1020 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Dat is balen zeg… mag je nu wel later op de dag?
Ik heb inmiddels koorts d ...
Ow bah wat naar zeg!! Hoop dat het maar tijdelijk is en dat je rap weer opknapt 😢
3 dagen geleden
Reactie op Dua.aaaa
Hahahahah ik vind het nog steeds leuk elke keer als iemand vraagt of ze er ...
Jas terugsturen dat je denkt dat je bijna door de ontsluitingsfase heen bent en hopelijk snel mag persen! En dat ze natuuurlijk de eersten zijn die het horen!
Ik word ook heel moe van al die berichten maar het is natuurlijk goed bedoeld 😅 tis gewoon stom dat je steeds de hoofdrol speelt in deze rollercoaster
3 dagen geleden
Reactie op Nurse541
HAHAHAHA maar waarom is dit een schoonmoeder ding? Wij hebben hier ook afge ...
Hahahaha hier kwam schoonmoeders net even op de koffie en toen heeft ze zich versproken. We hadden het ook over dit onderwerp, dat iedereen in onze omgeving enorm nieuwsgierig is en blijft appen en schoonmoeders zei ineens iets in de trant van: "Ja ik krijg ook steeds appjes maar ja, ik zeg dan geen gehoor is nog geen baby. En als ik elke avond even langs loop dan ziet het er rustig uit maar je weet natuurlijk nooit of het dan al begonnen is."
Toen keek ze mij meteen heel geschrokken aan en ik zat haar echt aan te kijken zo van; o, we worden dus lekker in de gaten gehouden? 👀👀👀
Moest er wel heel erg om lachen met mijn vriend toen ze weg was, vooral omdat ze zich overduidelijk zo betrapt voelde 😂
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Dat is balen zeg… mag je nu wel later op de dag?
Ik heb inmiddels koorts d ...
Nee morgen nieuwe poging.
Oneeeeee?? Wat vervelend! Griepje?
3 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Hahahaha hier kwam schoonmoeders net even op de koffie en toen heeft ze zic ...
Ik heb hier inmiddels de jaloezieën aan de voorzijde bijna permanent dicht. Ook iedereen die langs loopt, zie je nieuwsgierig kijken. Dat vind ik wel echt het grote irritatiepunt aan overtijd zijn, je word als een soort havik in de gaten gehouden door iedereen. Ondertussen roept iedereen zijn verwachtingen uit rondom de mogelijke geboortedatum terwijl je daar geen reet aan hebt.
Anyway, verder ben ik best een gezellig persoon hoor haha. Maar jeetje, wat heb ik behoefte aan privacy deze dagen.
Ook een irritatiepuntje, vraag me af of meerdere dat herkennen; Ik vind het heel brutaal als mensen deze dagen nog zomaar even bellen. App gewoon? Zeker als het geen haast heeft.
3 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ik heb hier inmiddels de jaloezieën aan de voorzijde bijna permanent dicht. ...
Ja zo herkenbaar. Ik woon in een dorp en we wonen in een hechte buurt. Heel leuk en gezellig, maar er staan nu continue zoveel ogen op mij gericht. Elke keer als ik naar buiten stap staat én de overbuurvrouw voor het raam én de buurvrouw naast ons. Er wordt door bepaalde buren ook erg overdreven naar binnen gekeken wanneer ze langs lopen. Ik ben daarom ook blij dat het nu vroeg donker is want de gordijnen gaan zodra het donker wordt lekker dicht 😬.
Ik heb ook zoveel behoefte aan privacy en vind het dus ook zo irritant als mensen nu bellen of zomaar langskomen. Dat laatste deed tot voorheen alleen mijn schoonmoeder nog en we hebben echt wel even wat gezeur met haar gehad omdat ze maar niet naar ons luisterde toen wij aangeven dat ze echt even van te voren moet vragen of het uit komt. Dat kon ze maar moeilijk accepteren 😅.
Maar goed, nu is het opzich wel rustig en worden we lekker in onze bubbel gelaten. Ik reageer ook lang niet op alle appjes, vooral niet op mensen die ik bijna nooit spreek maar mij nu meerdere keren in de week vragen of de baby er al is.
3 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Ja zo herkenbaar. Ik woon in een dorp en we wonen in een hechte buurt. Heel ...
Ik snap oprecht niet waar mensen ineens het lef vandaan halen om te appen of de baby er al is. Alsof ik het je dan wel direct zou vertellen? Heb even geduld zeg. Ik krijg ook echt kortsluiting van die appjes, zeker als je die mensen verder ook gewoon weinig spreekt.
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
HAHAHAHA maar waarom is dit een schoonmoeder ding? Wij hebben hier ook afge ...
Ja echt geen idee. Mijn hemel, wat kunnen sommige mensen dan in je allergie zitten.
Sowieso kan ik tijdens mijn zwangerschap schoonmoeder niet zo goed aan. Was vorige x ook al zo. Ik zie een patroon 😝
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ik heb hier inmiddels de jaloezieën aan de voorzijde bijna permanent dicht. ...
Zo herkenbaar.. pfff. Ik ben verhuisd van een stad naar dorp maar next level nieuwsgierigheid.. wauw.
2 dagen geleden
Pfff ik ben het echt even helemaal zat!
