965 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Voel me bijna uitgesloten 😜 hier puntje van Zuid-Holland, tegen Brabant en ...
Is oké, je mag erbij 😜 Hier ligt echt een pak sneeuw! Zo ook nog maar even naar buiten. Heb sinds vandaag ook echt rugpijn als ik loop. Voel me zo bejaard. Of is dat ook een goed voorteken

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Frambozenbladthee kan ook de bevalling opwekken 🤭

4 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Is oké, je mag erbij 😜 Hier ligt echt een pak sneeuw! Zo ook nog maar even ...
Geen idee, die rugpijn is echt extreem bij mij en ik kan niet meer normaal lopen alleen maar waggelen m’n man krijgt steeds helemaal de slappe lach als die mij ziet lopen 🤭

4 dagen geleden

Hoi lieve dames, Gisteren 20 november om 20.33 uur is onze dochter Jolin geboren! 💕 Hoe lang de aanloop ernaartoe duurde, zo snel ging de bevalling zelf! Om 18.45 uur stond ik nog even buiten bij het ziekenhuis voor een frisse neus 😅 Terug op de afdeling rond 19.00 uur (net pilletje 4 van de 6 op) merkte ik dat de krampen toch wel erg op weeën gingen lijken, ze kwamen ook al iedere 2 minuten maar wel nog kort. Dus weer aan de CTG gelegd voor een half uur en daarna bleek ik om 19.30 uur al op 5cm ontsluiting te zitten! Dus naar de verloskamer toe. De weeën werden heel snel steeds pjnlijker, rond 20.00 uur kreeg ik ook al enorme persdrang. En om 20.33 uur was ons meisje er! Ze heeft het lange wachten dus helemaal goed gemaakt met deze snelle bevalling en ik snap nu waarom ze zeggen dat je 2e bevalling eigenlijk als eerste zou moeten zijn 😂 We gaan nu heerlijk genieten als gezinnetje van 4 💕 Succes nog even voor jullie allemaal en hopelijk hebben jullie ook snel je kindje! 🥰

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Hoi lieve dames, Gisteren 20 november om 20.33 uur is onze dochter Jolin ge ...
Oh wat ontzettend fijn voor je!! Klinkt idd lekker vlot! Gefeliciteerd, geniet van de kleine meid! En hele leuke naam 😁 heerlijk zeg!!!

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Wauw, gefeliciteerd!💕 Wat een mooie naam ook 🥰 (stond op ons lijstje)

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Gefeliciteerd ! Prachtige naam ja ♥️

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Gefeliciteerd! Een hele positieve inleiding dus 🥰 Nu lekker genieten van jullie meisje en als gezin van 4!

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Gefeliciteerd, lekker genieten dus! En fijn om een positief verhaal over een inleiding te horen. Wij hebben voor zaterdag een afspraak gemaakt voor een ballon. Baby ligt nog veel te hoog waardoor strippen niet goed lukt en thuis vliezen doorprikken niet kan al zou er voldoende ontsluiting zijn. Heb me er maar bij neergelegd dat het niet anders is, maar extra fijn om nu deze ervaring te lezen!

4 dagen geleden

Reactie op Mennos9

Wat een mooi nieuws, van harte gefeliciteerd! Zo fijn ook dat het lange wachten is beloond met een vlotte bevalling! 😊

4 dagen geleden

Reactie op kiim92

Zo benieuwd hoe het nu met je gaat! 😁
Heyy! Allemaal. We hebben een prachtige dochter🩷 Hoe hyper en druk ik de bevalling in was gegaan die dag is echt onvoorstelbaar! Daardoor werden de weeën minder maar na eenmaal de rust gekregen te hebben was ze er ineens in 1,5 uur. In die tijd was ik ook van 6cm ontsluiting naar 10 gegaan en persen… Pijnstillers was dus te laat en kon niet meer. En de weeën opvangen in het bad ook niet meer. Die hechtingen erna waren vreeeeeselijk. Maar nu zo erg aan het genieten…. Ik heb na mijn zoon een vreselijke kraam week gehad en nu zit ik letterlijk op de roze wolk “uit m’n dromen” Ik ga gauw hier alles even terug lezen over jullie 😍🥰

4 dagen geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Heyy! Allemaal. We hebben een prachtige dochter🩷 Hoe hyper en druk ik de ...
Wat fijn om te lezen!! Geweldig! Gefeliciteerd! 💖💖💖Geniet van jullie meisje! Bijzonder om te lezen hoe snel het dan ineens kan gaan! Het is klaaaar nu heerlijk genieten

4 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Woon jij soms ook in de Hoeksche Waard? 😄

4 dagen geleden

Gefeliciteerd!!!!

4 dagen geleden

Wauw dat ging ook erg snel! Gefeliciteerd hoor💕 lekker genieten van je roze wolk❤️

4 dagen geleden

Reactie op Cher987

Woon jij soms ook in de Hoeksche Waard? 😄
Nee, er net buiten. Gorinchem, dus echt het puntje van zuid-holland.

4 dagen geleden

Aaaah, nog een baby! Ik zat ook al aan jou te denken vandaag 🥰 gefeliciteerd met jullie dochter, lekker genieten nu.

4 dagen geleden

Ik zag je berichtje al in het geboorte topic, leuk om nu nog wat meer te horen van je! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie dochter 🥰

4 dagen geleden

Ben niet eens echt gestript door verloskundige vanmiddag alleen inwendig onderzoek maar man wat een hardebuiken/menstruatiepijn/krampen en continue een zere lage rugpijn heb ik daar van zeg! Ben net ff in bad geweest maar zelfs dan had ik harde buiken wel iets minder. Nu weer uit bad ff op bed en weer mega drukkend gevoel van onder en weer heel de tijd een erg pijnlijke lage rugpijn en natuurlijk de hardebuiken/krMpen weer

4 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ben niet eens echt gestript door verloskundige vanmiddag alleen inwendig on ...
Oeeeeh spannend!! Dit klinkt hoopvol!!! Succes!!