951 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ik had wel een hele fijne gynaecoloog net! Ze zag me al aan komen strompele ...
Nou wat fijn! Dat is een betere afspraak dan ik gisteren had bij de verloskundige 🫣 Nu maar hopen dat hij voor maandag geboren word hier en anders dat ze dan nog wel genoeg plek hebben om vlot in te leiden. Overigens word ik inmiddels gek van m'n dikke benen, het word met de dag erger. Heel de zwangerschap geen last gehad en nu steeds dikkere poten, vooral rechts. Lekker met m'n voeten omhoog en gevraagd of mijn man zo even m'n voet en been wilt masseren 🥰

5 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Nou wat fijn! Dat is een betere afspraak dan ik gisteren had bij de verlosk ...
Maar kan jij niet doorverwezen worden naar de gynaecoloog? Ze keken bij mij echt heel erg naast de balans tussen wat heeft baby nodig en wat heeft moeder nodig. En de gyn zei ook, als jij nog ff zo doorgaat heb je weken nodig om bij te komen en dan geniet je ook niet in de kraamtijd. Ook omdat ik zooooveel pijn heb in bekken en vagina adviseert ze wel echt pijnstilling om het voor mij zo dragelijk mogelijk te maken. Ja het wordt wel hartstikke medisch zo maar ik heb daar geen moeite mee. Ik vind het zo sneu voor je, klinkt alsof je niet echt serieus wordt genomen! En die benen, wat irritant… doet het ook pijn?

5 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Maar kan jij niet doorverwezen worden naar de gynaecoloog? Ze keken bij mij ...
Ze gaan pas doorsturen naar de 41 weken.. dus eerder heb ik pech. Ja, inmiddels wel. Het word ook met de dag erger. Gaat best rap maar m'n gewicht gaat niet heel hard mee. Maar m'n bloeddruk was gisteren nog goed en m'n gewicht ook dus ze doen en kunnen er dan ook weinig mee

5 dagen geleden

Heb sinds een paar dagen echt extreem veel slijm verlies! Heel vloeibaar niet dik maar echt extreem veel, sorry voor de details 😊 maar lijkt soms gewoon of ik plas 😢😑 Iemand die dit herkent? En eigenlijk is dit normaal 😎

5 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Heb sinds een paar dagen echt extreem veel slijm verlies! Heel vloeibaar ni ...
Ja dit heb ik.. een beetje wittig ook bij mij. Maar vk zegt is normaal.. is de verandering in je hormonen naar aanleiding van de bevalling.

5 dagen geleden

Reactie op kiim92

Ja dit heb ik.. een beetje wittig ook bij mij. Maar vk zegt is normaal.. i ...
Gelukkig, toch nog iets dat wijst op een naderende bevalling 🤪😎

5 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ja, dit heb ik ook! Het is ook veel witter en vloeibaarder dan normaal

5 dagen geleden

Al vanaf 19:00 weer harde buiken en menstruatie achtig krampen die komen en gaan. Normaal houdt het na twee uur wel op, hoop zo dat het nu een keer door gaat zetten!

5 dagen geleden

Het rommelt hier wat heb ik het idee. Zit nog geen structuur in de krampen. Maar is wel pijnlijk. Heb nog geen oog dicht gedaan, normaal om deze tijd wel. Mijn buik voelt als een beton blok.. veel plassen en last van mijn baarmoeder als ik plas.

5 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Heb ik ook..

5 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Het rommelt hier wat heb ik het idee. Zit nog geen structuur in de krampen. ...
Herkenbaar dit heb ik ook.

5 dagen geleden

Hier een hele drukke baby en denk daardoor echt heeel erge hardebuiken en gewoon een zere buik zere rug en extreem erge druk op mn vagina😖😑

5 dagen geleden

Het rommelt hier wat heb ik het idee. Zit nog geen structuur in de krampen. ...
Hier ook wel wat aan het rommelen maar niks noemenswaardig.. toen ik eindelijk bijna sliep, vochten er 2 katten onder het raam en daarna kreeg ik vreselijke honger en ben ik er maar uit gegaan om te eten 🥴

5 dagen geleden

Reactie op Windy12

Herkenbaar dit heb ik ook.
Ik kan er nog geen pijl op trekken.. we proberen zo nog even te slapen. Vind het ook lastig wanneer je moet bellen want heb ook rugpijn en ja zijn dat dan rugweeen geen idee. Naja ik volg mijn gevoel dan maar

5 dagen geleden

Ik kan er nog geen pijl op trekken.. we proberen zo nog even te slapen. V ...
Spannend! Hoe is het nu? Ik ben verkouden en m’n neus zat dicht en klodders slijm (lekkerrrr) dus weer wakker. Kom ik in de kamer, kijk naar buiten en schrik me kapot: sneeuw 😂 een witte wereld!

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Spannend! Hoe is het nu? Ik ben verkouden en m’n neus zat dicht en klodder ...
Ben nu net wakker, best stuk geslapen. Merk als ik lig gaan de krampen wel wat weg. Wel veel rugpijn. Zet niet heel snel door..

4 dagen geleden

Ben nu net wakker, best stuk geslapen. Merk als ik lig gaan de krampen wel ...
Hmm weer voorweeën geweest dus? Ik had er vannacht ook een paar maar ik heb ze echt heel sporadisch. Vreemd vind ik dat, rond week 32 had ik het heel regelmatig. Baby was wel rustiger vannacht! Niet dat ik goed kon slapen maar zou het een voorteken zijn… hmmm

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Hmm weer voorweeën geweest dus? Ik had er vannacht ook een paar maar ik heb ...
Jaa dat denk ik dus, ik vind lastig in te schatten wanneer t begint. Maar aangezien ik gister al 3/4 cm had dacht ik dan begint misschien wat sneller

4 dagen geleden

Ben benieuwd hoe het bij de rest is gegaan vannacht. Ik hoop toch ergens te horen dat er weeën zijn, al dat niet een baby 🤞 Hier helaas ook nogsteeds niks, na wat te hebben gegeten, heb ik een prima nacht gehad. Wel een lange saaie dag voor de boeg.. mijn man heeft vandaag school na zijn werk (ja, deze lieve schat besloot nog een HBO deeltijd te gaan doen en zit pas in leerjaar 2 van de 4 🥴😂). Dus ben ik alleen van 7 tot 22.

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Ben benieuwd hoe het bij de rest is gegaan vannacht. Ik hoop toch ergens te ...
Ik heb redelijk goed geslapen en werd wakker met: wat fijn dat ik lekker heb geslapen, in plaats van shit weer geen baby🤭 Oudsten supergezellig aangekleed en ontbeten, man heeft ze weggebracht naar school, ik wat in huis gerommeld en nu heerlijk met een boek en muziekje in bed aan het genieten van de rust. Zo dankbaar voor deze mindset (voor zolang het duurt 😆)