1081 Reacties

één dag geleden

Reactie op Zaralizzy12

Ik word elke dag wakkermet een vierkante strakke buik. Heeft iemand anders ...
Ja ik heb dit ook! Ik ben ook maar 8 kilo aangekomen in de hele zwangerschap. In de ochtend voelt het echt als een stevig “pakketje”. Maar de vk heeft er geen problemen mee dat ik zo’n strak buikje heb. Ze de baby doet het goed erbinnen 😇

één dag geleden

Reactie op laupstra

Dag lieve dames van de laatste loodjes! 24 uur geleden berichtten we elkaar ...
Gefeliciteerd met Ole! Lekker gaan genieten 💙💙

één dag geleden

Reactie op laupstra

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis 🥰

één dag geleden

Het is een lekkere drukke nacht geweest hier lees ik! Zo leuk om jullie updates te lezen. Dames die nu aan het bevallen zijn: succes!! ❤️ En Anouk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk wacht er vandaag een mooi cadeau op je 👶

één dag geleden

Reactie op laupstra

Gefeliciteerd met Ole!

één dag geleden

Reactie op An0ukkkk

Zet ‘m op! Fijne bevalling gewenst! Over die ballon: hij is inderdaad gepl ...
Wij komen uit dezelfde regio, gezellig! Ik ga in het LUMC bevallen ipv Alrijne en krijg mijn ballon woensdagochtend. Ze zeiden dat ze dan donderdagochtend in het zkh kijken of het nut heeft gehad. Denk dat mijn eigen vk dan geen onderdeel meer is, maar zal het zo bij mijn vk afspraak navragen.

één dag geleden

Nou zeg, goed bezig allemaal. In heb zowaar redelijk goed geslapen op m’n nestelactiviteiten van gisteren 😅 Alleen nu te lam om uit mn bed te komen🤐

één dag geleden

Reactie op laupstra

Gefeliciteerd datum genootje! Klinkt onder aan de streep als een mooie bevalling (hopelijk voel je je na de zh opname beter). Hier nog steeds niets qua weeën of bevallen. Ik zat gisteren op ruim 1 cm ontsluiting en 75% verstrijking van de baarmoedermond. Ik kon me laten strippen maar kreeg opeens een schuldgevoel dat ze zelf moest komen. Nu lig ik weer na een nacht geen oog dicht gedaan te hebben en een opruimwoedeaanval met bekkenpijn in bed spijt te hebben van die beslissing. Nieuwe afspraak bij vk staat wel einde week om te strippen.. Geniet van Ole 💙

één dag geleden

Alle mama's die inmiddels bevallen zijn. Gefeliciteerd en veel succes! 👼🏼 ik ga me maar aansluiten bij geboorteclub december 🤭 morgen 40 weken maar helaas geen enkel teken.

één dag geleden

Ik sluit me ook aan bij dit clubje. Vandaag 40+1. Tot gisteren gingen de laatste loodjes me goed af, maar dan… Ik woon in Zwitserland dus misschien verlopen de dingen hier anders. Tot 37 weken stond ik onder controle bij mijn eigen gyneacologe, daarna word je overgedragen aan het ziekenhuis. Daar had ik gisteren voor het eerst controle, waarop de arts zei ‘zo we gaan ja vandaag inleiden want het is je uitgerekende datum en je bent zwanger geworden via ivf’. Dit was het eerste dat ik ooit hoorde over te moeten inleiden, iets wat ik helemaal niet wil, volgens de arts echter het ‘protocol’. Ik heb het inleiden geweigerd, de ctg en echo waren beide goed dus voor mij voelde een inleiding echt verkeerd. Mijn oudste dochtertje (natuurlijke zwangerschap) werd geboren met 40+1 na een super vlotte spontane bevalling en mijn wens is om hetzelfde te beleven. Vrijdag met 39+4 had ik al 2cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond, toen heeft m’n vroedvrouw een 1e poging tot strippen gedaan. Op het verliezen van de slijmprop en ‘bloody show’ na heeft het echter niet veel gedaan. Straks komt ze langs voor een tweede poging. Gelukkig staat ze achter mijn beslissing van het weigeren van de inleiding en steunt ze me enorm. Ik merk wel dat het me enorm heeft aangeslagen en voel me daarin heel emotioneel. Morgen moet ik opnieuw op controle in het ziekenhuis en ik weet dat ze dan opnieuw gaan pushen voor een inleiding.. kijk zo tegen dit gesprek op. Het geeft me alleen maar stress.. Succes iedereen nog met de laatste loodjes! Hopelijk melden onze kleintjes zich snel 💕

