728 Reacties
één maand geleden
Vandaag precies 37weken! De laatste loodjes nog :)
Lastig de nachten. Een combi van rusteloze benen, maagzuur, niet lekker kunnen liggen, moeilijk draaien, schoppende baby, steeds wakker worden, af en toe toilet. Maar ik zet een luisterboek op, van iets wat ik al eens heb gelezen, dan hoef ik niet op te letten en dan val ik ook wel weer in slaap :)
één maand geleden
Hier is er wat bezig met mijn hormonen. Heb me al deze tijd in top of the world gevoeld. En nu met 37 weken een best down gevoel. Morgen weer een nieuwe dag, maar vandaag is even 0 energie/zin ergens in. Heb ook sinds deze week weer sneller vet haar, dat is al die maanden ook niet geweest. Echt wat aan het veranderen merk ik!
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Hier is er wat bezig met mijn hormonen. Heb me al deze tijd in top of the w ...
Vanochtend wel heerlijk een half uur yoga oefeningen gedaan met de bal. Dat hielp wel echt even mijn gedachten te verzetten. En ik voel gewoon dat hij nog verder is ingedaald. Fysiek en mentaal wordt het allemaal wat zwaarder. Maar ach, laatste loodjes 🧘🏻♀️
één maand geleden
Reactie op RdenBosch
Hier is er wat bezig met mijn hormonen. Heb me al deze tijd in top of the w ...
🫶🏻
één maand geleden
Ik heb het gevoel dat mijn vriend soms doodmoe van me wordt. Ik ben nu 34+4 en ik vind het echt zwaar worden. Die kleine ligt gelukkig wel goed om, maar zn billen irriteren tegen mn ribben.
Ik heb last van mijn rug met zitten, liggen en slapen en heb vannacht geen oog dichtgedaan.
Het gevoel dat ik ‘zeur’ omdat mijn moeder met 8 maanden nog stond te behangen & mijn schoonzusje ook nergens last van had. Nou, ik dus wel voor mijn gevoel😂 Zo blij als die kleine er is. Heb echt een hele makkelijke zwangerschap, maar vind het allemaal echt te lang duren.
Zooo, dat was het weer 😂👌🏼
één maand geleden
35+4
Geen zin meer… Ben het zat. Verveel me suf, maar komt ook omdat ik al langer thuis zit. Heb het gevoel dat ik elke dag aan het poetsen ben in huis. Opruimen, schoonmaken…
Harde buiken komen vaker, slapen gaat ook niet helemaal lekker en denk dat ze nog wel ff lekker blijft zitten 🫣
één maand geleden
Pff.. hier ook echt de laatste loodjes. Vandaag 36.4.. wil nog van alles doen, maar sinds vandaag merk ik gewoon dat het lichamelijk niet allemaal meer kan! Stond net boven te dweilen… kon wel janken van de pijn in m’n rug en benen, zo beroerd want ik kan niet zo goed stil zitten 😅 hopelijk meld de kleine man zich een paar weekjes eerder 😜
één maand geleden
Ik heb verlof sinds deze week. (36 weken)
Ik sta elke dag om 7 uur op om m'n kinderen wakker te maken en zorgen dat alles klaar staat. M'n zoon breng ik op de fiets nog naar school. Is 10 minuten maar gelukkig heb ik een e bike.
Thuis doe ik dan de was en beetje schoonmaken
Ik kijk per dag wat er nodig is.
Naar de winkel voor boodschappen. Dan m'n zoon halen uit school, koken chillen, tv kijken en weer slapen.
De dagen vind ik dus erg lang duren en daarom lijkt t nu ook wel nog langer die laatste weken. As zaterdag ben ik 37 weken. Nou t mag echt hoor van mij
één maand geleden
oké gisteren bloedverlies gehad opgenomen geweest voor een aantal uur nam niks toe beetje ontsluiting maar zette niet door het bloeden stopte ook meisje deed het super goed dus werd weer naar huis gestuurd maar word nu wakker en weer heel veel bloedverlies word hier zo onzeker van zeg weet het even niet meer
één maand geleden
Reactie op nathasja-24
oké gisteren bloedverlies gehad opgenomen geweest voor een aantal uur nam n ...
