1096 Reacties
17 uur geleden
Reactie op jorjam2024
Wat toevallig! 😊 Ik heb ook de afgelopen dagen wat traantjes gelaten. Maan ...
Heel toevallig… ik hoop echt dat die strippoging mag baten, anders idd ook maandag naar het ziekenhuis voor vervolgbeleid. De VK gaf aan misschien is dat allemaal niet nodig en komt ze voor die tijd, maar mijn gevoel zegt dat ze niet uit zichzelf gaat komen voorlopig. En dan is het inderdaad ook afwegen hoe lang jezelf nog “kan”. Mentaal loopt je hoofd dan een loopje met je he
17 uur geleden
Reactie op kiim92
Hoe voelen jullie zich erbij dat onze kleintjes wellicht zo dicht op Sinter ...
Ik heb nog een dochtertje van 3 thuis. Die nu voor het eerst echt bewust bezig is met Sinterklaas en vind het heel jammer dat we waarschijnlijk niet echt pakjesavond kunnen vieren met ons gezin. Normaal huren we Sinterklaas en pieten in die dan langskomen en de kados geven met pakjesavond. Dit doen we met mijn gezin en met met mijn schoonfamilie…. Hebben veel jonge kinderen in de familie haha. Verder is het wat het is en kun je er weinig aan veranderen.
16 uur geleden
Reactie op Moma35
Ik hoopte ook dat ze eerder geboren zou worden, zodat er eventjes tussen si ...
Dit klinkt goed!! Succes!! 🍀
16 uur geleden
Reactie op Moma35
Ik hoopte ook dat ze eerder geboren zou worden, zodat er eventjes tussen si ...
Succes! 🙌🏼
12 uur geleden
Ik heb nu zo’n mega harde buik dat het ademhalen niet goed lukt. 39+4 vandaag.
12 uur geleden
Reactie op kiim92
Ik vind dit wel jammer. Mijn man is ook nog op 3 december jarig dus dat wordt dan voortaan een drukke periode. Maar wie weet begint het elk moment en dan is het toch nog een weekje eerder.
Hier ineens toch besloten dat we vrijdag nog niet met 40+5 willen strippen maar maandag met 41+1. Toevallig allebei het gevoel gekregen dat we toch even willen wachten of ze zelf komt
12 uur geleden
Verdwijnt bij jullie ook elke vorm van schaamte al vóór de bevalling 🫣
Ik heb gister in een legging de oudste meiden uit de auto gehaald bij een vader van school, en vandaag aan een maat van mn man gevraagd of hij even de andere kant op kon kijken omdat mn badjas niet meer dicht kon en ik vanuit de badkamer naar mn slaapkamer beneden moest lopen 😂
Niet perse wat ik normaal zou doen zegmaar , wordt tijd dat ze komt 🤞
11 uur geleden
Reactie op ZomaarBetty
I ...
Hahah mooi! 😂 Ja ik heb dit ook hoor. Zie er al weken niet uit. Doe echt niks aan m’n uiterlijk. Loop erbij als een tokkie. Tis toch ook niet meer te doen 😂 ik waggel, krijg m’n eigen sokken en schoenen niet eens meer aan, kan helemaal niet meer autorijden 🥲 alles doet zeer. En de baby kronkelt lekker alle kanten op, nul zin om eruit te komen boeeehh
11 uur geleden
Reactie op kiim92
Ik hoopte voor haar dat ze een weekje te vroeg zou zijn (rond 17/11) maar heb zelf het vermoeden dat ze wacht tot 41+3, dat is 4 december en dan wordt ze geboren op de verjaardag van m’n vader.
Ik weet dat het voor hem altijd vervelend was, zeker als kind. Z’n verjaardag werd nooit heel speciaal apart gevierd, of wel een stukje taart en een cadeau maar de dag erna kreeg iedereen een cadeau dus voelde het niet speciaal. Dus hij had niet zoals andere kindjes 2 dingen om naar uit te kijken, het mengde teveel.
Voor nu heb ik zelf het plan dat als ze echt in de Sinterklaasleeftijd zit, we haar verjaardag een maand eerder gaan vieren. Ik voorzie anders nu al afzeggingen voor haar kinderfeestje omdat families al sinterklaas vieren of omdat ouders de periode al druk genoeg vinden voor hun kinderen… en daar bovenop is het voor onze familie niet handig. We zijn behoorlijk close en morgen wordt haar neefje 2…
Dus we hebben Sinterklaas, de verjaardag van het neefje, haar verjaardag en de verjaardag van m’n overleden vader in deze periode. Dat wordt gewoon een hoop ge-eikel maar goed we doen het er met liefde maar mee. 🤷🏼♀️
11 uur geleden
Pff ik moet ff klagen hoor ☺️ Vanochtend is de verloskundige aan huis geweest om mij te strippen. Ik had nog steeds 1 cm ontsluiting. Maar geen verweekte baarmoedermond. Sinds vannacht heb ik ook onregelmatige weeën gekregen en die stralen uit naar mijn rug. Zitten/liggen/staan niks is fijn 🫢 Omdat ik nog geen verweekte baarmoedermond heb icm de weeën kan het ook zeker 24-48 uur duren voordat ik in de volgende fase kom. Vrijdag staat een ballonnetje op de planning. Dit omdat ik vandaag 41+4 ben.
11 uur geleden
Reactie op ZomaarBetty
I ...
Zo en hoe 😂 joggingpakken zijn echt mijn dagelijks kloffie. Zit alleen wisseling in de kleur 😂
Ik vond vooral toen de VK kwam checken of mijn vliezen waren gebroken het eerste moment dat ik me al helemaal niet meer schaamde 😂
Benen wijd, op de bank, mijn man die vanaf de keuken zo regelrecht naar binnen keek.
Daarna bij gynaecoloog verteld dat mijn man me had geschoren, waarop ze had gezegd dat hij het goed had gedaan😂😂😂
En toen tijdens de strippoging bij de VK.
Alsof het allemaal maar normaal is om in je blote 🐱 te liggen en idereen daarnaar te laten kijken & voelen haha
11 uur geleden
Reactie op jorjam2024
Zo en hoe 😂 joggingpakken zijn echt mijn dagelijks kloffie. Zit alleen wis ...
😂
8 uur geleden
Reactie op kiim92
Ik heb zelf meer met de kerst, dus ben er niet zo mee bezig. Mijn vriend is wel meer van de Sinterklaas, maar we hebben het tot nu alleen gehad over hoe we het willen vieren. Bij ons is er iig 0 kans dat ze óp 5 dec jarig is, want dan ben ik al over de 42 wk.
Hoe denken jullie daarover?
8 uur geleden
In het ziekenhuis, nu echt de laatste loodjes :)
(Geplande keizersnede in een heerlijk warm land)