1055 Reacties

2 dagen geleden

Bedankt voor al jullie lieve reacties! ❤️ Hoop dat jullie ook snel je kindje kunnen vasthouden✨ en misschien nog een klein beetje nachtrust hebben 🤭

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Oooooh wat een verhaal!!! Wat fijn!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jul ...
Hier wakker met twijfels of ik weer voorweeën heb of echt eens iets substantieels. Vage klachten erbij dit keer. Warm, misselijk, rug en bil pijn en douchen helpt niet. Auw 🙈😌 Wie weet

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Alles is echt super goed tot nu toe, wel veel last van naweeën maar ja dat ...
Ooh wat fijn dat het verder super goed gaat! 🥰🥰

2 dagen geleden

Reactie op laupstra

Hier wakker met twijfels of ik weer voorweeën heb of echt eens iets substan ...
Oeeh spannend! 🤞🏻🤞🏻 al klinken deze klachten wel heel vervelend… hoe lang duurt het al? VK gebeld? Ik lag weer alles bij elkaar te blaffen met droge hoest en had helemaal het gevoel dat ik lag te ijlen in m’n slaap?! Maar geen koorts. Ik word hier moet van, letterlijk en figuurlijk 🫠

2 dagen geleden

Reactie op laupstra

Hier wakker met twijfels of ik weer voorweeën heb of echt eens iets substan ...
Spannend, spannend! Ik duim voor je dat het niet bij voorweeën blijft en dat het even door gaar zetten🙏

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Nee ik stond onder de douche en mn man had de verloskundige al gebeld. Dus ...
Waaaauw gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een verhaal… jeetje. Lekker genieten met elkaar 🤍🩷

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Na een ware stortbevalling van 45 min hebben wij een dochtertje gekregen 🤭 ...
We hadden het dus goed haha. Jeetje meid, wat een mega vlotte bevalling dan ineens. Is al dat voorwerk toch niet voor niks geweest! Nu lekker genieten van elkaar 🥰

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Misschien moeten we allemaal maar heel veel gaan seksen. Moet er niet aan d ...
Nou dat gebeurt hier nog iedere dag, maar geen positief effect 😂 inmiddels 40+5, gebeurd nog helemaal niks… fabeltje dus haha

2 dagen geleden

Reactie op jorjam2024

Nou dat gebeurt hier nog iedere dag, maar geen positief effect 😂 inmiddels ...
Knap hoor dat jullie dat allemaal nog kunnen en willen. Mijn man vind het al weken geen prettig idee meer en door bekkenpijn werd het ook steeds lastiger. 🫣 Hier is het nu al heel wat weken niet meer gebeurd. Begin het steeds meer te missen maar mijn man voelt zich er echt niet prettig bij dus accepteren we dat gevoel ook.

2 dagen geleden

Reactie op jorjam2024

Nou dat gebeurt hier nog iedere dag, maar geen positief effect 😂 inmiddels ...
Onze laatste strohalm 🥲

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Heb ik gedaan met 39.1. Hele ochtend weeen, zelfs verloskundige zei dat het was begonnen en toen stopte het weer. Dus dat doen we niet meer 🤣

2 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Heb ik gedaan met 39.1. Hele ochtend weeen, zelfs verloskundige zei dat het ...
Meen je niet 😂 haha wat een ellende! Iedereen de nacht weer overleefd? De meeste baby’s nog lekker warm in hun overdekte zwembad? Ik duik zo m’n bed maar weer in, nadat ik m’n honger heb gestild (zo vaak honger)

2 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Na een ware stortbevalling van 45 min hebben wij een dochtertje gekregen 🤭 ...
Wauw, gefeliciteerd 🥰

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Meen je niet 😂 haha wat een ellende! Iedereen de nacht weer overleefd? De ...
Hier zit ze nog steeds.. 41+3… de strippoging van gisteren heeft bijna niks gedaan. Krampje hier en daar, en vanochtend iets van slijmprop. Wèèr een maandag, weer iemand naar de opvang gebracht, de man weer met z’n trommel naar werk gestuurd. T is wat 😂

één dag geleden

Nou meiden, goed nieuws hier! Ben enorm opgelucht 🥹 Strippen is gelukt! Had 1-2cm met een verstreken baarmoedermond en na het strippen zelfs al 2-3cm! Vliezen spande mooi aan en de verloskundige zei dat ze eigenlijk wel verwacht dat ik binnen 48 uur weeën ga krijgen 🥰 kleine slag om de arm natuurlijk! Dus nog wel een nieuwe afspraak voor woensdag erin staan. Hoe dan ook, ben enorm opgelucht en tevreden

één dag geleden

Reactie op Nurse541

Nou meiden, goed nieuws hier! Ben enorm opgelucht 🥹 Strippen is gelukt! H ...
Ahh wat goed nieuws!! Heel blij voor jou! 🤗. Nu wordt het heel spannend!! Lekker nog even tot rust komen en energie verzamelen. Het is bijna zover! 🥰

één dag geleden

Reactie op Elineb1990

Pfoeee daar kan ik mij nu echt niks bij inbeelden 😂 ik kan al een aantal maanden geen seks meer hebben 🥲 het voelde zo beurs aan alsof we er een seks marathon van paar uur hadden opzitten.. met af en toe scherpe pijnen. Handkolven heeft in begin wel wat gedaan met krampen en harde buiken, maar dat is nu ook wel verdwenen. 😅 blijkbaar is dat bij de ene meer doeltreffend dan bij de ander.

één dag geleden

Reactie op kiim92

Ahh wat goed nieuws!! Heel blij voor jou! 🤗. Nu wordt het heel spannend!! ...
Ja, ik heb helemaal in tranen mijn man gebeld. Zo blij en opgelucht. Tegen de buitenwereld hebben we verteld dat het strippen moeizaam ging en ze woensdag nogmaals gaan proberen 😉 dit om een beetje de rust te behouden

één dag geleden

Reactie op Nurse541

Wat fijn wat fijn wat fijn!!! Duimen!!! Hoop echt dat het snel effect heeft en dat je snel je baby in je armen hebt!

één dag geleden

Reactie op Nurse541

Wat fijn!!! Oooh, ben heel benieuwd hoe de komende 48 uur gaat zijn. Slim ook dat je het voor de omgeving dit nieuws nog even in grijs gebied houdt, anders zit iedereen de komende 48 uur op het puntje van z'n stoel 😬