1031 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Meestal hielp koffie wel idd maar ook dat helpt nu niet.
En idd ieder bee ...
Begint het weer, wat vervelend… er zijn ook zoveel typen weeën en volgens mij komen ze ook nog eens in alle vormen en maten en gradaties ook vooral.
Handen op de buik, adem in door de neus en uit door de mond en maar observeren voor een uurtje? Je kunt altijd de geboortegolf bellen voor overleg! Net ook gedaan en Maaike heeft dienst 😜
Ik weet ook niet meer wat ik voel. Zere rug, zere baarmoeder, krampen hier krampen daar lalala mooie is wel dat het op een gegeven moment zo vaak gebeurt dat je er niet meer van schrikt maar gewoon afwacht 😂
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Begint het weer, wat vervelend… er zijn ook zoveel typen weeën en volgens m ...
Haha ja net wat je zegt dat laatste ik wacht wel gewoon af, ik weet het gewoon niet meer. Heb ook geen zin om te timen.
Ik heb Maaike nog nooit gehad op consult dus ben benieuwd, maar tot nog toe vond ik de 3 verloskundige die ik wel gezien heb heel aardig en fijn dus ik denk dat het gewoon een heel leuk team is!
3 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Begint het weer, wat vervelend… er zijn ook zoveel typen weeën en volgens m ...
Wat zei Maaike tegen jou van al die krampen?
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Wat zei Maaike tegen jou van al die krampen?
Ze zijn allemaal heel fijn! M’n man is het meest fan van Maaike want ze luistert goed en is heel kordaat. Wij belden omdat ik weer verkouden ben met verhoging en advies wat we nu het beste kunnen doen. Ik moet goed uitzieken en als baby zich meldt.. ja dan meldt ze zich. Tis zo’n rollercoaster 😅 ik heb wel regelmatig krampen maar niet dat extreme wat jij hebt. Heb het wel eens besproken en dan was het advies als het doorgaat als je gaat liggen of in bad gaat dan is de kans groot dat het weeën zijn.. ik denk dat het voor jou echt weer even afwachten is. Even lekker in bad? Of douchen? Kan de bevalling ook op gang brengen!
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ze zijn allemaal heel fijn! M’n man is het meest fan van Maaike want ze lui ...
Net als gisteren in bad en onder de douche gaat het gewoon door, maar zodra ik ga liggen dan lijkt het wel extreem.
De baby heeft nu de hik om het nog ingewikkelder te maken😏
Uit verveling beetje npo door te scrollen en spelletjes apps te downloaden op m’n telefoon om de tijd door te komen🤭😎
Ben nu maar gaan zitten op de bank, dan lijkt het iets minder te worden
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Net als gisteren in bad en onder de douche gaat het gewoon door, maar zodra ...
Haha ja je moet wat 🥲 dan maar op de bal? Dat helpt mij ook altijd wel.
Oh heerlijk haha net bij ons op de wallen gekeken en heb je Dag & Nacht al gezien? Leuke serie, goede timing nu
2 dagen geleden
Vandaag en gisteren heb ik trouwens bijna nergens meer last van en dat frustreert mij zo erg. Gisteren nog wel weeën getimed maar na een half uur was ik er al klaar mee en ben ik gaan slapen. Dus weet ook niet zo goed of ik er nu aan gewend ben als in: ik denk dat het allemaal niks is dus mijn hoofd negeert het automatisch of dat het allemaal echt aan het weg zakken is. Sinds deze avond hebben mijn darmen wel besloten alles eruit te gooien en ben ik ook steeds wat misselijk.
Ik slaap trouwens wel weer super goed. Dat heb ik echt gemist.
2 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Vandaag en gisteren heb ik trouwens bijna nergens meer last van en dat frus ...
Ohh heerlijk dat je weer lekker slaapt!!
Zo frustrerend hè die weeën?. Wel een goed teken denk ik dat je darmen zich gaan legen 🙃
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ik heb hier inmiddels de jaloezieën aan de voorzijde bijna permanent dicht. ...
