1050 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ik wil zo graag bevallen dames…. 40+4. Ananas, dadels, frambozenbladthee, w ...
Hahahaaha o wat en ellende al die zogenaamde 'trucjes'. Ik had vorige week zieke hyperfocus op de acupressuurpunten van het lichaam omdat ik hier ergens op het forum gelezen had dat iemand weeën kreeg nadat ze een half uur haar kleine tenen had gemasseerd. Nou, daar ging ik! Verschillende drukpunten geprobeerd, maar ook dat heeft niet geholpen.

2 dagen geleden

Misschien moeten we allemaal maar heel veel gaan seksen. Moet er niet aan denken met m’n zere 🐱 maar het schijnt de enige enigszins wetenschappelijk onderbouwde helpende methodiek te zijn

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Misschien moeten we allemaal maar heel veel gaan seksen. Moet er niet aan d ...
Brrr ik moet er ook echt niet aan denken idd. Afgelopen week wel een avond heel lang geknuffeld en gekust enz voor t slapen gaan, omdat ik zo verdrietig was door t lange wachten. Daarna 5 uur lang voorweeen. Dus ik denk wel dat oxytocine aanmaak helpt 😂 Las bij Nira van Dijk (baeb) dat je 4x per dag de satisfyer erop moet zetten + moet gaan (hand) kolven… beide niet geprobeerd maar wie weet iemand nog iets aan deze tips. Ik wil geen bv geven dus ga de boel maar niet stimuleren 😝

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Misschien moeten we allemaal maar heel veel gaan seksen. Moet er niet aan d ...
Hahaha nou wij hebben hier thuis alle wetenschappelijke literatuur er op nageslagen. Helaas ook hiervoor geen bewijs of aanwijzing

2 dagen geleden

Reactie op laupstra

Ja 20-11! Vond het zo’n mooie datum 😜
Ik oooook helaas tevergeefs

2 dagen geleden

Ik heb het de hele zwangerschap goed volgehouden intiem zijn, zelfs met bekkeninstabiliteit. Maar nu met 40+ wil ik echt niet meer 😂

2 dagen geleden

Na een ware stortbevalling van 45 min hebben wij een dochtertje gekregen 🤭💕 Om 21:34

2 dagen geleden

Vanzelf op gang gekomen. Verloskundige liep de trap op en toen zag ze het hoofdje al dus ze was net net op tijd 🤭😅

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Na een ware stortbevalling van 45 min hebben wij een dochtertje gekregen 🤭 ...
Omg van harte gefeliciteerd!

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Vanzelf op gang gekomen. Verloskundige liep de trap op en toen zag ze het ...
Omg watttt liep je naakt de trap op en toen zag de verloskundige het hoofd!?

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Jeeeetje! Van harte gefeliciteerd! Potverdorie wat rap, hopelijk is alles verder oké en kunnen jullie nu samen genieten 🥰

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Omg watttt liep je naakt de trap op en toen zag de verloskundige het hoofd! ...
Nee ik stond onder de douche en mn man had de verloskundige al gebeld. Dus die kwam er direct aan (dachten al dat het snel zou gaan) en toen braken mn vliezen en ik voelde eigenlijk gelijk persdrang. Dus ik zeg bel maar weer hoor, toen zei de verloskundige ben er met 5 minuten maar je moet wel op bed gaan liggen. Toen de verloskundige binnen was liep ze naar boven de trap op en vanaf de trap kan je in onze slaapkamer kijken, toen zag ze het hoofdje al een stuk.

2 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Jeeeetje! Van harte gefeliciteerd! Potverdorie wat rap, hopelijk is alles v ...
Alles is echt super goed tot nu toe, wel veel last van naweeën maar ja dat heb je met zo’n snelle bevalling🙃

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ongekend haha :) Dat was je ongelofelijk gegund!!! Gefeliciteerd ❤️

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Omg watttt liep je naakt de trap op en toen zag de verloskundige het hoofd! ...
Wel goed verhaal 🙈

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ahhh wauw zeg gefeliciteerd!! Zo snel kan het dus gaan 🥰

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Nee ik stond onder de douche en mn man had de verloskundige al gebeld. Dus ...
Ah zo! Heerlijke bevalling zo te horen. Het is je gegund, geniet van de kleine 🥰

2 dagen geleden

Reactie op laupstra

Wel goed verhaal 🙈
Hahahah 😂

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Nee ik stond onder de douche en mn man had de verloskundige al gebeld. Dus ...
Oooooh wat een verhaal!!! Wat fijn!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! 💖💖 het zit erop, het is klaar en de voorweeën waren overduidelijk niet voor niets!!! Geweldig! Genieten 😁😁 sterkte met de naweeën en het bijkomen! En dames, waarom zijn we allemaal wakker 🙈

2 dagen geleden

En 24-11-24 is echt een mooie datum 💖💖💖 Mijn uitgerekende datum, thanks universum 🫠