één dag geleden

Reactie op Dua.aaaa

Gefeliciteerd datum genootje! Klinkt onder aan de streep als een mooie beva ...
Dankjewel voor je lieve berichtje🙏🏼 Wat rot dat je gevoelsmatig zo heen en weer gaat. Snap ik helemaal. Hopelijk heb je die nieuwe afspraak helemaal niet nodig! Ik kreeg tijdens de weeën de bevestigingen van de inleiding.😅 Zo kan het ook gaan! Fingers crossed

één dag geleden

Reactie op Dua.aaaa

Gefeliciteerd datum genootje! Klinkt onder aan de streep als een mooie beva ...
Ik vind het knap dat je je intuïtie volgt! Hoe ver ben je ook alweer (ik kan het niet onthouden van iedereen). Deze wachtstand is wel echt terror he, word er onrustig van. Ben nu 40+2.. maar heb al dagen geen krampen of andere voortekenen😅 duurt lang

één dag geleden

Reactie op laupstra

Dankjewel voor je lieve berichtje🙏🏼 Wat rot dat je gevoelsmatig zo heen e ...
Graag gedaan! Ja het is echt een rollercoaster. Het ene moment ben ik dankbaar dat ik veel dingen thuis aan kant kan krijgen voor ze komt en aan de andere kant ben ik er wel echt heel erg klaar mee.. hopelijk vordert het snel! Groetjes

één dag geleden

Reactie op Elineb1990

Ik vind het knap dat je je intuïtie volgt! Hoe ver ben je ook alweer (ik ka ...
Dankjewel! Ja heul erg terror, mentaal ook.. ik ben vandaag 40 + 6 🥴. Zonder weeen of kramp.. 4 daagjes voor op jou, heel veel succes ook 🫶🏼

één dag geleden

Reactie op Elineb1990

Ik vind het knap dat je je intuïtie volgt! Hoe ver ben je ook alweer (ik ka ...
Hier ook 40+2! Ook geen krampen of iets.. straks om 11:40 naar de vk voor controle. Mijn man wil nog eventjes t/m vrijdag wachten met strippen. Dat hadden we eerder zo afgesproken, maar ik had vanmorgen bedacht dat dat van mij wel al eerder mag. Ben van nature wel wat ongeduldig en zeker na 4 weken zoveel verplicht binnen zitten en rusten. Benieuwd of er in ieder geval al iets van verweking te voelen is straks en dan maar alvast een afspraak maken voor vrijdag 😇 die wachtstand is idd terror!

één dag geleden

Reactie op gigi3601

Hier ook 40+2! Ook geen krampen of iets.. straks om 11:40 naar de vk voor c ...
Heee 24 november buddy! Ik ben ook benieuwd! Ik ga ook vrijdag weer en dan evt laten strippen. Heb nu nog geen zin in krampen die wellicht niks opleveren.. pas na de 41 weken is het echt effectief vertelde mijn vk maar ook daar zullen de meningen over verschillen 😜 spannend!!!

één dag geleden

Reactie op alyssa03

Ik heb dit ook s ochtends. Heel strak gevoel in en om m’n buik. Bij mij tre ...
Jaa klopt na het plassen heb ik dat ook minder! Zo gek

één dag geleden

Als ik er weer helemaal klaar mee ben, er doorheen zit of last heb van een grote hyperactieve baby in m’n buik luister ik regelmatig deze meditatie, inademen neus uit door mond en soms kom ik dan heeelemaal tot rust. Ook goede oefening voor tijdens t bevallen. Wie weet kan het jullie ook helpen: https://open.spotify.com/episode/2ZCoRRXA6w8713DbVzP1tl?si=aVJ27MY1T76JMS9HPcIrtA

één dag geleden

Reactie op EP93

Ik sluit me ook aan bij dit clubje. Vandaag 40+1. Tot gisteren gingen de la ...
Wow wat heftig dat ze zo vroeg al willen besluiten om in te leiden. Dit is ook echt totaal niet wat je verwacht als je naar je afspraak toegaat. Ik zou me precies hetzelfde hebben gevoeld! Houd voet bij stuk, als je niet wil inleiden dan gaat het ook gewoon niet gebeuren! Gaat er toevallig iemand met je mee die je kan helpen om dit uit te spreken?

één dag geleden

Reactie op Zaralizzy12

Jaa klopt na het plassen heb ik dat ook minder! Zo gek
Begreep dat je harde buiken kan krijgen als je je plas lang ophoudt. Heb er ‘s nachts ook vaak last van