938 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Nee, helemaal niks. Niet eens gevoeld/gekeken. Ik weet ergens ook wel dat h ...
Het is ook maar net wie je treft hebt ik wel eens het idee.. heel jammer. Tuurlijk is het beter de baby leidend te laten zijn maar als jij er al zo lang lijdend onder bent 😅 en strippen is nou ook weer niet zo’n heftige interventie.. hoop echt voor je dat baby zich snel meldt! Ik zou bijna zeggen neem een borrel maar och ook dat mag niet 😜

6 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Nee, helemaal niks. Niet eens gevoeld/gekeken. Ik weet ergens ook wel dat h ...
Bijzonder dat het zo verschilt per verloskundige he. Bij mij hebben ze wel geprobeerd te strippen bij 40+3 en 40+5 en het haalde niets uit omdat er nog geen uitsluiting was, behalve veel kramp en bloed...dus zie nu ook wel in waarom ze misschien liever iets langer wachten...

6 dagen geleden

Reactie op Cher987

Bijzonder dat het zo verschilt per verloskundige he. Bij mij hebben ze wel ...
In deze 9 maanden erg veel opgevallen dat het enorm verschilt.. je zou toch denken dat er ergens een vaste lijn wordt aangehouden. Ik heb ook met 40+3 een strip poging staan als ik dat zelf wil. Mocht hij niet eerder komen.. daar kwamen ze zelf mee🤷🏼‍♀️

6 dagen geleden

Bij mij hebben ze zojuist geprobeerd te strippen. Ging nét, dus ik verwacht er nog niet veel van. 40+5 vandaag.

6 dagen geleden

Reactie op kiim92

In deze 9 maanden erg veel opgevallen dat het enorm verschilt.. je zou toch ...
Wel bijzonder dat er zo veel verschil in zit qua praktijk en/of verloskundige. Wellicht trof ik net de verkeerde. Het jammere is ook dat ik pas maandag weer mag komen dus ook geen kans krijg om eerder nog te strippen bij een ander. Het viel gewoon even rauw op m'n dak maar het komt ook wel goed. Qua pijntjes.. ik word al weken elke nacht wakker met buikpijn dus veel verschil zal het dan waarschijnlijk niet hebben. Om mezelf dan maar een beetje te troosten, ga ik nu wat lekkers halen bij de winkel en duik ik zo heerlijk de bank op met een serie. Het is goed geweest vandaag

6 dagen geleden

Ik dacht eigenlijk vandaag alleen voor ctg en inwendig onderzoek naar het ziekenhuis te gaan en dan morgen terug te moeten voor de ballon. Maar ze hebben nu ook al meteen de ballon geplaatst. Morgenochtend komt de VK thuis langs die dan waarschijnlijk de vliezen zal gaan breken en dan kunnen we thuis 24 uur afwachten of de weeën op gang gaan komen. Zooo spannend en benieuwd hoe het verder gaat lopen.. 🥹

6 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Ik dacht eigenlijk vandaag alleen voor ctg en inwendig onderzoek naar het z ...
He spannend!! Fijn dat er actie komt.

6 dagen geleden

Mijn ziekenhuis bezoekje was goed, genoeg vruchtwater en hartfilmpje was goed. Morgen inwendig onderzoek bij eigen verloskundige. Ben heel benieuwd, vind ook wel spannend mocht er gestript kan worden. Maar t komt vast goed

6 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Wat fijn dat je nog naar kapper kon. Toevallig is gister mijn haar ook nog ...
Haha nou hè idd! Baal stiekem nu wel een beetje want ze heeft plukjes geknipt, heel leuk maar heb gezegd dat het nog wel in een staart moet kunnen of gewoon vast, geen zorgen dat kan gewoon. Nou helaas toch net iets te kort geknipt 🥹 Klinkt gek maar raak een soort overprikkeld van steeds die plukjes net in mn gezicht, misschien ook even wennen maar goed 😅 Het kamt iedergeval wel weer lekker door, had zooo veel klitten had echt lang haar tot mn middel en nu tot ruim op mn rug, dus is best een flink stuk afgegaan😄

6 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Haha nou hè idd! Baal stiekem nu wel een beetje want ze heeft plukjes gekn ...
Ohh dat is wel balen!! Moet vast even wennen

6 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Wel bijzonder dat er zo veel verschil in zit qua praktijk en/of verloskundi ...
Ja stond er altijd al versteld van. Vind het echt niet leuk voor jou dat ze er zo mee omgaan. Jij zou op nr. 1 moeten staan.. ze zouden jouw belangen moeten behartigen. Ze zouden alle aspecten in acht moeten nemen.. niet alleen puur kijken op termijn. En tuurlijk komt het wel goed, maar het is ook oké om je even minder blij te voelen hierdoor. Ik weet wat het is om met harde buiken te lopen. Heb ze al van 16 weken helaas (heel gevoelig aan) Dan voelen die laatste dagen/weken als jaren. Dat is voor nu even het enige wat je kan doen even lief zijn voor jezelf en jezelf verwennen met lekkers en feel-good serie! 💞 Sterkte! 🤗

6 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Whahah ja echt. Ik lach nog tussen de weeën door, straks vast niet meer 👀 ...
Zo benieuwd hoe het nu met je gaat! 😁

6 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ik kan daar ook heel overprikkeld van raken. En ook van licht. Dus ik heb een zachte haarband en een oogmasker in mijn vluchttas gegooid 😇

6 dagen geleden

Succes weer vanavond en vannacht dames! Fingers crossed voor weeën voor alle 🤞😉

5 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Succes weer vanavond en vannacht dames! Fingers crossed voor weeën voor all ...
Inderdaad!! 20ste is wel mooie datum. Zo mooi zijn als we dan gaan bevallen

5 dagen geleden

Haha ja we gaan de nacht weer in! Zou leuk zijn als we morgen dit topic kunnen sluiten en een joepie ze zijn er!! topic kunnen openen!

5 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Helemaal niet gek, ik kan ook zo geïrriteerd raken van losse plukken haar. Ik ben eind augustus bij de kapper geweest en "alleen de puntjes" had ze niet begrepen dus er is heel veel afgegaan. Thuis had ik een mentale inzinking want: hoe moest dat nou als ik ging bevallen 😅😅. Nu kan ik sinds een week of twee weer een knot maken zonder dat er steeds dikke plukken uitvallen. Ik zal ook gewoon een haarband meenemen zodat je er zeker van bent dat je geen last hebt van losse plukken.

5 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Haha ja we gaan de nacht weer in! Zou leuk zijn als we morgen dit topic kun ...
Hahaha ja iedereen tegelijkertijd!! 🤣

5 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Helemaal niet gek, ik kan ook zo geïrriteerd raken van losse plukken haar. ...
Irritant hè! Wel fijn dat je nu ondertussen een knot weer in kan! Goed idee van die haarband, bedankt voor je tip!!

5 dagen geleden

Reactie op Anoniem2224

Ik kan daar ook heel overprikkeld van raken. En ook van licht. Dus ik heb e ...
Ow jongens die vluchttas, tis de bedoeling dat ik thuis beval maar heb nog helemaal geen vluchttas staan 😢😖 Goed idee van die haarband!