1075 Reacties
één dag geleden
Hier zet het weinig door, dus na heel veel tranen, en een warme douche ga ik maar weer proberen te slapen met voorweeen die soms om 5 min komen en soms om de 15… 😩😩😩
één dag geleden
Reactie op daantjebanaantje12
Hier zet het weinig door, dus na heel veel tranen, en een warme douche ga i ...
Ohh ik heb het met je te doen… echt zo vervelend.. ik hoop dat je wat slaap kan pakken want het einde is echt niet meer ver weg… maar die hoop en ook die pijn continu zonder resultaat is kut! Duimen 🤞🏻🤞🏻 sterkte!!
één dag geleden
Reactie op Elineb1990
Ohh ik heb het met je te doen… echt zo vervelend.. ik hoop dat je wat slaap ...
Change of plans… om de 3 minuten weeen, bad wordt gevuld, VK onderweg..
één dag geleden
Zet ‘m op! Fijne bevalling gewenst!
Over die ballon: hij is inderdaad geplaatst door de vk in zkh na een consult met gyn. Morgenochtend vliezen breken door eigen vk. Mijn regio (Leiderdorp) is wel het beleid dat dan binnen 8 uur iets op gang moet komen, anders alsnog medische inleiding. Ik lees bij jullie/andere zkh dat dit ook wel eens 24 uur is, dat is nog overleggen waard vind ik!
Tot nu toe nog niets wat op weeën wijst, alleen wat drukke darmen 💩. Ben wakker geworden voor de wc en kan niet meer in slaap komen door het denken.
Ben vandaag ook jarig! Hoop toch op een dubbele betekenis van “birthday” dit jaar ☺️.
één dag geleden
Reactie op An0ukkkk
Over die ballon: hij is inderdaad gepl ...
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 🥳
Ik hoop dat je het mooiste verjaardagscadeautje mag krijgen en je baby’tje in je armen mag nemen! 🥰
Heb het al eerder gezegd, maar blijf het zo bizar vinden dat er zoveel verschillende “basis” richtlijnen worden gehanteerd omtrent zwangerschap en bevallen.
één dag geleden
Whoehoeee succes!! 🍀
één dag geleden
Reactie op An0ukkkk
Over die ballon: hij is inderdaad gepl ...
Ja goed om te horen hoe het overal gaat, ik ga er ook over in gesprek! Als je toch gewoon thuis of poliklinisch kan bevallen is dat toch het beste voor iedereen?
Nou heel hard duimen dat jij het mooiste cadeau ooit krijgt vandaag! Gefeliciteerd!
Ik zat ook even te puzzelen, had hier nog helemaal niet over nagedacht, maar als ik de inleiding wat uitstel naar het maximale, dan wordt het 5 of 6 december. Of Sinterklaas, of de verjaardag van mijn dan 1 jarige neefje 😅 hoe kan het weer hè
één dag geleden
Even een update! Helaas ben ik heel lang blijven hangen op 3-4cm maar wel met frequente en sterke weeën. Om 4 uur kwam de vk met 3-4cm en dat is niet veranderd. Na het breken van de vliezen (kunstmatig) kwamen de weeën gauw in hevigheid flink toe. Wat een vruchtwater zeg, holy shit haha. Uiteindelijk besloten om half 10 naar het ziekenhuis te gaan omdat het nogsteeds niet vorderde.. nog een uurtje in bad gezeten maar zonder effect. Uiteindelijk besloten dat het genoeg was geweest, ik heb een ruggenprik genomen en ze waren er zooo vlot, ik had hierin echt geluk. Dit is zo'n verademing!! Helaas vielen de weeën compleet stil en gestart met opwekkers. Ik voelde inmiddels niks meer en tussen 00.15 en 2.45 hebben we beide wat kunnen doezelen met de lichten uit, het was heerlijk. En ineens 9 cm ontsluiting!
Voor mij zijn de allerlaatste loodjes dan ook echt aangebroken! Niet perse de bevalling waar ik op hoopte maar so far heb ik er vrede mee, ik heb mijn best gedaan en kon niet meer. Dit was voor mij de beste beslissing
één dag geleden
Reactie op Nurse541
Even een update! Helaas ben ik heel lang blijven hangen op 3-4cm maar wel m ...
Oooh wat spannend! Wat een lange rit maar fijn dat je je er goed bij voelt! Op een gegeven moment is het het belangrijkst dat de baby er is en dat het klaar is en daar ben je volgens mij super goed mee bezig!!! Zet m op, ik hoop dat het laatste stukje goed verloopt voor je, volgens mij ben je in hele goede handen. Hopelijk lig je nu te persen en is het zo voorbij! Succes! En super tof dat je ons een update stuurt met 9cm hahaha moet er wel om lachen! You go girl! 🍀
één dag geleden
Reactie op Elineb1990
Oooh wat spannend! Wat een lange rit maar fijn dat je je er goed bij voelt! ...
Meid, ik voel me helemaal happy😂 het moment dat die ruggenprik begon te werken, was ik weer gelukkig.
Hij moet nog een beetje indalen en de ruggenprik staat inmiddels uit. Hopen dat de persdrang toeneemt en ik m'n kleine man eindelijk in de armen kan sluiten 🥰
één dag geleden
Dag lieve dames van de laatste loodjes! 24 uur geleden berichtten we elkaar wakker liggend🙈 En is het voor mij snel gegaan. Toen de voorweeën begonnen ben ik gaan douchen en kwamen ze direct om de minuut. Tussen 6:00-9:00 naar 4 centimeter geademd thuis. 17:30 is ons zoontje geboren, Ole 💙. Een prachtig gezond kereltje. Word nu wakker na een nachtje ziekenhuis ivm bloedverlies en herstel. Zal later eens ons verhaal delen maar wilde jullie even berichten ❤️ ik heb nog niet gelezen hoe iedereen er voor staat maar jullie kunnen het! Zowel de laatste loodjes als het ontmoeten van je kindje. Youve got this
één dag geleden
Ik word elke dag wakkermet een vierkante strakke buik. Heeft iemand anders dit ook? Heb bijna het idee alsof er geen vruchtwater is ‘s ochtends want is zie de hele vorm van de baby zowat.. ik ben vandaag 39+6
Kan niet wachten 🥹
Vrijdag inleiding met ballon als hij niet zelf komt.. zoooo spannend
één dag geleden
Reactie op Zaralizzy12
Ik word elke dag wakkermet een vierkante strakke buik. Heeft iemand anders ...
Ik heb dit ook s ochtends. Heel strak gevoel in en om m’n buik. Bij mij trekt het wel iets weg als ik heb geplast. Moet vaak heel nodig plassen als ik wakker word😂 verder zou ik het niet weten wat het kan zijn. Ben vandaag 40+1
één dag geleden
Reactie op laupstra
Dag lieve dames van de laatste loodjes! 24 uur geleden berichtten we elkaar ...
Ah super!! Wat fijn dat Ole er is, lieve naam ❤️ gefeliciteerd! Benieuwd naar je verhaal!
één dag geleden
Reactie op Zaralizzy12
Ik word elke dag wakkermet een vierkante strakke buik. Heeft iemand anders ...
Ik heb dit ook, al maanden. Ligt denk ik aan hoe de baby ligt. Ze drukt haar hele lijf dan naar buiten. Geen idee hoe dat kan 😂 meer dan voldoende vruchtwater hier dus dat is het niet… ben het ook soort van gewend inmiddels.
Oeh spannend zeg! Houd ons op de hoogte! Wel meer dames die wellicht richting inleiding gaan, waaronder ikzelf. Succes!