1084 Reacties
één dag geleden
Reactie op gigi3601
Vandaag bij bij VK geweest en ze ging nog niet voelen of er al verweking of ...
Op zich wel goed om het zo te doen denk ik inderdaad, het zegt allemaal zo weinig. Er zijn vrouwen die een hele tijd rondlopen met 4 cm en ook dat zegt niks. Nou ik ben heel benieuwd hoe deze week verloopt maaar we hebben ongeveer hetzelfde op het programma! Heb je ook al over inleiden gesproken?
één dag geleden
Reactie op laupstra
Ik kan dit van harte aanbevelen. Heb zo super veel gehad aan meditatie tijd ...
Ja denk het ook, goed om te horen! Heb jij nog fijne meditaties op spotify?
één dag geleden
Reactie op Elineb1990
Op zich wel goed om het zo te doen denk ik inderdaad, het zegt allemaal zo ...
Ja alleen weet ik nog niet zo goed wat ik nou moet denken van inleiden. VK geeft aan dat zij altijd in week 41 de natuur nog steeds de kans willen geven, maar ziekenhuizen zouden wel in week 41 starten met inleiden. Ik vind voor beide wat te zeggen. Heel lastig.. wat ga jij doen als strippen vrijdag geen gewenst resultaat geeft?
één dag geleden
Reactie op Nurse541
Vanmorgen om 7.21 is hij dan uiteindelijk geboren! Onze zoon Oliver. Helaas ...
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! 🥰
één dag geleden
Reactie op gigi3601
Ja alleen weet ik nog niet zo goed wat ik nou moet denken van inleiden. VK ...
Ja op zich is het natuurlijk helemaal niet zo gek om na 41 weken gewoon nog even te wachten. 40 weken als gemiddelde nemen klopt ook helemaal niet, gemiddeld worden eerste kinderen geboren op 40+5 las ik vanmorgen weer ergens dus ja …
Maar omdat ik het lichamelijk ook niet meer goed trek + uitputting ga ik wel as maandag inleiden als ze er nog niet is. Dan wordt zondag ballon geplaatst. Hoop dat het dan zo natuurlijk mogelijk kan door vliezen te breken en weinig opwekkers…
één dag geleden
Nou, ik ben terug van het ziekenhuis en mag vanavond terug komen. Wat een rollercoaster, mijn vriend en ik moeten even schakelen. Bij de ctg gemerkt dat ik best wat harde buiken heb en dat de hartslag van de baby daardoor steeds daalt. Gynaecoloog zei: "dat is niet goed en dat is niet slecht, maar ik adviseer wel om hier niet te lang mee door te lopen."
Vanavond kunnen ze een ballonnetje plaatsen en hopen ze dat ik morgenochtend genoeg ontsluiting heb om de vliezen te breken. Dan even afwachten hoe snel het op gang komt, maar de gynaecoloog zei dat het dan wel goed is om door te pakken (dus weeënopwekkers). Vanavond blijven mijn vriend en ik dus ook in het ziekenhuis slapen zodat ze alles in de gaten kunnen houden.
Manmanman, dit had ik zooo niet verwacht! Ik ben er oké mee maar vind het ook rete spannend. Ze zei dat ze verwacht dat ik morgenmiddag wel bevallen ben als alles goed loopt.
één dag geleden
Reactie op laupstra
Dag lieve dames van de laatste loodjes! 24 uur geleden berichtten we elkaar ...
Van harte gefeliciteerd 💙
één dag geleden
Reactie op ilse240024
Nou, ik ben terug van het ziekenhuis en mag vanavond terug komen. Wat een r ...
Phoe lijkt me best even schrikken! Maar wat een heerlijk en spannend vooruitzicht om bijna je kindje vast te hebben❤️🥰
één dag geleden
Reactie op Nurse541
Vanmorgen om 7.21 is hij dan uiteindelijk geboren! Onze zoon Oliver. Helaas ...
Mega dat is heftig! Een voorbeeld of niet, je hebt het toch maar mooi gedaan!💪🏻❤️
Nu lekker bijkomen van alles en gaan genieten✨
één dag geleden
Reactie op ilse240024
Jeetje wat spannend ineens! Gaan met die banaan, kan me indenken dat dit doodeng is maar het komt goed! Je kan dit! Morgen je baby in je armen ❤️❤️❤️heel veel succes!
één dag geleden
Thanks meiden! Ik sta echt helemaal aan, heb er zin in maar vind het ook zo spannend. Het voelt ook zo surrealistisch allemaal. Net even met mijn verloskundige gebeld en ze heeft mij nog even op het hart gedrukt dat ik met dit plan, ook al ben ik nu medisch, nog gewoon in bad kan blijven bevallen als het allemaal blijft lopen zoals nu besproken is en mezelf niet gek moet maken omdat de zorg nu overgedragen is. Heel fijn om haar nog even gesproken te hebben!
één dag geleden
Vandaag al heel de dag last van hele dunne afscheiding. Lijkt echt steeds alsof ik kleine beetjes in m’n broek plas🫣 moet echt maandverband in want met een inlegkruisje gaat het erdoor/ernaast. Zou dit een teken kunnen zijn…. Ben vandaag 40+1. Herken dit niet zo zeer van m’n vorige bevalling/zwangerschap
één dag geleden
Reactie op alyssa03
Vandaag al heel de dag last van hele dunne afscheiding. Lijkt echt steeds a ...
Ik wil je niet ontmoedigen maar heb dit al weken 🫣 maar hopelijk gaat het bij jou gauw doorzetten 👌🏻
één dag geleden
Reactie op ilse240024
Snap dat het schakelen is, maar goed dat ze het wel serieus oppakken.. ze geven goed advies en daar kan je mee verder!
Ook heel fijn dat je nog steeds in bad kan bevallen! 🤗
Heel veel succes.. 🤞🏻🍀
één dag geleden
Reactie op alyssa03
Vandaag al heel de dag last van hele dunne afscheiding. Lijkt echt steeds a ...
Ik had dit ook denk 2 weken voor de bevalling🙄 is wel heel naar maar denk helaas geen teken van een bevalling die bijna begint.
Volgens mijn verloskundige was het een teken dat de baarmoedermond aan het verstrijken is dus het is niet voor niks!❤️
één dag geleden
Reactie op Groenebank2.0
Ik had dit ook denk 2 weken voor de bevalling🙄 is wel heel naar maar denk ...
O dat is dan wel weer fijne info 👌🏻
Ik heb expres nog geen een keer laten checken op ontsluiting want het zegt toch allemaal niks, maar dit is wel fijn om te horen 😄
één dag geleden
Reactie op Zaralizzy12
Jaa ook wel logisch misschien. Haha maar ik plas deze dagen zoveel dus het ...
Ja heel herkenbaar! Ik zal straks echt genieten als ik niet meer constant het gevoel heb dat ik moet plassen 😂😂