Zo, herkenbaar! Ik kreeg een appje van een vriendin na 2 telefoontjes dat ze het wel heel irritant vond dat ik niet opnam en ook niet even liet weten dat ik niet wilde bellen (ik hou niet van bellen dus neem vaak niet op en bel dan terug als het me uitkomt. In al die jaren nog nooit een probleem geweest).. Oke, ik had even kunnen reageren, maar ik ben ook 39.5 weken zwanger dus je zou er ook voor kunnen kiezen om het vanuit mijn kant te zien en het even te laten toch? Is dit het moment om een punt te maken?
2 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Zo, herkenbaar! Ik kreeg een appje van een vriendin na 2 telefoontjes dat z ...
Zoooo, wat brutaal!! 😱
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Zo frustrerend hè die weeën?. We ...
Jaa, zo frustrerend! Ik begin ondertussen te denken dat ik deze zwangerschap al maanden aan het faken ben. Volgens mij zit er niks in hoor 😂😂
2 dagen geleden
Reactie op 2510Melanie
Zo, herkenbaar! Ik kreeg een appje van een vriendin na 2 telefoontjes dat z ...
Nouja zeg, dat is pas brutaal zeg.. We kunnen elkaar de hand schudden wat betreft bellen, ik heb ook een vriendin die random belt om te kletsen, soms neem ik inderdaad niet op omdat ik er simpelweg geen zin in hebt. Zij laat me daarin gelukkig nu met rust.
Ik zou echt zwaaaar geïrriteerd zijn van dat belletje en dat haar ook later wel duidelijk maken dat het niet oke was. Zolang het geen super belangrijk telefoontje is, laat me dan? Heb een beetje begrip zeg 🙄
2 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Jaa, zo frustrerend! Ik begin ondertussen te denken dat ik deze zwangerscha ...
Soms zit ik op de wc en dan denk ik "dit kind komt er nooit uit hoor, ik ben schijnzwanger". M'n lichaam is me de hele tijd zo aan het foppen.
Ons geduld word wel op de proef gesteld haha.
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Zo frustrerend hè die weeën?. We ...
Ohhh die darmen zijn een goed teken??
Hoe is je nacht gegaan?
Ik heb eindelijk weer eens een goede nacht gemaakt met 8 uur slaap na allerlei nachtjes van 3 a 4 uur. Helpt toch om even weer iets rooskleuriger naar alles te kijken 😂
2 dagen geleden
Reactie op daantjebanaantje12
Ohhh die darmen zijn een goed teken??
Hoe is je nacht gegaan?
Ik heb ein ...
Tot half 4 steeds een soort weeën. Eerst om de 10 min en dan een ruime minuut, daarna om de 5 minuten ook weer een ruime minuut. Toen 4x om de 3/4 minuten gekomen lag toen in bad en toen was het ineens over en viel alles weer weg.
Ik weet echt niet wat ik hier mee moet. Het is zo vermoeiend, voor m’n gevoel kan mn lijf de bevalling gewoon niet handelen ofzo en stopt het daarom telkens.
Die weeën doen ook echt pijn op het hoogte punt (zweet breekt me uit) en dan denk ik straks is dit niks hè, hoe moet dit nou.
Misschien dat ik de verloskundige even bel zo om te vragen of ze tips heeft oid, want dit is echt zo naar. Maar ja om daar nou voor te bellen in het weekend, weet eigenlijk niet of ze daar blij van worden 🙃
Iemand die bovenstaande misschien herkent 🥴
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Nog steeds geen baby’s dus? 🙈
Hier niet, maar m’n man is grieperig dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet hopen. Een bevalling en kraamweek met een half lamme man zie ik ook niet erg zitten 🙈
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Tot half 4 steeds een soort weeën. Eerst om de 10 min en dan een ruime minu ...
Heel goed juist om even te overleggen! Misschien kunnen ze nu juist iets doen om het proces te versnellen? Je weet t niet. Zou bijna zeggen ballonnetje erin en kijken of je lichaam iets gaat doen 😂 maar ja ik ben geen verloskundige. En hiervoor bellen is echt oké hoor, echt. Vandaag heeft P dienst 😜
2 dagen geleden
Reactie op ZomaarBetty
Hier niet, maar m’n man is grieperig dus ik weet niet zo goed wat ik nu moe ...
Ja hier hetzelfde. Ik zit middenin een verkoudheid en hij begint nu ook. En de mannengriep is altijd nog weer heftiger.. Why 😩