De hele dag door alleen maar buikpijn en naar de wc gaan.
Ik had obstipatie heb toen van die zakjes ingenomen is toen minder geworden maar nog steeds moeite met ontlasting 💩
Continue aandrang en dan een klein beetje. Hele tijd zere rug alles doet pijn en alles irriteert me🙃🥴
Nu net maar 2 zakjes tegelijk ingenomen en een glas warm water erachteraan want dit is echt geen doen meer. Zoals ik al zei ik ben het helemaal beu!
Man is de hele dag weggeweest, om half 5 was hij weer thuis (heeft andere mensen geholpen dus wel heel lief) en toen hij thuis was heeft hij ook echt veel gedaan zoontje in bad enzo en nu issie weer weg. Ik voel me gewoon even heel heel zielig dat ik zo aan huis vast zit vandaag🤷🏼♀️😮💨
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ik snap oprecht niet waar mensen ineens het lef vandaan halen om te appen o ...
Echt hé!!! Ik denk maar steeds: deze mensen weten gewoon niet zo goed hoe ze het anders moeten vragen...
Want je hoort het echt wel van mij hoor als ie er is, je gaat alleen niet de eerste zijn. Dit zijn overigens dus precies de berichten waar ik niet op reageer.
Ik krijg gelukkig ook veel berichten waar ik niet op hoef te antwoorden. Zoals "Ik hoop dat je je nog goed voelt, succes nog even" of "Ik denk aan je!". Door die berichten voel ik mij echt heel erg gezien en vind het zo lief om zulke berichten te krijgen ☺️
2 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Echt hé!!! Ik denk maar steeds: deze mensen weten gewoon niet zo goed hoe z ...
Jaa de toon maakt zo de muziek!!
Ik denk aan je, kan ik iets voor je doen etc etc zijn zo lief! Maar is de baby er al of nog steeds geen baby kan ik echt niet horen
2 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Echt hé!!! Ik denk maar steeds: deze mensen weten gewoon niet zo goed hoe z ...
Ik vind de appjes "he, hoe is het met je? Trek je het nog een beetje?" Nogal een ander bericht dan gewoon de regelrechte berichten "heb je al weeën?".
De berichten waar je inderdaad niet op hoeft te reageren maar ze wel laten weten dat ze aan je denken, is super lief. Kan je zelf bepalen of je wilt reageren of niet.
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
De hele dag door alleen maar buikp ...
Ohh wat super vervelend 😥 dat is echt mega zuur. Met zakjes ook niet beter aan t worden? Hier ook niet mega makkelijke ontlasting, maar zag ook op een filmpje waar mn darmen zitten inmiddels dus vind t niet zo raar.
Bij mijn vorige bevalling echt mega diarree gehad paar uur van te voren, dus ik geloof wel dat je lijf doorheeft dat t iets moet doen! 🤍 zodra er een baby onderweg is.
De laatste loodjes zijn echt zwaar.. nog even!! Houd vol 🥰
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Oh zo vervelend.. is het wel zacht met de zakjes? Ik nam nog wel eens een m ...
Ja dat is het gekke het is wel gewoon zacht, soms lijkt het wel voor m’n gevoel alsof de baby die darmen helemaal plet ofzo waardoor z’n niet echt goed hun werk kunnen doen.
En ergens ben ik gewoon zo bang dat de bevalling hierdoor op zich laat wachten omdat je vaak hoort dat je voor dat de bevalling begint diarree hebt.
2 dagen geleden
Reactie op daantjebanaantje12
Ohh wat super vervelend 😥 dat is echt mega zuur. Met zakjes ook niet beter ...
Net wat je zegt, bij de vorige bevalling had ik ook mega diarree weekje ervoor. 🤷🏼♀️
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
De hele dag door alleen maar buikp ...
Ah dat is zo vervelend! Daar kan je je flink beroerd van voelen.
Ik kan wel beter poepen met een poepkrukje 😅 misschien helpt dat wat? Is er geen eten of drinken waar je altijd nodig van moet poepen zodat het lekker allemaal eruit komt? Koffie of ijs of zo? 🙈 het is ook dat elk beetje ellende nu zo’n grote druppel in de al volle emmer is… het kan echt niet lang meer duren maar nu is het gewoon vermoeiend!
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ah dat is zo vervelend! Daar kan je je flink beroerd van voelen.
Ik kan we ...
Meestal hielp koffie wel idd maar ook dat helpt nu niet.
En idd ieder beetje is de druppel.
Nu lig ik op de bank weer met krampen/weeen? Ik weet het gewoon niet meer, die onzekerheid is zo naar. M’n schaambod doet nu op het moment ook echt heel veel pijn en ik kan amper meer lopen. 😢
Weet ook gewoon niet wat weeën zijn, vorige bevalling alleen maar rugpijn gehad en echt extreem continue.
Nu steeds een soort kramp die word steeds heftiger en op gegeven moment schiet het in mn rug erbij ofzo. Als dan die buikkramp weg is blijft die rugpijn nog wat langer hangen en dan is het over, maar ja dan begint de baby ineens te bewegen ook niet heel chill.
Op dit moment is die onzekerheid echt zo naar😢
Sry voor m’n klaagzang dames😳😭