981 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Oeeeeh spannend!! Dit klinkt hoopvol!!! Succes!!
Ik hoop het ook, ben ergens zo bang dat m’n lijf me weer voor de gek houd 🥹
4 dagen geleden
Pff het is vooral op dit moment heel vermoeiend die rugpijn🤭 en dan nog het beweeg van de baby… heb maar even paracetamol ingenomen misschien dat de rugpijn daar beetje van overgaat of minder word.
Het is alles zo vermoeiend en dat terwijl ik op bed lig maar dus door de pijn niet kan slapen 💤
Hoop dat het of rap doorzet of dat ik snel in slaap val
4 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Pff het is vooral op dit moment heel vermoeiend die rugpijn🤭 en dan nog he ...
Is het rugpijn of zijn het rugweeën? Zo benieuwd! Ja super vermoeiend lijkt me… hoop dat het inmiddels 1 van de 2 kanten opgegaan is voor je…
Ik heb bijna 4 uur ‘geslapen’ en zit nu op de bank met thee met honing. Heb last van m’n keel, hoesten, vieze slijm klodders… why 😩
4 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Is het rugpijn of zijn het rugweeën? Zo benieuwd! Ja super vermoeiend lijkt ...
Helaas, niks doorgezet.
Denk wel dat het een soort rugweeen waren achteraf maar vind dat zo lastig in te schatten (vorige bevalling alleen maar rugweeen).
Wie weet komt er vandaag nog wat, heb maar liever dat het doorzet en dat je het niet voor niks doet. Nu blijft het zo onzeker en denk ik steeds ga ik dan nu de baby eindelijk zien 🤭🥰
4 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nee wat naar dat je je verkouden voelt! Lekker paracetamol en een kruikje nemen. Misschien is dit een teken dat de bevalling (bijna) begint, hoop dat je overdag nog wat kan slapen
4 dagen geleden
Hier ook de nacht weer rustig door gekomen.. gisterenavond best veel pijnlijkere harde buiken, ze worden echt steeds pijnlijker. Ook vaak wezen plassen en dan ook zo'n vervelende pijn maar viel wel elke keer vrijwel direct weer in slaap. Het rommelt nogsteeds een beetje maar niks wat doorzet. Erg jammer maar het went inmiddels 🙄
4 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ik was met 36 weken ook ziek, lekker een verkoudheidsvirus met veel hoesten, verstopte neus e.d. ik ben toen echt als een malle vitamine c tot me gaan nemen in voeding en drinken, was er toen wel redelijk snel van af. Verder heeeeeel veel rusten en echt niks doen, hooguit even een beetje frisse lucht pakken.
4 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Hier ook de nacht weer rustig door gekomen.. gisterenavond best veel pijnli ...
Wel fijn dat je weer enigszins door kon slapen daarna.
Straks denken wij als de bevalling echt begint, dit zijn maar voorweeen tegen de tijd dat we dan de verloskundige bellen hebben we vast al heel wat ontsluiting 🤭😄
4 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Straks denken wij a ...
Haha ja daar werd ik ook al voor gewaarschuwd wel op tijd bellen hè🤭
Hoe is jullie humeur vandaag? Zo blij en vrolijk als ik gister was, zo knotschagerijnig ben ik nu🙈 mn man vroeg net of ik misschien wat aardiger kon doen, dat heeft hij geweten 🤐
4 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Hoe ...
Oeps ja vandaag (tot nu toe😅) geen last van maar herken het wel ja…. En mijn man herkent dat vast ook. Die mannen van ons hebben heel wat te stellen🤭❤️
3 dagen geleden
Het is wat dames! De babys nemen veel tijd en er wordt veel voorwerk verricht, zou je denken dat als het eindelijk zover is ze er zo uitfloepen! We gaan nu het weekend in, altijd een goed moment om een baby op de wereld te zetten toch?
Ja ik ben al een paar dagen niet lekker en regelmatig een citrosan en verse jus 😉 manlief heeft het er maar druk mee. Ik heb gelezen dat als je je zo voelt baby’s lekker blijven zitten omdat nu bevallen te belastend voor de moeder is. Dus ik reken nergens op. Benieuwd of ik al ontsluiting heb!
Jullie spannende plannen vandaag? 😜
3 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Straks denken wij a ...
Dat is ook de delulu gedachte die ik heb 😂😂 hoe groot gaat de teleurstelling zijn als ze zegt dat het dan krap 3cm is haha. Ik ben wel eens bang dat ik dan alsnog thuis moet bevallen, terwijl ik dat niet wil. Wij hebben een plaats indicatie vanwege verhoogde kans op een fluxus. We zullen zien 😉
3 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Hoe ...
Hahaha dat zijn gevaarlijke opmerkingen! Hier houd mijn man vaak wijselijk zijn mond. Schijnbaar snurken we allebei de laatste tijd maar klagen durft hij niet want hij weet dat hij dan naar zolder mag 😂
Maar nee, hij is ontzettend lief en doet alles voor me. Hij weet hoe zwaar ik de zwangerschap ervaar en zou voor geen miljoen willen ruilen met mij dus doet hij veel voor mij. Soms heb ik het wel met hem te doen.. hele drukke week achter de rug en dan loop ik hem nog te commanderen wat hij allemaal nog mag doen 🫣
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Het is wat dames! De babys nemen veel tijd en er wordt veel voorwerk verric ...
Nou echt hoor, dit weekend gaat het gewoon gebeuren. Iedereen in mijn familie zet kinderen in het weekend op de wereld, waardoor ik er ook vanuit ga dat dit bij mij ook gebeurt 😂
Zo vervelend dat je niet helemaal fit bent. Ik hoor ook inderdaad vaak dat de baby dan nog even blijft zitten. Jammer dat je dan langer moet wachten, maar wel fijn om fit de bevalling in te gaan.
3 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Nou echt hoor, dit weekend gaat het gewoon gebeuren. Iedereen in mijn famil ...
Ja ik hoor ook heeel vaak dat baby’s in het weekend worden geboren. Maar of het statistisch gezien ook echt zo is geen idee 🤷♀️
Ik word maandag ingeleid omdat ik het niet meer trek dus voor mij is het sowieso eindig. Vind het nog wel steeds doodeng maar m’n hele omgeving zegt dat het echt beter is dus daar moet ik maar op vertrouwen. Die zien mij creperen en vegeteren 😂 het voelt alleen nog steeds een beetje alsof ik een slappeling ben. Zo raar wat je brein met je doet.
Wanneer ben jij uitgerekend?
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Het is wat dames! De babys nemen veel tijd en er wordt veel voorwerk verric ...
Ik heb geen plannen, hoop lekker te gaan slapen vanmiddag. Eet expres ‘s middags warm zodat als de baby word geboren er Savonds niet zoveel hoeft te worden gedaan en ik lekker smiddags met een warme buik m’n bedje in kan slapen 🤭
Staat nu lekker een kippensoepje te pruttelen😋
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ja ik hoor ook heeel vaak dat baby’s in het weekend worden geboren. Maar of ...
Ik denk dat ik je gevoel wel begrijp maar natuurlijk ben je GEEN slappeling! Juist dapper, je wilt de beste moeder voor je kindje zijn met voldoende energie 💕