929 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op AlleGerdasVerzamelen
M’n vliezen zijn gebroken oooooomg
Kan toch wel overdag 🤣🤣🤣 waarom ben ...
Ooooh myyy wat spannend! 🤞 ik hoop op een mooie vlotte bevalling voor jullie 🥰 hoe ver was je nou?
Ik ga zo naar de verloskundige, hoop gestript te worden. Heb het vandaag ook een beetje zwaar. Werd enorm onwel onder de douche (waarschijnlijk te laat gegeten), heb 40 minuten op bed gelegen met eten uit de vluchttas, voelde me zo slap en trillerig. Daarna vreselijk aan de 💩 en daarna enorm misselijk. Hopen dat dit de voortekenen zijn van de bevalling haha
6 dagen geleden
Reactie op kiim92
Haha ik moet zo lachen om je reactie 😂
Heel veel succes!! ❤️
Jaaa echt he! Hilarische reacties. Als het ons gebeurt denk ik ook dat we zo reageren.. dat het eindelijk gaat beginnen
6 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ooooh myyy wat spannend! 🤞 ik hoop op een mooie vlotte bevalling voor jull ...
Hoe ver ben je? Hopelijk lukt het strippen bij je!!
6 dagen geleden
Ben vandaag uitgerekend maar denk echt niet dat de baby word geboren. Voel me eigenlijk nog zo energiek ineens😅 zit gewoon lekker schoon te maken en voel me gewoon happy zo appart🤭 had dat van tevoren echt niet gedacht.
Slaap de afgelopen nachten ook gewoon wel echt beter met een slaappilletje, misschien dat het ook daardoor komt✨
6 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Ben vandaag uitgerekend maar denk echt niet dat de baby word geboren. Voel ...
Heerlijk! Wat een positieve energie! Geniet ervan
6 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Ben vandaag uitgerekend maar denk echt niet dat de baby word geboren. Voel ...
Heeeerlijk geniet er maar van! Ik ga de man zo ook eens even op pad sturen voor die pillen! Zouden ze ook helpen een overactieve baby rustig te krijgen 😂
Ik voel me de hele dag al grieperig. Zere huid, ook een zere buik, zere darmen. Ik ga heel hard duimen 🤞🏻
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Heeeerlijk geniet er maar van! Ik ga de man zo ook eens even op pad sturen ...
Haha ja ik geniet er zeker van🤭
Heb zo een afspraak bij de kapper kon toch nog vandaag terecht . Vind het stiekem wel spannend straks zit ik op die stoel en breken m’n vliezen 😎🤭🤪
Hoop echt dat die pillen je helpen lekker te slapen, het zorgt er alleen niet voor dat de baby rustiger word ‘s avonds en snachts 😖
6 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Vandaag uitgerekend! Dus hangt er een beetje om of er 1. Ontsluiting is en ...
Ja onze verloskundige zei inderdaad ook al je kan strippen met 40 weken maar eigenlijk zijn wij meer voor de 41 weken dus ja ben benieuwd wat jullie verloskundige zegt
6 dagen geleden
Reactie op kiim92
Haha ik moet zo lachen om je reactie 😂
Heel veel succes!! ❤️
Whahah ja echt. Ik lach nog tussen de weeën door, straks vast niet meer 👀 we mogen in bad bevallen!
Ik snap niet waarom ik zo hyper ben??
6 dagen geleden
Whahah ja echt. Ik lach nog tussen de weeën door, straks vast niet meer 👀 ...
Hahaha ik denk dat wij het allemaal wel snappen! Eindelijk is het einde echt echt echt in zicht en wat fijn dat je in bad kan!! Hoop dat het goed verloopt voor je 🍀 en hyperrrrr is ook lekker de adrenaline jeeeej
6 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Ja onze verloskundige zei inderdaad ook al je kan strippen met 40 weken maa ...
Nou het is 1 grote domper geweest.. ze willen maandag pas op zn vroegst strippen, en dan doet ze mij al 1 dag "cadeau", ik ben dan 40+6.
Ze probeerde ook echt het inleiden voor eind 41 weken uit m'n hoofd te praten. Ben het gewoon zo zat, heb al 3x zitten huilen.
6 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Nou het is 1 grote domper geweest.. ze willen maandag pas op zn vroegst str ...
Ah wat vervelend voor je.. wat nobel dat ze 1 dag cadeau doet.. pfff. Waarom gaat het helemaal niet over hoe jij je voelt? Waarom zo streng? En waarom willen ze zó laat pas inleiden?
Het komt goed 🍀 maar dit is helemaal niet leuk. Snap dat je hier heel verdrietig om bent. Hebben ze wel gekeken of je al ontsluiting hebt?
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ah wat vervelend voor je.. wat nobel dat ze 1 dag cadeau doet.. pfff. Waaro ...
Nee, helemaal niks. Niet eens gevoeld/gekeken. Ik weet ergens ook wel dat het beter is om af te wachten maar ik wil niet meer afwachten, niet zo lang tenminste.. ik heb al weken harde buiken en al 8 weken verlof, de muren komen op mij af.
Het komt uiteindelijk ook wel goed maar moet dit eventjes verwerken, had niet verwacht dat ik nog zo lang zou moeten wachten op het strippen 😢
6 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Haha ja ik geniet er zeker van🤭
Heb zo een afspraak bij de kapper kon toch ...
Wat fijn dat je nog naar kapper kon. Toevallig is gister mijn haar ook nog even geverfd door een vriendin die kapster is. Gaan we mooi de bevalling in voor zover dat kan haha
6 dagen geleden
Whahah ja echt. Ik lach nog tussen de weeën door, straks vast niet meer 👀 ...
Wat super!!
6 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Nou het is 1 grote domper geweest.. ze willen maandag pas op zn vroegst str ...
Jaa dat zeiden ze bij mij ook dat vanaf 41 het effectiefst is. Snap dat je er van baalt. Maar stel ze strippen en het rommelt de hele tijd en het zet niet door , dan duren de dagen nog langer he. Want dat is het nadeel van te vroeg strippen