945 Reacties
5 dagen geleden
Ik moet zo naar de gynaecoloog maar ben echt grieperig/verkouden? geworden met keelpijn en rillingen. 😩Ben het zo zat en helemaal emo ervan
5 dagen geleden
Reactie op kiim92
🤞🏻 succes!!
Update: net gestript, is goed gelukt. Ik had al 3/4 cm ontsluiting, dus ze zei ik acht de kans groot dat je snel belt. Het vruchtwater ston al op spanning. Ik moest ook even huilen daar, ontladen. Strippen was niet fijn gevoel, moest wel beetje wegpuffen
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Nou ff een flinke domper.. Ondanks dat de ballon er zelf uit was gevallen, ...
Och snap dat je er van baalt! Maar het gaat nu wel gebeuren, en idd je gaat met baby naar huis 👶🥰
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Nou ff een flinke domper.. Ondanks dat de ballon er zelf uit was gevallen, ...
Wat een tegenvaller zeg!! Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt 🥰
Net wat je zegt zonder baby ga je het ziekenhuis niet uit🎈
5 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Update: net gestript, is goed gelukt. Ik had al 3/4 cm ontsluiting, dus ze ...
Wat fijn dat het zo goed gelukt is! Hoeveel weken ben je nu?
Spannend hoor🤭✨
5 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Wat fijn dat het zo goed gelukt is! Hoeveel weken ben je nu?
Spannend hoor� ...
Precies 41 weken vandaag. Verloskundige zei ga lekker conconnen en in je bubbel. Theetje , kaarsje aan. Lekker in ontspanning. Zo gek kan dus echt gaan beginnen
5 dagen geleden
Reactie op Babytjenovember
Update: net gestript, is goed gelukt. Ik had al 3/4 cm ontsluiting, dus ze ...
Oh fijn nieuws!! 😍
Heel spannend nu allemaal.
En logisch dat je even een ontlading had na al die spannend.
En inderdaad nu lekker terugtrekken en ontspannen en in je coconnetje. 😁
Ga voor je duimen dat het heel snel begint en dat alles voorspoedig verloopt! 🍀
5 dagen geleden
Reactie op Eline En Vriend
IK BEN ZO KAPOT MOE😂😂
Oooh ik ook, net een half uur geslapen, even wat gegeten en ik weet niet hoe snel ik weer terug moest naar m’n bed. Gelukkig is mn man thuis die vermaakt tussen zn werk door de meiden en mn vriendin kookt voor ons.
Hopelijk morgen beter (of bevallen) 🙈
5 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ik moet zo naar de gynaecoloog maar ben echt grieperig/verkouden? geworden ...
Bahbah, ben benieuwd wat ze zegt. Kan er ook bij horen toch? Ik was gister tijdens de oefenweeen ook echt rillerig
5 dagen geleden
Reactie op Mennos9
Wat fijn zeg, dat is inderdaad hoopgevend! Hopelijk heb jij ook snel je kin ...
Dankjewel 🥰
Jij ook!!!
5 dagen geleden
Reactie op kiim92
Oh fijn nieuws!! 😍
Heel spannend nu allemaal.
En logisch dat je even een ...
Dankjewel!! Ik heb er zin in, laat maar komen haha. 👶🥰
5 dagen geleden
Vandaag de uitgerekende datum bereikt, wat een domper. Geen teken van een begin van de bevalling.. en ik ben er al een tijdje klaar mee door de bekkenpijn, het slechte slapen en de emoties. Tegelijk biedt het wel nog tijd om van alles in en rond het huis klaar te krijgen en vind ik het idee dat ze nog even liever bij mij wil blijven ook heel schattig. Dus even volhouden nog, succes mommies 🫶🏼.
5 dagen geleden
Ik had wel een hele fijne gynaecoloog net! Ze zag me al aan komen strompelen en keek me aan en zei het is op he 😂 dus zij bellen met de verloskamers, het is blijkbaar een drukke maand, maar ik kan zondag terecht voor een ballon om maandag hopelijk een baby in m’n armen te hebben! Was echt een prima gesprek en maandag is het 40+1 dus helemaal prima volgens haar. Geeft wel rust! Zie er wel enorm tegenop maar dat is dan maar zo. Voor iedereen beter als deze zwangerschap voorbij is denk ik.
Hoor van heel veel mensen dat dit een enorm drukke maand is. Zat ook in een centering groep en meiden krijgen maar de helft kraamzorg etc. Hebben we niet goed getimed blijkbaar!
5 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ik had wel een hele fijne gynaecoloog net! Ze zag me al aan komen strompele ...
Ah dat is positief! Fijn dat je nu een stip op de horizon hebt. Hopelijk gaat het inleiden lekker snel.
Inderdaad hoor ik ook al verhalen over de drukte. Kindjes allemaal verwerkt rondom Valentijnsdag of (zoals in mijn geval) met de voorjaarsvakantie 😂😂
5 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Oh wat fijn! Dan kan je nu echt gaan aftellen en misschien juist nog wel even genieten van het weekend!
O echt? Bij mijn verloskundige was het juist oktober gek druk en nu lekker rustig 👌🏻 kraamzorg weet ik nog niet, daar gaan we vast binnenkort achter komen 😄
5 dagen geleden
Haha Valentijn 😂 dat is inderdaad ook zo, nooit aan gedacht. De dag waarop iedereen seks heeft nadat ze romantisch uit eten zijn geweest 😂 nou ja hoop maar dat het meevalt volgende week en we wel gewoon kraamzorg krijgen. Al staan m’n moeder en zus ook te popelen om hier lekker te kramen haha.
Maar ja dit geeft wel heel veel rust! Gek hoe dat werkt eigenlijk, ben ook meteen vrolijker en zie het leven weer meer zitten.
Hoe gaat het met jou Mennos9?
5 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Aah hoop niet dat de ziekenhuizen snel vol zijn..
Bij mij is het juist op mijn verjaardag gebeurd, de 21ste. Misschien dat de baby er daarom nog wat langer in zit aangezien valentijnsdag de 14e is.