959 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Ik heb redelijk goed geslapen en werd wakker met: wat fijn dat ik lekker he ...
Een goede nacht doet ook wonderen! Na een goede nacht kan ik het ook beter hebben dat er nog niks is gebeurd

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Ben benieuwd hoe het bij de rest is gegaan vannacht. Ik hoop toch ergens te ...
Geen baby, maar heb wel zes uur lang aan 茅茅n stuk door kunnen slapen. Daar teken ik ook voor! Voel mij zo uitgerust 馃槉 Vanochtend de ramen gelapt en binnen wat gepoetst, nu een kopje thee aan de keukentafel in het zonnetje wat hier naar binnen schijnt. Echt even een fijne start vandaag! Jij veel succes met je lange dag vandaag!

4 dagen geleden

41.2 vandaag wie nog meeeeer馃槱

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Haha wat een dappere man heb jij! Fijn dat de nacht prima was. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik in de nacht weinig slaap en overdag gewoon nog een uur of 4. Beter om me daar maar gewoon bij neer te leggen. Ik belde net nog even met mijn verloskundige, dat ik zondag ingeleid ga worden. Bied ze direct aan morgen even te kijken of ze kan strippen want wie weet komt het dan nog vanzelf. Hoe verschillend kunnen werkwijzen zijn overal in dit land?!

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Nog geen baby helaas, wel veel voorweeen.

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Haha wat een dappere man heb jij! Fijn dat de nacht prima was. Ik heb inmi ...
Wat fijn dat jou verloskundige wel wilt meedenken met jou. Wil je het strippen proberen? Inderdaad gewoon maar aan toegeven en lekker overdag wat slapen, je slaap heb je hard nodig

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Wat fijn dat jou verloskundige wel wilt meedenken met jou. Wil je het strip ...
Ja ik sta overal wel voor open! Sowieso wel benieuwd of er al iets van ontsluiting is. Ja heel fijn dat ze zo meedenkend en meelevend zijn. Kom in Friesland wonen zou ik zeggen 馃槈

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja ik sta overal wel voor open! Sowieso wel benieuwd of er al iets van onts ...
Wat leuk! Jij woont ook in Friesland, welke verloskundigepraktijk heb je als ik vragen mag馃き

4 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Wat leuk! Jij woont ook in Friesland, welke verloskundigepraktijk heb je al ...
De Geboortegolf Drachten!

4 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Wat leuk! Jij woont ook in Friesland, welke verloskundigepraktijk heb je al ...
Ho te snel gedrukt, wat leuk! Mooiste provincie van t land 馃槣 ga er altijd vanuit dat iedereen ver weg woont haha

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Haha nee joh wat grappig, ik ook 馃き馃槃

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ho te snel gedrukt, wat leuk! Mooiste provincie van t land 馃槣 ga er altijd ...
Haha nou wij wonen er ook sinds kort hoor, nog maar paar maandjes 馃き

4 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Haha nee joh wat grappig, ik ook 馃き馃槃
Hahaha hou op echt waar?! Wat toevallig 馃槀 Ik woon ook pas een jaar bij Drachten, daarvoor even Leeuwarden, daarvoor Randstad 馃槀 zo toevallig dit!

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Hahaha hou op echt waar?! Wat toevallig 馃槀 Ik woon ook pas een jaar bij Dr ...
Haha nou idd wat grappig! Wij woonden eerst in Zuid-Holland馃き Verloskundige heeft gekeken om te strippen maar m鈥檔 baarmoedermond was nog niet heel erg verweekt maar tijdens het inwendig onderzoek voelde ik wel krampen dacht ik wist het niet zeker馃き Dus de verloskundige zegt ik kan nog niet echt strippen maar ik voelde wel echt die samentrekkingen dus ik denk dat een deze dagen juist door de rest van je verhaal maar vooral ook omdat ik die krampen/samentrekkingen voel dat de baby vanzelf wel gaat komen. Voor de zekerheid wel een nieuwe afspraak ingepland maar had het idee dat de verloskundige wel dacht dat de baby bijna geboren zou worden 馃挄

4 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Haha nou idd wat grappig! Wij woonden eerst in Zuid-Holland馃き Verloskundig ...
Wat fijn!!! Dat is positief en natuurlijk het allermooist. Nog even geduld 馃榿 jij bent nog goed mobiel toch? Lekkere lange wandeling in de sneeuw 鉂勶笍

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Wat fijn!!! Dat is positief en natuurlijk het allermooist. Nog even geduld ...
Jaa inderdaad, wilde vanmiddag als zoontje uit bed is lekker ff naar buiten gaan 鉂勶笍馃槃 Dat lieve kind kijkt z鈥檔 ogen uit met al dat mooie sneeuw. Zat vanmorgen al met een lepeltje alle sneeuw op een hoopje te gooien 馃き

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

He wat grappig! Ik zit bij vroedschap in oosterwolde vlakbij drachten.

4 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

He wat grappig! Ik zit bij vroedschap in oosterwolde vlakbij drachten.
Oh zijn we stiekem gewoon een Friese club hier

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Voel me bijna uitgesloten 馃槣 hier puntje van Zuid-Holland, tegen Brabant en Gelderland aan. Overigens is hier vrijwel geen sneeuw, alles is weer weg. Heb net wel een stukje gewandeld en lekker de stoepranden meegenomen 馃槒 had wel wat harde buiken maar het zakte weer weg

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Haha jaa idd!