

7 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Haha dagbesteding😅 En wanneer geef je die spuitjes aan de baby als ze gebo ...
Weet ik eigenlijk nog niet. Denk vooral inderdaad als de productie niet op gang komt maar dan gaat dit hem ook niet verzadigen 😂

7 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Weeer niks gebeurd vannacht. Ik kan me niet voorstellen dat het overdag oo ...
Voelt elke ochtend toch beetje als een teleurstelling ofzo. Weet niet of jij dat ook hebt? Ik ga er ook vanuit dat het ‘s nachts gaat gebeuren.. dus elke ochtend is het opstaan met zo’n gevoel van.. weer “kans” voorbij hop naar de volgende nacht.

7 dagen geleden

Reactie op kiim92

Voelt elke ochtend toch beetje als een teleurstelling ofzo. Weet niet of ji ...
Absoluut! Iedere ochtend is een teleurstelling omdat je toch vaak hoort dat het in de nacht start. Het hoeft natuurlijk niet maar vaak hoor je dat wel.

7 dagen geleden

Reactie op nathasja-24

waar ik eerst tot dinsdag thuis mocht blijven mocht ik gisteren avond gelij ...
Heb jij inmiddels geen recht op een keizersnede, als je zou willen? Dit is toch niet te doen?

7 dagen geleden

Ik ben net bij de VK geweest en had nu wel een klein beetje ontsluiting, dus ze hebben met 1 vingertop kunnen strippen 🥳 Nu hopen dat dit z'n werk gaat doen. Zo niet, dan morgenmiddag controle en inwendig onderzoek in het ziekenhuis om te bepalen hoe ze kunnen gaan inleiden. Als het nog hetzelfde is als vandaag wordt er woensdag een ballon geplaatst. Of wie weet als er al wat meer ontsluiting is kunnen de vliezen worden gebroken. Al met al nog steeds even afwachten hoe het gaat lopen, maar 1 ding is zeker het eindpunt is nu echt dichtbij 🤍🤍

7 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Ik ben net bij de VK geweest en had nu wel een klein beetje ontsluiting, du ...
Wauw!! Heerlijk!! Hoop echt voor je dat de bevalling zsm gaat beginnen🥳 Hoe heb je het strippen ervaren?

7 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Ik ben net bij de VK geweest en had nu wel een klein beetje ontsluiting, du ...
Wat fijn dat er gestript kon worden! Dat geeft weer hoop! En het is lijkt mij fijn een plan te hebben. Het einde is echt in zicht, je bent al goed op weg dus dan is een inleiding hoor en lees ik vaak beter te doen dan wanneer je 38 weken bent. Misschien niet wat je voor ogen hebt, maar bijna je baby ontmoeten 😊 je hebt een te lekker zwembadje gecreëerd haha!

7 dagen geleden

Reactie op kiim92

Voelt elke ochtend toch beetje als een teleurstelling ofzo. Weet niet of ji ...
Nou dat dus. Hahaha… we gaan het zien

7 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Haha ja serieus dat kan echt!! Bij mijn vorige bevalling begon het ineens r ...
Ohh echt hahaha Precies omgedraaid dus 👀

7 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Wauw!! Heerlijk!! Hoop echt voor je dat de bevalling zsm gaat beginnen🥳 Ho ...
Dankje! Strippen was even vervelend maar niet super pijnlijk 😊

7 dagen geleden

Net ondergehoest en geproest tijdens een verloskundige afspraak.. 😅werk dan niet… #hormonen

7 dagen geleden

Ik ben net toch weer naar de gynaecoloog doorverwezen, om evt in te leiden eind van de week. Mag vanavond ook een nacht in het ziekenhuis slapen met medicatie maar weet niet hoe gelukkig ik daarvan word? Iemand ervaring?

7 dagen geleden

yes mijn meisje is deze ochtend om 11:07 geboren ze heet khaleesi weegt 2905 gram en ze is 50 cm groot

6 dagen geleden

Reactie op nathasja-24

yes mijn meisje is deze ochtend om 11:07 geboren ze heet khaleesi weegt 290 ...
Super wat fijn dat de rollercoaster voorbij is en dat ze op de wereld is! Gefeliciteerd! Hopelijk alles goed met jullie. Geniet ervan 🍀

6 dagen geleden

Reactie op FHVDGL

Enorm awkward om te delen/vragen maar moeten jullie ook zoveel poepen? Haha ...
Ben op dit moment wel een beetje jaloers daar op. Ik heb nu telkens flinke buikpijn en zit telkens maar op de wc in de hoop dat er wat komt. Bij mij is de obstipatie juist erger geworden de laatste dagen. Hopelijk komt het gauw nog los. Een drolletje bij de bevalling kan ik nog wel accepteren, maar een heel bed vol? XD Ik will niet dat dan pas alles los komt haha Meer mensen die nu juist helemaal vast komen te zitten? Ging dat vanzelf weer over? Ik ben nu 39+3

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem2224

Ben op dit moment wel een beetje jaloers daar op. Ik heb nu telkens flinke ...
Ik denk dat je zelf niet eens door hebt dat je poept tijdens het persen, ik had dat in ieder geval niet gemerkt maar schijnt wel zo geweest te zijn. Geen stress mama!

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem2224

Ben op dit moment wel een beetje jaloers daar op. Ik heb nu telkens flinke ...
Ja, hier hetzelfde verhaal. Zo irritant, hé... heb de afgelopen weken hele zachte ontlasting waar ik zo blij mee was want het was echt afzien de gehele zwangerschap 😅. Nu sinds anderhalve week weer enorme obstipatie, heb sinds gisteren wel het idee dat mijn darmen wakker geworden zijn en het nu wat los begint te komen. Ik ben nu 40+1 dus hopelijk blijft dit bij jou ook niet al te lang!