1041 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Oh die opmerkingen over dankbaar zijn.. daar gaan mijn nekharen van overein ...
Haha wow dat moet feest geweest zijn! Wat bijzonder zeg! En dan nog durven mensen ook maar iets over dankbaarheid te zeggen bij jullie… koekoek
Ja ik klaag me een ongeluk hoor al vanaf het begin. Ziek zwak misselijk, toch altijd doorwerken, mega bekken problemen, doorbloedingsproblemen, slaapproblemen, en maar werken want verantwoordelijk voelen en niemand die je helpt (mag ik ook niet verwachten weet ik), dikke corona gehad, toen een stuitligging, nu weer dit 😅 zou eigenlijk voorlichting moeten gaan geven aan pubers 😜 voor jou was het dus ook geen pretje? En dan zijn we nog niet eens bevallen haha
Ja zal morgen de huisarts wel eens bellen of ze iets kunnen voorschrijven? Verloskundige kon dat niet. Op zich slaap ik wel 6/7/8 uur per etmaal..
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Ik zit beetje te twijfelen of ik vandaag, morgen of dinsdag bel. Dinsdag zo ...
Dan lopen we precies gelijk! Alleen is het hier de eerste. Ik heb morgen een afspraak staan om te strippen maar heb gelukkig niet zulke ellendige nachten als jij..
Je kan natuurlijk nu even kunnen bellen om te kunnen overleggen. Het is nu ook een schappelijke tijd en als ze vind dat ze er nu niks mee willen/kunnen, zullen ze je dat ook vertellen. Ik snap wel dat je 2 van zulke nachten ook absoluut niet meer ziet zitten na alle afgelopen nachten, daar is niks zwak of aanstellerij aan!
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Bij m’n vorige bevalling trouwens wel heel tijd weeen gehad. Die werden ook ...
Oooohh maar dan zou ik ff bellen, als dat bij je vorige zwangerschap ook het nodige zetje was…
2 dagen geleden
Heb inderdaad na aandringen van jullie en mn man toch maar even de verloskundige gebeld.
Ze zegt klinkt inderdaad als voorweeën. Maar ik had eigenlijk al gedacht dat je vannacht wel zou bellen, heb er gewoon niet lekker van geslapen omdat ik dacht dat je zou bellen🤭
Ze zei dat m’n lichaam er wel klaar voor was maar dat de baby misschien nog even verkeerd ligt of nog niet goed tegen die ontsluitingsspier duwt ofzoiets.
Omdat ik de baby wel echt anders en minder voel (kwam voorheen hele handen en voeten door mn buik zetten😅) wil ze om 16:00 even contact en evt controle doen. Maar zegt ik denk echt dat je wel vannacht of anders morgen belt en dat het dan ineens heel snel kan gaan.
Voel me echt opgelucht dat ik toch even gebeld heb. Was ook wel blij dat het P was omdat die toen ook het inwendig onderzoek deed afgelopen verloskundige bezoekje.
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Oh die opmerkingen over dankbaar zijn.. daar gaan mijn nekharen van overein ...
Ik zit een beetje terug te lezen en voel opluchting dat jullie er ook zo over denken. Soms voel ik me zo schuldig dat ik klaar ben met zwanger zijn. 🥲 Maar ik wil m’n eigen energie zo graag terug ook al weet ik hoe gelukkig ik ben dat ik zwanger mág zijn
2 dagen geleden
Reactie op laupstra
Ik zit een beetje terug te lezen en voel opluchting dat jullie er ook zo ov ...
Denk dat we met vele in het zelfde schuitje zitten, met hetzelfde gevoel🤗 en dat gevoel mag er ook echt wel wezen. Doet niets af aan het dankbaar zijn of gelukkig zijn. Die 2 emoties leven in de zwangerschap wat mij betreft echt hand in hand.
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Heb inderdaad na aandringen van jullie en mn man toch maar even de verlosku ...
Goed zo! Hoop echt dat het zo gaat zoals ze zegt, dat als het doorzet het dan ook snel mag gaan zodat dit allemaal echt een functie heeft gehad!!
Vind het wel echt zo knap wat ze allemaal kunnen voelen etc! Wat een baan hè. Zou mooi zijn als ze om 16 uur je even komt checken zodat je nog iets beter weet waar je aan toe bent! Spannend wel!!
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Goed zo! Hoop echt dat het zo gaat zoals ze zegt, dat als het doorzet het d ...
Nou dat hoop ik ook zo, dat niet alles voor niks is steeds.
Ergens ben ik gewoon een heel klein beetje bang ofzo dat de baby de bevalling (nog) niet aan kan omdat hij de navelstreng om de nek zit ofzo geen idee of dat kan🥴
2 dagen geleden
Wel leuk, ik ben vandaag 40 weken en ik krijg weer allemaal wat staat je de komende week te wachten - mails, en overal staat in: blijf fit en blijf in beweging zodat je bevalling vlot verloopt! HOE DAN? Ik ben al weken immobiel met alleen maar pijn en nu ook nog ziek 🤧
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Nou dat hoop ik ook zo, dat niet alles voor niks is steeds.
Ergens ben ik ...
