945 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Haha ja we gaan de nacht weer in! Zou leuk zijn als we morgen dit topic kun ...
Hoop dat je lekker kan slapen! Heeft je vriend nog die pilletjes gehaald?
5 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Hoop dat je lekker kan slapen! Heeft je vriend nog die pilletjes gehaald?
Nee helaas, hij had alleen nog tijd om naar de Kruidvat en Etos te gaan en daar hadden ze het niet! Dus denk morgen even Holland & Barrett. Of nou ja vandaag 😅 ik ben nu dus verkouden en keelpijn. Slaap ik weer voor geen meter. Baby zit nog lekker warm
Hopelijk slaap jij weer lekker!
5 dagen geleden
Hoe is de nacht bij jullie gegaan? Ergens weeën of een baby? 😉
Hier opzich wel prima geslapen, kon eerst niet echt in slaap komen. Was ineens heel boos over de verloskundige en dat kwam er uit, even verwerkt en toen lekker in slaap gevallen.
Vanaf een uur of 4 een beetje af en aan wakker en sinds 6.15 echt wakker. Beetje menstruatie achtige buikpijn en hoofdpijn, kan niet meer slapen. Het is prima zo.
5 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Hier opzic ...
Hier alles rustig. Wel gedroomd over gebroken vliezen maar niks aan de hand toen ik wakker werd (jammerrrrr)…
5 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Hier opzic ...
Heel onrustig geslapen veel gedraaid en er veel uit geweest voor plassen.maar verder was het heeeeel rustig.
Het wachten gaat door.
Hoe voel je je nu? Heb je het een plekje kunnen geven?
5 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nee helaas, hij had alleen nog tijd om naar de Kruidvat en Etos te gaan en ...
Ow ja, denk dat ze ze daar wel hebben.
Hier weer heerlijk geslapen 🙃
5 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Hier opzic ...
Ik baal als een stekker. Gisterochtend netjes om de 5 min weeen, verloskundige geweest, die gaf ook aan dat het begonnen was maar dat een derde wel eens wat langer kan duren.
Bleef heel rustig, beetje rommelen. Kids toch maar naar m’n zusje gebracht, zodat ze niet ‘s nachts overgehuist hoefden te worden midden in de nacht.
Nu 24 uur verder en niks meer aan de hand. Best wel mindfuck omdat de vorige er met 1,5 uur was 😬
Maaargoed we gaan weer gewoon door met leven, voor de kerst is ze er vast 👍🏻
5 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Ik baal als een stekker. Gisterochtend netjes om de 5 min weeen, verloskund ...
Pff wat balen hè!! Lijkt me echt een tegenvaller, wat zei je verloskundige ervan?
Maar goed alle weeen die je nu gehad hebt die krijg je niet meer 🥲
5 dagen geleden
Hier een goede nacht gehad gelukkig! Kon eerst niet meteen in slaap komen - lag niet lekker, neus zat dicht, maagzuur - dus had er een hard hoofd in maar uiteindelijk toch wel goed geslapen 🙏🏻
Door de ballon gisteravond hele vervelende krampen gehad. Maar vannacht was het rustig. Vanochtend toen ik naar de wc ging kwam de ballon er al vanzelf uit.
Zometeen komt de VK om m'n vliezen te breken. Dus wie weet heb ik vandaag eindelijk m'n baby 😍😍😍
5 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Hier opzic ...
Vannacht rond 3:30 moest ik naar de wc en had ik hier ook wat menstruatie achtige krampen. Verder ging de baby helemaal wild in mijn buik, haha. Ik was even bang dat het klaar was met de slaap maar ben rond 5:30 toch nog in slaap gevallen.
5 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Pff wat balen hè!! Lijkt me echt een tegenvaller, wat zei je verloskundige ...
Tsjah je weet het nooit hè zei ze 😂
Ze had de afspraak voor morgen er al uitgehaald dus voor volgende week maar een nieuwe afspraak gemaakt 😅
Ja tis echt een beetje mindfuck, weet er geen nettere naam voor nog 🙈
Maar uiteindelijk komen ze er allemaal uit, echt waar 🥂
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Hier een goede nacht gehad gelukkig! Kon eerst niet meteen in slaap komen - ...
Spannend hè!! ✨❤️
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Hier een goede nacht gehad gelukkig! Kon eerst niet meteen in slaap komen - ...
Spannend!!! Hoop het zo voor je! Succes!
5 dagen geleden
Oaah ik ben echt zenuwachtig. Straks om 13.00 uur naar verloskundige, kijken of er ontsluiting is voor eventueel strippen.
5 dagen geleden
Nou ff een flinke domper.. Ondanks dat de ballon er zelf uit was gevallen, zit ik nog steeds maar op 1 a 2 cm ontsluiting en de baarmoedermond is nog niet helemaal plat, waardoor ze er niet bij kunnen om de vliezen te breken. Nu in het ziekenhuis en zometeen starten met tabletten om de baarmoedermond platter/rijper te maken, zodat daarna hopelijk alsnog de vliezen gebroken kunnen worden. Het wordt nu dus een medische bevalling.
Iedereen vindt het heel gek dat er zo weinig gebeurd is, omdat de ballon er zelf uitkwam en het m'n 2e kindje is..
Goede nieuws is wel dat ík in ieder geval niet wegga uit het zkh zonder baby 😄
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Nou ff een flinke domper.. Ondanks dat de ballon er zelf uit was gevallen, ...
Ah joh, wat balen dat er maar geen voortgang in zit! Hopelijk meer succes met die tabletten en zometeen niet weer een domper erbij :')
Maar goed, fijn vooruitzicht inderdaad dat je met je kindje in je armen weer naar huis gaat!
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Nou ff een flinke domper.. Ondanks dat de ballon er zelf uit was gevallen, ...
Jeetje! Wat kan het raar lopen! Maar proberen je eraan over te geven en dat is een hele goede helpende gedachte 😊 gaat goed komen. You can do this! 🍀