1085 Reacties

één dag geleden

Reactie op EP93

M’n man gaat mee maar hij laat mij daar wel altijd het woord in voeren. Ik ...
Kunnen jullie een codewoord of gebaar afspreken, zodat hij het over kan nemen als je zou gaan twijfelen? Mooie progressie trouwens! Laten we hopen dat het een deze dagen natuurlijk op gang gaat komen! Ik duim voor je 😊

één dag geleden

Reactie op louiseee

Heel herkenbaar! 40+3 en even alles eruit gehuild.. toch wel gek om zo lang ...
Ik had zo met je mee kunnen huilen vandaag! Voelde me zo down vanmorgen. Iedereen bedoelt het natuurlijk goed, maar het zijn geen dingen die er ons ook niet zelf hadden kunnen bedenken. Hoe rot dat ook klinkt. Wij hebben vandaag toch een check gehad in het ziekenhuis (liep anders dan verwacht) en hebben nu een datum voor onze inleiding. Ben echt ontzettend opgelucht!

één dag geleden

Reactie op ilse240024

Nou, ik ben terug van het ziekenhuis en mag vanavond terug komen. Wat een r ...
Spannend zeg! Dat is totaal niet wat je verwacht als je voor een ctg langsgaat. Succes in de komende uren!!

één dag geleden

Reactie op An0ukkkk

Herkenbaar! Ik vond de afgelopen weken ook echt pittig mentaal. Het hoort e ...
Ja pff die uitgerekende datum… voelde een beetje aan als visite die niet kwam op de afgesproken dag. Alleen heb je dan niemand die je kan bellen om te vragen of ze al onderweg zijn… De ctg vond plots ineens vandaag plaats. Ons meisje zit prima en de gynaecoloog zag geen reden om de bevalling op te wekken. Lief me dus alweer bijna terug naar huis sturen, maar ik weet ook dat ik dit mentaal niet langer trek. Dus er hebben een datum geprikt voor de inleiding. Het is dat ik geen salto of radslag kan doen, maar ik ben zooooooo opgelucht

één dag geleden

Reactie op ilse240024

Nou, ik ben terug van het ziekenhuis en mag vanavond terug komen. Wat een r ...
Heel veel succes 🤗🤗

één dag geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Ja pff die uitgerekende datum… voelde een beetje aan als visite die niet kw ...
Neee pfff kon ik haar maar bellen! Ben de hele dag tegen m’n buik aan het praten maar nog niks gaande. M’n darmen worden wel leeggegooid al de hele dag en dan voel je je natuurlijk niet zo lekker maar ik reken maar nergens op 😂 Vind het ook zo fascinerend dat ik zo graag wil bevallen, maar eigenlijk ook helemaal niet omdat ik totaal niet weet wat het inhoudt. Daarom vind k inleiden ook heel spannend omdat je dan zo medisch bent en totaal geen controle meer hebt (voor mijn gevoel dan). Maar fijn wel die stip op de horizon! Ik heb ook de inleiding gepland voor zondag en maandag, dan wordt ze gewoon in december geboren 😳 pffff

één dag geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ik had dit ook denk 2 weken voor de bevalling🙄 is wel heel naar maar denk ...
Ik begin hier steeds meer te twijfelen of ik niet kleine beetjes vruchtwater verlies…. Bij elke beweging vloeit er weer wat uit. Als ik ga zitten of ga staan als ik in een andere houding ga zitten enzo. Maar twijfel te veel om het ziekenhuis hiervoor te bellen…. Is 3 kwartier rijden en heb geen verloskundig die aan huis komt om eventueel te testen. Ik loop namelijk al vanaf begin bij gynaecoloog in t ziekenhuis😅 lastig dit😂

één dag geleden

Reactie op alyssa03

Ik begin hier steeds meer te twijfelen of ik niet kleine beetjes vruchtwate ...
Oh joh.. ik heb gelezen dat er strips te koop zijn bij de apotheek om dit te testen? Misschien even googelen? En morgenochtend halen?

één dag geleden

Onze zoon Davide is geboren! Gister dus een ballon gekregen die na 2,5 uur uitviel. Vrij rustige nacht gehad, alleen lekker actieve darmen. Vanochtend door de ballon gelukkig 2 cm ontsluiting en kon de verloskundige thuis de vliezen breken rond 9.30 uur, ongeveer een uurtje later begonnen de weeën en rond 14.00 ben ik in het bevalbad gestapt. Na 4 minuten persen is hij geboren om 15.36, na 41+5 weken zwangerschap. Geen hechtingen nodig, eerste voedingsmomentje gelukt in het Gouden uurtje dus ik ben tevreden! Nu alleen flinke naweeën, maar die zijn goed te doen doordat het resultaat - een baby - naast me ligt. 🥰

één dag geleden

Reactie op An0ukkkk

Onze zoon Davide is geboren! Gister dus een ballon gekregen die na 2,5 uur ...
Oh wat fijn zeg! Klinkt als een fijne bevalling! Geweldig en ook al zo’n mooie naam ❤️ gefeliciteerd!!!

één dag geleden

Reactie op alyssa03

Snap wat je bedoeld! Was hier ook zo, maar zo lang het ‘slijmerig’ was was het geen urine en vruchtwater zei onze verloskundige

één dag geleden

Reactie op An0ukkkk

Van harte gefeliciteerd 💙💙

één dag geleden

Reactie op An0ukkkk

Gefeliciteerd!! Klinkt als een fijne bevalling 😇

één dag geleden

Reactie op ilse240024

Thanks meiden! Ik sta echt helemaal aan, heb er zin in maar vind het ook zo ...
Oh wat spannend ineens!! Heeel veel succes 🤞

één dag geleden

Hier ging t gisteravond toch wel los. Om 01.45 stapte de vk binnen, bad werd opgezet en na een vrij pittige wee fase (2e kindje) is om 5.44 onze dochter geboren. Ze lag blijkbaar in sterrenkijk positie en hierdoor minder druk op bmm. Persen ong 45 min in bad. Zo’n verschil met vorige keer op bed. Hectingen na tijd konden mooi thuis, moest ik vorige x voor naar zkh. Dus top thuisbevalling gehad, wel veeeeeel naweeen.! Succes dames ik denk aan jullie! 🤍

één dag geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Hier ging t gisteravond toch wel los. Om 01.45 stapte de vk binnen, bad wer ...
Het gaat los de laatste dagen haha! Wat fijn voor je dat het zo is gelopen! Gefeliciteerd en nu lekker genieten!! 💖

één dag geleden

Gefeliciteerd voor iedereen die hun baby heeft gekregen 🥳🩷 En sterkte voor degenen die nog bezig zijn met de laatste loodjes ❤️

één dag geleden

Reactie op jorjam2024

Net bij de VK geweest. Inmiddels 40+6. Kleine was weer weg uit ‘t bekken en ...
Je bent precies even ver als ik! Vandaag de VK half jankend opgebeld dat ik er echt klaar mee ben. Had opeens weer gezwollen handen en voeten die pijnlijk waren. Donderdag een strippoging… en anders maandag gesprek in het ziekenhuis

één dag geleden

Reactie op alyssa03

Ik doe soms om het te checken even een plastic zakje in mn onderbroek, dan kan je goed zien of het waterig of slijmerig is… Ik had ook echt bij elke keer draaien ‘s nachts dat er wat liep, en dat je dan heeel voorzichtig opstaat zo van nu ligt er een hele golf in/ naast mn bed… toch niet 😬

één dag geleden

Gefeliciteerd aan alle mama’s die bevallen zijn, mooie verhalen weer ♥️ En geduld voor de andere mama’s 🤞