Zou ook gaan bellen zoals advies hieronder al zegt. Beter te vaak bellen dan een keer te laat.
één maand geleden
ben vanmorgen weer opgenomen geweest meisje doet het goed geen aanwijs bare reden voor het bloeden gevonden dus ben weer thuis
één maand geleden
Ik zit nu in mn 2e week verlof maar de weken zijn nog zo druk 😢 Het gaat niet zo lekker met m'n vader dus daar komt best wat zorg bij kijken - dingen regelen, mee naar afspraken, etc. Verder nog druk bezig met alles wassen en het thuis voorbereiden, ook zo'n enorme klus.. de babykamer is momenteel nog 1 slagveld. En dan ook nog een peuter rondlopen thuis 🥹
A.s. weekend ben ik 37 weken, dan gaan we iig zorgen dat de box wordt neergezet, bed op klossen en de vluchtkoffer inpakken. Volgende week gelukkig 4 dagen oppas voor m'n zoontje dus dan hopelijk het wassen/strijken afmaken en wat meer tijd om te relaxen.
Na volgende week, bij 38 weken, hóóp ik echt even niets meer te moeten, op de vk controles na.
Ik merk dat ik steeds meer baal van hoe mijn dagen er nu uit zien en vind het erg lastig om dat aan te geven. Van mij mag de kleine dus echt nog wel even 3 weken blijven zitten 🙈
één maand geleden
Reactie op Mennos9
Ik zit nu in mn 2e week verlof maar de weken zijn nog zo druk 😢 Het gaat n ...
Dit is voor mij ook heel herkenbaar. Van de ene kant vind ik het best zwaar (maar gelukkig volgende week eindelijk verlof 🥳) en vind ik het niet erg als de zwangerschap voorbij is. Van de andere kant moet er nog zó veel gebeuren in huis en mag ze nog wel even in de buik blijven totdat alles een beetje af is 😅
Vorige keer hadden we dat ook al. Uiteindelijk wel ook echt op de dag dat ons huis toen verkocht is (en dus alles echt een beetje klaar/opgeruimd/geregeld was) bevallen 😅
één maand geleden
Hier net de uitvaart van mijn schoonvader achter de rug na een kort ziekbed.
Dit begon met het begin van m'n verlof en hij had veel zorg nodig.
En dan moeten we nu eigenlijk meteen door want volgende week vrijdag staat de keizersnede gepland.
Dit weekend nog even de laatste dingen in orde maken en dan zijn we er klaar voor.
Alleen mentaal is het pittig voor ons, er is weinig tijd om de afgelopen weken te verwerken.
Het was fijn geweest als we nog een paar weken extra zouden hebben.
Maar met onze kleine spruit gaat alles perfect dus dat is ons lichtpuntje in deze periode
één maand geleden
Reactie op sarahwillemijntje
Hier net de uitvaart van mijn schoonvader achter de rug na een kort ziekbed ...
Jeetje wat een rollercoaster moet dat zijn! En wat spannend dat jullie kleintje volgende week al komt. Leven en dood ligt soms zo dicht bij elkaar...
Hopelijk kun je voor vrijdag nog een klein beetje rust pakken. Sterkte, succes en let goed op julliezelf 🤍
één maand geleden
Reactie op sarahwillemijntje
Hier net de uitvaart van mijn schoonvader achter de rug na een kort ziekbed ...
Gecondoleerd en veel succes alvast met je keizersnede straks!
één maand geleden
Ben echt aan het aftellen inmiddels. Bijna 38 weken nu. Heb het eigenlijk wel gehad 😂. Ik ben steeds minder mobiel. Houd enorm veel vocht vast. Echt varkenspootjes. Voel mij ook enorm daardoor! Laat die baby maar komen! 😜