731 Reacties
één maand geleden
Reactie op kristab88
Oh, ik vind die zwangerschapskleding juist zo heerlijk zitten! :P
Het wordt zo saai 😂. Kan nog maar 2 broeken aan en 1 legging 😓. En weiger nog iets nieuws te kopen.
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Het wordt zo saai 😂. Kan nog maar 2 broeken aan en 1 legging 😓. En weiger ...
Ah, ik heb wel een fijne garderobe met veel verschillende broeken en jurkjes.. groot deel te leen of gekregen, dat scheelt wel ;)
Bedenk me wel dat mijn normale kleding ergens in een verhuisdoos ligt, misschien binnenkort ook maar weer eens zoeken ;)
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
En ik wil weer gewone kleding aan! Vooral een jeans!
Duurde hier wel 8 maanden na de bevalling voordat ik weer in mijn 'normale' jeans pastte (en dan zat ie nog strak). Dus hou er rekening mee dat het zomaar kan dat je alsnog een tijdje op zijn minst in een maatje groter loopt (hoeft niet natuurlijk, maar de meeste die ik ken hebben dat wel gehad)
één maand geleden
Hier vandaag ontdekt dat de dakkapel van onze slaapkamer alsnog lekt, waardoor we deze voorlopig nog niet af kunnen maken (isolatie is ook nat en moet vervangen worden, 'gelukkig' zat her plafond er nog niet in).
Planning was al krap, maar de kans dat we de slaapkamer af met 37 weken gaan halen is nu wel echt nihil 😭
één maand geleden
Reactie op Cv-ketel
Duurde hier wel 8 maanden na de bevalling voordat ik weer in mijn 'normale' ...
Heb gelukkig kleding bewaard van toen ik wat zwaarder was 😁. Dan meer opties dan nu haha
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Het wordt zo saai 😂. Kan nog maar 2 broeken aan en 1 legging 😓. En weiger ...
Zo herkenbaar!
Daarom blij met verlof dat ik niet meer naar kantoor moet 😂
Dat was steeds een gevecht met de kledingkast.
En “voor die paar weken” nog ook geen zin om nog iets nieuws te kopen…
Wel een aantal voedingstruien/shirt op een lijstje staan.
één maand geleden
Reactie op Cv-ketel
Dit is voor mij ook heel herkenbaar. Van de ene kant vind ik het best zwaar ...
Vind het ook wel dubbel hoor! Aan de ene kant heb ik dus echt nog tijd nodig voor de laatste voorbereidingen en wil ik ook heel graag nog even alleen kunnen chillen voordat de baby er is.
Maar aan de andere kant kijk ik er natuurlijk ook echt wel naar uit nu om onze kleine meid te ontmoeten!
Heb ook echt zin in de kraamweek: lekker opgaan in de babybubbel en veel knuffelen met haar, zonder dat iemand iets anders van me verwacht, en een kraamhulp die o.a zorgt dat de wasjes gedaan worden en m'n eten komt brengen 🤭 Heerlijk vooruitzicht allemaal 😍
één maand geleden
Reactie op Cv-ketel
Hier vandaag ontdekt dat de dakkapel van onze slaapkamer alsnog lekt, waard ...
Vervelend 😔
één maand geleden
Reactie op Wenteleefje
Heb gelukkig kleding bewaard van toen ik wat zwaarder was 😁. Dan meer opti ...
Ik heb wel eens te groot gekocht en droeg dat ook allemaal 😂 ben alleen nu wel echt te dik voor alles dat non zwangerschapskleding is 🫣
één maand geleden
Met bijna 38 weken voelt het nu wel echt als de laatste loodjes 😁
Hopelijk kan ik haar snel ontmoeten, ik ben wel met klaar met het afwachten, al kan ik niks anders doen 🫣
één maand geleden
Reactie op 71124
Nou vooral als het in de nacht "rommelt" maar dus niet doorzet.
Ja, zo vervelend is dat 🫠
één maand geleden
Ik ben 37+6 en het zo zo zooo zat. Maar zit er mentaal ook al tijdje niet lekker bij.
Slaap slecht door pijn en veel plassen. Onrustig gevoel… wil gewoon allemaal even niet.
Vandaag botte VK die ook gewoon zegt: ja, meeste eerste kindjes blijven gewoon tot 40 weken zitten. (Rest van gesprek was ook niet aangenaam…)
Bweh… ik wil mijn kleintje gewoon in mijn armen!!!
één maand geleden
Reactie op 71124
Iemand trouwens ervaring met het feit dat meisjes sneller(voor de 40 wkn) w ...
Dat zou mooi zijn haha 🩷 hoe ver ben je? En is het je eerste kindje?
één maand geleden
Reactie op 71124
Iemand trouwens ervaring met het feit dat meisjes sneller(voor de 40 wkn) w ...
Nou ik wacht met smart op ons meisje, ben momenteel 39+3 maar lijkt wel alsof ze er niet uit wilt ondanks veel krampen en alles. Maar hoop dat je gelijk hebt met voor de 40 weken🤪