1104 Reacties

9 uur geleden

Reactie op Sunny-in-Perth

In het ziekenhuis, nu echt de laatste loodjes :) (Geplande keizersnede in ...
Heerlijk! Veel succes 🫶🏼🫶🏼

5 uur geleden

Nou ik zit weer op de bank hoor….. 😩 ik ben echt elk uur wakker, elk uur plassen, omdraaien doet pijn, honger, baby wakker…

5 uur geleden

Reactie op Elineb1990

Nou ik zit weer op de bank hoor….. 😩 ik ben echt elk uur wakker, elk uur p ...
Ben ik de enige die nog duizend dingen aan kant wil krijgen thuis? Kan jij t loslaten? Ik krijg hulp aangeboden van mijn moeder maar merk dat ik het zelf wil doen voor het geval het straks niet meer “kan”

5 uur geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ben ik de enige die nog duizend dingen aan kant wil krijgen thuis? Kan jij ...
Lijkt me lastig als je zulke druk voelt! Ben je nu dan ook dingen aan het doen? En wat voor dingen moet je voor je gevoel nog doen? Ik heb hier geen last van… tis wel aardig aan kant. Wij wonen niet zo groot dus t is altijd wel snel klaar 😅 en mijn man is heel opruimerig dus die laat ik altijd lekker z’n gang gaan.

5 uur geleden

Reactie op kiim92

Hoe voelen jullie zich erbij dat onze kleintjes wellicht zo dicht op Sinter ...
Ik vind alles best zolang het maar niet op 5 december zelf is 🤣 Nu 41+2

4 uur geleden

Haha ik droomde ineens dat ik was bevallen maar niet van 1 baby maar 2 🤣 en toen werd ik wakker.. en dacht shit ik moet nog steeds bevallen..

4 uur geleden

Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon 👶💙. Ben echt zo verliefd! Bevalling was top en mijn vriend heeft mij bijna de hele bevelling gecoacht waardoor dit echt als ons moment heeft gevoeld. Ik voelde mij zo veilig en sterk daardoor. Had wel een verloskundige waarbij ik het idee kreeg dat ze maar gewoon zsm door de bevalling heen wilde (wilde mij steeds meer oxytocine geven terwijl ik echt heeeel vlot al door mijn ontsluiting ging en na een half uur persen wilde ze al een knip zetten). Gelukkig heeft mijn vriend heel goed mijn grenzen kunnen bewaren! Deze nacht is wel echt wennen want we kwamen in de avond thuis en konden niet opgevangen worden door kraamhulp. Jullie nog heeeeel veel succes met de laatste loodjes. Zet hem op! ❤️

3 uur geleden

Reactie op ilse240024

Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon 👶💙. Ben echt zo verliefd ...
Ah wat mooi en klinkt als een mooie ervaring! Gefeliciteerd! ❤️ Heerlijk genieten! En wat super dat jij en je vriend zo jouw grenzen hebben bewaakt!! Top! Leren wij weer van ☺️

3 uur geleden

Reactie op ilse240024

Wauw!! Dat klinkt als een fijne ervaring, geweldig om zo’n vriend te hebben! Heerlijk genieten van jullie lieve zoontje 💙💙

3 uur geleden

Reactie op ilse240024

Ben je nog in bad bevallen trouwens? Of kon je niet aan de mobiele ctg? Zo fijn dat ondanks de spanning ineens en de change of plans het allemaal zo goed is gegaan! Lekker bijkomen en genieten 😊

2 uur geleden

Reactie op Elineb1990

Lijkt me lastig als je zulke druk voelt! Ben je nu dan ook dingen aan het d ...
Ja heb de hele nacht weer het heen en weer gehad.. babykleding anders ingedeeld in de kast, achter de bank stofzuigen, flessensterilisator opgezet, oud papier verzameld en wasjes gedraaid. Ik verga van de bekkenpijn en wordt straks gestript.. maar heb mezelf echt niet in de hand. Ik wil zo even douchen en een ontbijtje halen voordat ik een minidutje doe. Heerlijk dat jouw vriend zo opruimerig is. Mijn man ziet gewoon niks, het zit er niet. Wat ik overigens heb geaccepteerd 🥴.

2 uur geleden

Reactie op ilse240024

Klinkt echt als een droombevalling! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. 💙 En gauw vergeten dat nare mens van een VK 😒

2 uur geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ben ik de enige die nog duizend dingen aan kant wil krijgen thuis? Kan jij ...
Hier ook hoor, heb gister de randjes van de vaatwasser schoongemaakt en het bakje van de wasmachine dat soort onzin 😅

één uur geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ja heb de hele nacht weer het heen en weer gehad.. babykleding anders inged ...
Oh joh slaap je nog wel wat in de nacht? Wat een onrust! Ben je nerveus voor straks? Misschien even rustig douchen, even op bed, ontspanningsoefening doen? Goed op jezelf passen hoor! Maar ik snap wel dat je een soort van opgefokt bent. Hoe langer het duurt hoe kutter het wordt… hoop echt voor je dat het strippen helpt. En dat de baby snel komt!

één uur geleden

Baby is nu al vanaf 3 uur vannacht wakker en constant actief. Is dat normaal? Ik word er echt gek van 😅

één uur geleden

Reactie op Elineb1990

Baby is nu al vanaf 3 uur vannacht wakker en constant actief. Is dat normaa ...
Bij mij is de baby ook sinds gisteren ineens veel actiever

één uur geleden

Reactie op ilse240024

Gefeliciteerd!! En wat fijn dat je zo’n goede steun had aan je vriend. Lekker samen genieten nu 💙

één uur geleden

Reactie op Elineb1990

Nou ik zit weer op de bank hoor….. 😩 ik ben echt elk uur wakker, elk uur p ...
Mijn nacht zag er hetzelfde uit. Maar was wel blijven liggen. Normaal gesproken heb ik er dan naast ieder uur plassen en t vele draaien ook nog hele intense dromen bij. Gaan over van alles en nog wat. Maar daar gelukkig geen last van gehad vannacht, dus dan heb ik ineens al een veel betere nacht 😋 wat een gedoe he. Ik denk maar zo: ben alvast gewend aan gebroken nachten nu 😃

één uur geleden

Reactie op gigi3601

Bij mij is de baby ook sinds gisteren ineens veel actiever
Kan een voorteken zijn 😜 net als honderdmiljoen andere dingen. Bij mij is ze vaak zo actief, al vanaf dat ik haar kan voelen. Alleen niet elke nacht zo lang.. en nu gewoon weer uuuuren. En het doet me zo’n pijn in mn bekken, langs m’n urineleider. Heb wel eens het gevoel alsof het nooit gaat passen daar beneden . Ja die dromen heb ik ook! Terror. Slaap je eindelijk heb je dat weer

één uur geleden

Reactie op ilse240024

Gefeliciteerd met jullie zoontje! 🩵