920 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nog baby’s geboren vannacht?
Hier helaas ook rustig gebleven.. na het strippen gisteren wel flinke voorweeën gehad en wat bloed/slijmverlies maar niks doorgezet 🙁
Vanmiddag om 14u naar het ziekenhuis, ik hoop dan maar dat ik inmiddels wel wat meer ontsluiting heb zodat er geen ballon meer nodig is en ze morgen meteen de vliezen kunnen breken 🍀
6 dagen geleden
Reactie op nadiamina
Zijn er nog meer mamas 41 weken vandaag?
Ik morgen.. vanmiddag naar het ziekenhuis voor de controle van het vruchtwater en nog iets ben in even kwijt. Donderdag bij de verloskundige inwendig onderzoek. Hoop zo dat de baby snel komt
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nee helaas. Wel echt ontzettende steken dat ik haast door m’n been zak heb ik nu bijna ieder uur zowat en af en toe wat menstruatie krampjes maar dat is het😢
Vandaag uitgerekend en heb morgen nog een afspraak bij de kapper🤪 maar zou het echt totaaaaaal niet erg vinden om die afspraak te moeten afzeggen omdat de baby geboren is 💕
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nope, ook de eerste nacht sinds weken die echt rustig was. Wel even lekker want heb eindelijk weer diep kunnen slapen. Wel veel gedroomd over dat de bevalling op gang kwam maar helaas 😂
6 dagen geleden
Nou wat saaaaai 😜 haha we zijn er maar druk mee! Hoop echt voor ons allemaal dat de baby’s er heel snel zijn! Succes met alle controles etc. Heel benieuwd naar ieders verloop 😊
Hier ook nog niks. Ik wilde niet alleen in het ziekenhuis slapen zonder man 🙈 heb wel soort van oké geslapen. Pak overdag gewoon wat ik pakken kan, dan is de baby wat rustiger. Morgen afspraak bij de gynaecoloog om het evt wat kracht bij te zetten omdat ik zo’n pijn heb en kwaliteit van leven zo minimaal is. Man maakt zich erg veel zorgen omdat ik regelmatig lig te creperen vanwege de pijn. Voel me een beetje een slappeling dat ik dit laat doen met 39 nog wat, maar ik weet het ook niet meer 😅
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nou wat saaaaai 😜 haha we zijn er maar druk mee! Hoop echt voor ons allema ...
Ahh natuurlijk ben je geen slappeling! Die laatste weken zijn nu eenmaal gewoon heel zwaar en de één heeft meer klachten dan de ander.. Je bent wel gewoon al 39 weken een mini mensje aan het fabriceren, dat is niet niks.
Lekker rustig aan doen en inderdaad de slaap pakken die je pakken kan. 😘
6 dagen geleden
M’n vliezen zijn gebroken oooooomg
Kan toch wel overdag 🤣🤣🤣 waarom ben ik hyper en blij?
Nog geen weeën
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ik dacht echt dat dit mijn nacht zou worden. Ik had terugkerende weeën, ik ging ze timen en kreeg het advies om het ziekenhuis te bellen. Na een warme douche en een kop thee, zette het niet meer door.. nog geen slijmprop verloren (denk ik?) en ook geen andere tekenen. Voel me wel wat grieperig. Ik hoop dat ze haar appearance maakt deze week, anders wordt inleiding besproken op vrijdag. Ik ben best een geduldig persoon, maar daar begint een eind aan te komen nu 😂🤭
6 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
Kan toch wel overdag 🤣🤣🤣 waarom ben ...
Heel veel succes gewenst! <3
6 dagen geleden
Jeeej wat fijn voor je! Duimen dat het snel doorzet! Succes you can do it 🍀
En wat goed dat je ons meteen bericht haha 😂
6 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Nope, ook de eerste nacht sinds weken die echt rustig was. Wel even lekker ...
Dat had ik vannacht nou ook. Gelukkig was het geen nachtmerrie. Maar wel een vreemde droom want ik was bij vrienden thuis die het asociaal vonden dat ik naar de wc moest 😅
6 dagen geleden
Woehoe wat goed!!!
6 dagen geleden
Reactie op Faarx
Ik dacht echt dat dit mijn nacht zou worden. Ik had terugkerende weeën, ik ...
Oh jeetje wat onverwacht en wat een domper. Het lichaam kan ons mooi voor de gek houden hè met al die oefenweeën. Laten we duimen!
6 dagen geleden
Wauwww!! Spannend 🥳✨
6 dagen geleden
Reactie op Anoniem2224
Dat had ik vannacht nou ook. Gelukkig was het geen nachtmerrie. Maar wel ee ...
Hahaha, ik ga zo goed om die vreemde tinten van dit soort dromen. Ik had laatst ook dat ik droomde dat ik bevallen was en dat de baby 10 kilo was, maar niemand wilde dat geloven. Ik was zo pissig want het was echt zo!!!! 😂
6 dagen geleden
Woeeeeh spannend!!! Hopelijk zet het snel door, succes!!