1090 Reacties

één dag geleden

Pfff ik was de hele dag beetje misselijk, heel moe, diarree. Dus hoopvol. Baby super super druk in m’n buik, heb alleen maar heel licht geslapen alsof je ijlt, jullie kennen het wel. Hele erge rugpijn met vlagen. Dus ik eruit. Zit ik op de bank, niks 😩 baby slaapt, lichaam rustig. Wat een kutttt fase is dit

één dag geleden

Reactie op Elineb1990

Pfff ik was de hele dag beetje misselijk, heel moe, diarree. Dus hoopvol. B ...
Ik ben er ook behoorlijk klaar mee..

één dag geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ik ben er ook behoorlijk klaar mee..
Echt niks aan hè 🥲 toch maar weer naar bed, in foetushouding intern janken. En de man maar slapen 🤣

één dag geleden

Reactie op Elineb1990

Echt niks aan hè 🥲 toch maar weer naar bed, in foetushouding intern janken ...
Buddy! Same here.. Ik plafonddienst en man en hondje heerlijk aan het slapen naast mij.

één dag geleden

Reactie op Elineb1990

Echt niks aan hè 🥲 toch maar weer naar bed, in foetushouding intern janken ...
Ik ben zoooooo jaloers op de slaap van m’n man 🥴🥲😭😅

één dag geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ik ook! En eerder als ik wakker lag ging ik m’n uitzetlijstje of vluchtkofferlijstje aanvullen via pinterest. Maar beiden zijn al toch echt tijdje klaar..

één dag geleden

Reactie op Dua.aaaa

Nou die van mij was ook wakker vannacht, best gezellig, zelfs nog een massage gehad maar ik heb liever dat hij slaapt want hij wordt zo knorrig van slaaptekort 😄 en ergens deze week zal het slapen sowieso wel grotendeels stoppen dus alles wat hij nu kan pakken is mooi😅 Maargoed na die massage hebbik nog wel 1,5 uur geslapen denk dus dames: je kan je man ook gewoon wakker maken hè , kan die vast wennen🤪

21 uur geleden

Reactie op Dua.aaaa

Je bent precies even ver als ik! Vandaag de VK half jankend opgebeld dat ik ...
Wat toevallig! 😊 Ik heb ook de afgelopen dagen wat traantjes gelaten. Maandag wel al een afspraak staan voor een ballon. Ik trek het mentaal niet nog veel langer namelijk🥹

21 uur geleden

Reactie op Dua.aaaa

Je bent precies even ver als ik! Vandaag de VK half jankend opgebeld dat ik ...
Ik hoop dat jouw strippoging iets doet! Ik duim voor je 🫶🏼

21 uur geleden

Reactie op An0ukkkk

Onze zoon Davide is geboren! Gister dus een ballon gekregen die na 2,5 uur ...
Wauw gefeliciteerd! Ondanks alle ‘hulp’ toch een droombevalling wat mij betreft🥹😍 Ik hoop zo dat het bij mij ook zo loopt, mocht het uiteindelijk zover komen!

20 uur geleden

Reactie op Dua.aaaa

Wacht maar, als de baby er is zal ie niet meer zo lekker slapen 🤭 Mijne iig niet sinds ze er is 😂

20 uur geleden

Reactie op jorjam2024

Wauw gefeliciteerd! Ondanks alle ‘hulp’ toch een droombevalling wat mij bet ...
Ik dacht exact hetzelfde 🥹 Ondanks de tussenkomst van een ballon.. 😍 wauw. Zo kan het dus zeker ook. Ik krijg vrijdag een eerste strippoging (als hij niet zelf eerder komt) en anders dinsdag ballonnetje. Ik duim dat het verder verloopt zoals bij Anouk dan 🙈

19 uur geleden

Reactie op Elineb1990

Neee pfff kon ik haar maar bellen! Ben de hele dag tegen m’n buik aan het p ...
Ja heerlijk alvast naar die babygeluidjes luisteren 🥰😍 Vind het ook super spannend! Bevallen sowieso al hoor, maar de regie ligt nu echt bij de gyn en ik wilde juist liever geen ruggenprik om zelf nog in controle te blijven van mijn lijf. Heb wel ineens sinds weken super goed geslapen nu ik een datum heb 🥰. Ja dat bevallen in december is apart hè! Hadden mijn vriend en ik het gisteren ook al over. Voelt zo vreemd, maar wel een hele feestelijke maand!

18 uur geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Ja heerlijk alvast naar die babygeluidjes luisteren 🥰😍 Vind het ook super ...
Hoe voelen jullie zich erbij dat onze kleintjes wellicht zo dicht op Sinterklaas geboren gaan worden? Natuurlijk speelt dit vooral voor de eerste 8 jaar ongeveer, maar toch benieuwd ☺️

18 uur geleden

Reactie op kiim92

Hoe voelen jullie zich erbij dat onze kleintjes wellicht zo dicht op Sinter ...
Heel dubbel… ik hoop dat hij zich voor die tijd meld😝🫣

18 uur geleden

Reactie op kiim92

Het worden heel veel kado’s tegelijkertijd 😂 maar het is wat het is haha

17 uur geleden

Reactie op kiim92

Jaaa ik las jouw plan mbt inleiding en dat wordt een Sinterklaas bevalling ? Goede vriendin van me is 5 december jarig en die vindt het niet leuk, maar niks aan te doen. Ik ben tante van een neefje en nichtje en m’n neefje wordt 6 december 1. Dus hoe we dit allemaal weer hebben weten te timen 🤩 Maar weet je het is wat het is. Bij ons is ze er denk ik uiterlijk dinsdag of de inleiding moet wel erg uit de hand lopen… Ik heb weer iets nieuws. Mevrouw was vannacht mega druk en volgens mij is ze nog verder ingedaald? Kan dat? Ik heb nu soms steken in m’n anus 😅

17 uur geleden

Ik ben zelf 10 dec jarig, mijn dochter 22 en m’n man 30 dus we hadden echt de hoop dat deze er voor december uit zou zijn 😅 maar we gaan het zien

16 uur geleden

Reactie op jorjam2024

Het worden heel veel kado’s tegelijkertijd 😂 maar het is wat het is haha
Haha ja dat 🙈 En toekomstige verjaardagsfeestjes haal ik dan wel een maand naar voren of achter 😂

16 uur geleden

Reactie op Elineb1990

Jaaa ik las jouw plan mbt inleiding en dat wordt een Sinterklaas bevalling ...
Ja klopt. 🙈 Ik hoop echt nog op een succesvolle strip actie vrijdag 😂 of dat hij zich zelf eerder meld voor vrijdag. Als dat allemaal niks is, wordt het idd een Sinterklaas bevalling. Het grappige is ook… ik riep van in het begin, wacht maar… hij blijft zitten tot Sint! 😂🤦🏼‍♀️ Zoo dat hebben jullie inderdaad lekker getimed 🤭🤭. Zoals je zegt.. het is zoals het is en we veranderen er niks aan 😁 Oeh ja.. weet niet of het met indalen te maken heeft, maar dat had ik dit weekend ook.. 🤯 ik schrok best er even van.. 😅 en nu soms steken of soms zo’n intense druk daar.. 🫣