1061 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Meen je niet 😂 haha wat een ellende!
Iedereen de nacht weer overleefd? De ...
Ik was vanochtend al vroeg wakker maar rond 8;00 toch weer gaan slapen. Sinds gisteravond is het hier toch weer wat gaan rommelen (harde buiken, menstruatiepijn die en continue is maar ook wat krampen die komen en gaan). Vanmiddag heb ik een afspraak bij de vk en gaat ze kijken of ze kan strippen. Ik dacht daarom: ik ga maar lekker nog even wat slaap pakken, wie weet wordt het vandaag wèl een lange nacht.
2 dagen geleden
Reactie op Nurse541
Ja, ik heb helemaal in tranen mijn man gebeld. Zo blij en opgelucht.
Tege ...
Super slim! Wat fijn dat het gelukt is!! Nu hopen dat t doorzet! Even flinke wandeling maken vanmiddag;)
2 dagen geleden
Reactie op kiim92
Ik kwam net deze tegen. Moest ik toch eventjes delen 🤭😂
True that! Hahahaha. Vreselijk.
Ik heb t spa momentje vd week weer gehad. Heerlijk mn haar gewassen, gefohnd en gekruld, wenkbrauwen gedaan, snelbruinertje erop 😝 laat die baby maar komen…
2 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Meen je niet 😂 haha wat een ellende!
Iedereen de nacht weer overleefd? De ...
Ja oprecht ellende ja. Heb hem meteen verteld dat het de laatste keer was 😂😂😂
Honger hier ook ja🤨
Ik heb van die dadelballen gemaakt met noten kokosolie en cacaopoeder, die kan je naast je bed zetten, in 1 hap in je giegel gooien en weer doorslapen 😂 stukken makkelijker dan koekjes uitpakken en kruimelen in je bed
2 dagen geleden
Reactie op daantjebanaantje12
True that! Hahahaha. Vreselijk.
Ik heb t spa momentje vd week weer gehad. ...
Denk dat ik dat zo ook maar eens ga doen, de baby moest maar eens besluiten om te komen. 🤪
En ik maar stressen dat ik mijn wax afspraak niet meer zou halen vorige week en ondertussen tijd te veel 😅
één dag geleden
Reactie op kiim92
Denk dat ik dat zo ook maar eens ga doen, de baby moest maar eens besluiten ...
Haha ja en dat soort dingen moet je plannen want last minute is alles vol. Wilde nog een massage inplannen, nou succes daarmee.
En wat goed dat jij dat nog doet, hier ligt het natuurbeheer al een tijdje stil 😂
één dag geleden
Reactie op Elineb1990
Haha ja en dat soort dingen moet je plannen want last minute is alles vol. ...
Ik moet even heel hard lachen 😂😂😂 het natuurbeheer.
één dag geleden
Reactie op Elineb1990
Haha ja en dat soort dingen moet je plannen want last minute is alles vol. ...
Volgens mij was ik 36 weken toen ik de afspraak ging maken… precies door de reden dat je zegt; last minute zit alles vol. Dus het was meer “op hoop van zegen”
En inderdaad.. die massage; dacht laat ik dat nog doen… maar helaas alles vol 😒
Hahaha! Natuurbeheer! 😂😂
Hier moest ik toch even erg om lachen!
Ja geen kat die er naar kijkt tijdens de bevalling, maar voor mezelf was dit wel een belangrijk puntje 😅
En zelf lukte het al een aantal maanden niet meer.. op beetje blind trimmen na😬 en mijn man zijn diensten heb ik liefelijk afgeslagen. 🚫
één dag geleden
Nou ik ben net gestript in het ziekenhuis. Allemachtig deze was wel even heftiger dan gisteren. Gisteren 1 cm ontsluiting, vandaag 2/3! Dus t heeft wel iets gedaan. Bmm was nog niet verweekt, nu wel. Dus dat is ook fijn. Ik ga straks mn dochter maar een nachtje uit logeren doen denk ik, als t wat begint te krampen, en dan hoop ik dat t vanavond doorzet… bloeddruk was sky high door de spanning, dus die telt niet. #ikwileenbaby
één dag geleden
Reactie op Nurse541
Hier zit er ook progressie in 🥹 zo de verloskundige maar eens bellen.
Lekker bezig!! Succes 🤞
Ik heb zojuist weer een mega nesteldrang aanval gehad, stond zelfs de vloer van de badkamer te schrobben en heb de kasten van de oudsten opnieuw ingeruimd 😬
Nu helemaal uitgeput in bed en kan amper meer lopen 🙈
één dag geleden
Reactie op Nurse541
Hier zit er ook progressie in 🥹 zo de verloskundige maar eens bellen.
🥹 zo fijn!!! Succes you van do this!