1049 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Nou eerder heb ik dat gevoel nooit bij hun gekregen, juist voor deze prakti ...
Heel bijzonder, dat verwacht je dan totaal niet.. ga voor je duimen morgen! En wat laupstra ook zegt, hier mag je er ook zelf de regie op nemen als je over de 41 gaat hoe en wat..

2 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Of een inleiding mogelijk is, hangt denk ik een beetje af van de verloskund ...
Wat bizar dat dit zo tegen jou gezegd is! Advies krijgen is natuurlijk prettig, maar zo'n opmerking is gewoon niet helpend. Bij mijn praktijk zijn ze ook heel erg van het inleiden zo lang mogelijk uitstellen, maar bij mijn gesprek van de week zei de verloskundige heel duidelijk: "als jij nu ingeleid wil worden omdat jij denkt dat het beter is voor je gezondheid, dan gaan we dat regelen." Nu is er bij mij nog geen reden tot inleiden en gaat de verloskundige morgen eerst kijken of ze kan strippen / vliezen kan breken. Maar dit plan hebben we samen opgesteld, vind het bizar dat iemand jouw behoeftes zo van tafel schuift.

2 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Over bejaard voelen gesproken: ik moet elke dag zo erg lachen om mijn vrien ...
Mooi hè 😂 hij kan zo de thuiszorg in! Hilarisch, zo houdt je de boel een beetje gezellig. Wij zitten inmiddels zo in de routine dat hij zelf een paar sokken voor mij pakt en ongevraagd achter me aan loopt naar de slaapkamer om mij m’n ondergoed en broek aan te trekken 🥴 Mijn man heeft in principe verlof. Hij kon zich niet meer concentreren vorige week ook omdat ik zo slecht ging. Krijgt zorgverlof 🤷‍♀️ hij kan veel thuis werken en wil deze week als hij zich verveelt wel eens een mail of rapport lezen oid. Maar ik snap dat dat met het werk van jouw man heel lastig is! Echt dagbesteding haha

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Mooi hè 😂 hij kan zo de thuiszorg in! Hilarisch, zo houdt je de boel een b ...
Ooooh wat een lieverds zijn het ook! 🥰 Wat fijn dat jouw man nu gewoon thuis is om voor jou te kunnen zorgen. Ook ontzettend fijn dat er tegenwoordig veel geregeld kan worden waardoor hij bepaalde taken nog even kan oppakken wanneer hij dat wil. Mijn vriend werkt ook thuis nu en zijn collega's snappen gelukkig heel goed dat hij nu wat minder productief is. Hij werkt in een team met alleen maar vrouwen die allemaal 40+ en moeder zijn dus die begrijpen hem maar al te goed 😂

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Strak plan, goed over nagedacht! Fijn voor je dat je vk je zelf in zorg hou ...
Haha nou hier heeft t strippen weinig gedaan, dus ik gok niet op een baby vannacht. Wat goed dat je gestopt bent met plannen en t komt zoals t komt. Mijn eerste bevalling begon bij 40+6, 41 was ze er. Het overviel me ook echt, terwijl ik dacht dat ik aan het wachten was. Dus wellicht dient de baby zich gewoon nog aan voor 41 weken! Ik duim met je mee 🤩😍

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Nou wie weet. Bij mij donderdag geprobeerd te strippen maar dat ging niet. ...
Nou wellicht nu genoeg ruimte voor nog een x strippen of thuis vliezen breken! Dan kun je iig thuis bevallen. Ik wil ook heeeeeel graag thuis bevallen dus daarom nog wel wat geduld. Fijn dat de vk even langskomt! En vlucht tas is geen slecht idee idd.. ik duim voor je!

2 dagen geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Nou wellicht nu genoeg ruimte voor nog een x strippen of thuis vliezen brek ...
Misschien is ze wel aan het bevallen nu! 🤞🏻ik houd vast aan het idee dat er veel mensen zijn zonder duidelijke voortekenen en opeens pats boem bevalling. Ik heb nu alweer 2/3 uur lang een overactieve baby in mn buik, zo erg is het al in dagen niet geweest. Echt heftig, t zijn geen leuke schopjes meer. Maar stom dat het strippen niet geholpen heeft!!!

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Misschien is ze wel aan het bevallen nu! 🤞🏻ik houd vast aan het idee dat ...
Haha dat zou echt super zijn voor groenebank!! Ik ben aan het duimen… Vind dit ook echt het enige leuke topic van de novembergroep 😂 rest van de onderwerpen zijn idd nog niet aan de orde voor ons. Vervelend dat je zo’n overactieve baby hebt! Kan echt venijnig zijn he? Wel heel fijn dat de baby t zo fijn bij je heeft.. zo zie ik het dan maar… proberen t positieve te zien 😝

2 dagen geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Haha dat zou echt super zijn voor groenebank!! Ik ben aan het duimen… Vind ...
Hahah ja maar dan heeft ze dus ook echt geen reden om eruit te komen 😩

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Hahah ja maar dan heeft ze dus ook echt geen reden om eruit te komen 😩
Hmm ook weer waar 😂 lastig lastig. Nou maar weer verder met afwachten ;)

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Misschien is ze wel aan het bevallen nu! 🤞🏻ik houd vast aan het idee dat ...
Het is al wel een poosje stil ineens 😉🤫 Ik hoop het zo! Wellicht zijn de vliezen kunstmatig gebroken en is het daarna gelijk rap op gang gekomen 🥰 We zullen het vanzelf horen!

2 dagen geleden

Hoop het ook! ❤️🙏🏼 Werk ik nog even een halve ananas weg 😂

2 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Het is al wel een poosje stil ineens 😉🤫 Ik hoop het zo! Wellicht zijn de ...
Nou nu je t zegt, het is idd al een flinke poos stil’ 😝 wie weet is t idd wel aan de gang. Zou leuk zijn!!

2 dagen geleden

Ik wil zo graag bevallen dames…. 40+4. Ananas, dadels, frambozenbladthee, wandelen en yogabal. Het doet helemaal niks😅

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ik wil zo graag bevallen dames…. 40+4. Ananas, dadels, frambozenbladthee, w ...
De buren denken vast dat ik gek word. Als ik door de straat loop doe ik met één been op de stoep, de ander in de goot 😅

2 dagen geleden

Hahah mooi al die probeersels! Ik eet elke dag 6 dadels. Ik ben inmiddels 4 uur hyperactiviteit verder en ze gaat nog steeds loco. Voor de bevalling zijn ze rustiger toch? Nou daar gaat mn hoop

2 dagen geleden

Reactie op laupstra

De buren denken vast dat ik gek word. Als ik door de straat loop doe ik met ...
Ahhahahaha laat ze lekker denken wat ze willen, als de baby maar komt! Volgens mij was jij ook de 20e uitgerekend. Balen he 😅

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Hahah mooi al die probeersels! Ik eet elke dag 6 dadels. Ik ben inmiddels 4 ...
De een zegt rustiger de ander zegt drukker. Ik heb geen ideeee. Maar herkenbaar suiker overload 😂

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ahhahahaha laat ze lekker denken wat ze willen, als de baby maar komt! Volg ...
Ja 20-11! Vond het zo’n mooie datum 😜

2 dagen geleden

Reactie op laupstra

De buren denken vast dat ik gek word. Als ik door de straat loop doe ik met ...
Herkenbaar 😂