Ik denk dat je gewoon een te lekker zwembadje hebt gecreëerd 😉 wanneer werd je eerste geboren?
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ik denk dat je gewoon een te lekker zwembadje hebt gecreëerd 😉 wanneer wer ...
Hihi ja je zou het haast denken hè🤭
Eerste werd geboren met 39+6 dus dit is wel ff anders
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Wel leuk, ik ben vandaag 40 weken en ik krijg weer allemaal wat staat je de ...
Pff jaa die mails echt hou op schei uit! Bewegen…. wat is dat ook alweer 😅
Hier steeds mails over hoera je baby is geboren 😏🙃
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Zou wel, maar gaat niet door.. ik ben zo verkouden dat ik niet eens normaal ...
Ohhhh wat balen!! Nou hopelijk even goed uitzieken zodat je snel zelf mag bevallen ;)
2 dagen geleden
Reactie op Groenebank2.0
Heb inderdaad na aandringen van jullie en mn man toch maar even de verlosku ...
Ooh wat fijn!! Dat is goed om te horen. Wie weet is t ook zo gepiept als ze je vliezen oid breekt? Wil je thuis bevallen?
Ik hoorde dat ze aan de bovendruk van je bloeddruk ook kunnen zien of je richting bevalling gaat.
Hier gestript, kon echt net, 1 cm ontsluiting en bmm was nog een tuutje. Dat vond ik wel teleurstellend met 41+2. Dus ga er vanuit dat er weinig gebeurt komende 24 uur. Wel wat krampjes nu, beetje menstruatiepijn, dus hoppakkee zet maar lekker door. Morgen in zkh laat ik me weer strippen als t kan.
2 dagen geleden
Reactie op daantjebanaantje12
Ooh wat fijn!! Dat is goed om te horen. Wie weet is t ook zo gepiept als ze ...
Aaah ja je hoopt op meer, maar ik heb boeken gelezen en het zegt echt niet alles. Baby kan zomaar ineens denken ik wil errrruuuiitt en dan gaat het heel snel! We gaan maar weer duimen!! Wel fijn dat er gestript kon worden!
Heb je een plan voor als de baby er niet binnen 2/3 dagen is?
En wat zegt je bovendruk? Mijn bloeddruk is echt altijd hetzelfde 😂
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Aaah ja je hoopt op meer, maar ik heb boeken gelezen en het zegt echt niet ...
Mijn bovendruk was niet hoger dan normaal (altijd rond 125). Nu 127. Dus ik gok dat t nog ff duurt.
Morgen zkh, dan ctg, echo en hopelijk dus nog x strippen (dan 41+3).
Mocht ze er dan nog niet zijn dan donderdag nog x strippen (41+6). Vrijdag dan nog x ziekenhuis voor controle (42) en afhankelijk van hun planning qua inleiden, de dag ervoor thuis vliezen laten breken door eigen vk.
Mijn vk praktijk doet nog thuisbevallingen na 42 weken, dus heel chill, mits alles goed gaat.
Maandag met 42+3 laat ik me hoe dan ook inleiden als t zover komt..
Dat is een beetje mijn plan 😝 mijn verloskundige is heel relaxed, nu ziekenhuis nog even afwachten. Ik woon opzich rondom 3 ziekenhuizen (umcg, martini en nij smellinge) dus kan dan nog eventueel wisselen van zkh.
Hoe ziet jou plan eruit?
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Wel leuk, ik ben vandaag 40 weken en ik krijg weer allemaal wat staat je de ...
En ondertussen laat 24baby even in de weekupdate weten dat de baby met 41 weken net zo groot is als een jackfruit, nou hou opppp... 40 weken lang kwamen ze met best schappelijke groentes en nu een jackfruit 😂😂
2 dagen geleden
Reactie op daantjebanaantje12
Mijn bovendruk was niet hoger dan normaal (altijd rond 125). Nu 127. Dus ik ...
Strak plan, goed over nagedacht! Fijn voor je dat je vk je zelf in zorg houdt bij 42+. Hier is het beleid wel dat je wordt ingeleid met max 41+4/5.
Hopelijk werpt het strippen en vliezen breken z’n vruchten af als het nodig is! Want wie weet komt baby vannacht gewoon lekker 😜
Ik ben eerlijk gezegd gestopt met plannen. Merk nu hoe intens de afgelopen weken zijn geweest. Denk dat ik daarom ook ziek ben, t universum zet me even op standje chillen en ik ga deze week gewoon wachten tot ze zich meldt. Doet ze dat niet dan hebben we volgend weekend een afspraak in Nij Smellinghe om te kijken hoe verder. Ik probeer positief te zijn en te denken dat ze er vrijdag gewoon is want dan ben ik 40+5 en dan komen de meeste eerste kindjes ☀️ 💝 🥂 🎈 ik ga uitzieken, slapen, films kijken en accepteren dat het universum het vervolg bepaalt 😂
2 dagen geleden
Reactie op ilse240024
En ondertussen laat 24baby even in de weekupdate weten dat de baby met 41 w ...
Hahaha er zijn te weinig opties over 😂 twee weken geleden was de baby een prei of zo? Vond ik ook zo raar? Hoe zo een prei? 😂