1235 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ik hoop dit ook zo 😩 benieuwd hoe het gaat morgen met ons!
Ik duim voor je mee!! Hoe laat moet je?

2 dagen geleden

Reactie op kiim92

Ik duim voor je mee!! Hoe laat moet je?
18 uur pas… maar ik doe het echt alleen als het zin gaat hebben volgens de vk omdat ik als mevrouw er zondag nog niet is in de middag een ballon krijg. Dus het einde is hier wel echt echt in zicht maar de loodjes worden elke dag nog zwaarder… Jij?

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

18 uur pas… maar ik doe het echt alleen als het zin gaat hebben volgens de ...
Om 11:30 Hier hetzelfde. Ze gaat eerst kijken of het echt kan/zin heeft… zodat ik niet onnodig met nog meer harde buiken/krampen zit. Want anders krijg ik dinsdag ballonnetje tenzij er maandag nog plaats is.. dus ook hier is het einde echt in zicht gelukkig. Dan heb ik liever wat extra rust 🙈 Heb sinds 2 dagen menstruatiekrampen.. hierdoor even de hoop gehad dat het zelf zou beginnen… maar helaas 😅

2 dagen geleden

Reactie op kiim92

Om 11:30 Hier hetzelfde. Ze gaat eerst kijken of het echt kan/zin heeft… ...
Ja heel verstandig hoor! Zo voel je je al ellendig genoeg. Strippen is maar effectief bij 1 op de 6 en meestal pas na 2 keer vertelde ze dus ja ik ga er eigenlijk niet vanuit dat het iets gaat opleveren. Ik ben ook zo’n type dat daar ter plekke nog kan zeggen nee gaat niet gebeuren puur op gevoel dus we gaan het zien 🫠 Maandag geeft net weer wat meer ruimte voor 5 december haha! Ik ken trouwens meerdere mensen die na 41 weken zijn ingeleid en weeën kregen door de ballon en daardoor zijn bevallen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan strippen eerlijk gezegd!

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ja heel verstandig hoor! Zo voel je je al ellendig genoeg. Strippen is maar ...
Ja precies.. het moet voor ons ook goed voelen! Dat gaf mijn vk ook aan inderdaad, dat een ballonnetje vaak effectiever is dan strippen.. iig voor volgend weekend hebben wij ook ons baby’tje vast 🥹🥰

2 dagen geleden

Ik meld me ook aan. Ben vandaag 40+5 en had ook afspraak bij de vk. Alles zag er nog goed uit. Bloeddruk is goed baby beweeg goed en hartje klopt netjes. Maar is eerste bevalling en wil daarom niet tot 42 weken wachten. We hebben afgesproken om maandag te gaan strippen als het lukt. Ben ook doorverwezen naar ziekenhuis om inleiding te bespreken ergens volgende week. Hoop wel dat ze tot maandag gewoon zelf komt.

2 dagen geleden

Hi ladies, ik lees al een poos mee omdat ik ook een kleine escargot in mijn buik heb zitten. Vandaag ben ik 41+5 zwanger van mijn eerste kindje. Heb een heerlijke, probleemloze zwangerschap en was de 16e uitgerekend. Maar tot op de dag van vandaag nog geen spruitje in mijn armen. Ik ben deze week 2 keer gestript, maar dat heeft (behalve verlies van de slijmprop) helaas niets gedaan. Daarom gaan we morgen inleiden door plaatsing van een ballonnetje. Zaterdagochtend mag ik mij dan melden voor de rest (en gaan we dus pas naar huis als we de kleine in de armen hebben). Ik geloof echt in een natuurlijke zwangerschap en heb de TENS en het beval al weken in huis. Het is dus even schakelen en ik merk dat ik daardoor wel iets vertrouwen in mijn lijf verlies (“er gebeurt echt niets!”). Tegelijkertijd kijk ik uit naar morgen en de komende dagen. Hoe dan ook zullen we dan onze spruit ontmoeten na heel, heel lang wachten (en hier en daar een traantje die gepaard gaat met deze roller coaster). It’s all good, al moet ik dat wat vaker tegen mijzelf zeggen.

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Kun je het niet laten checken en op basis van wat de verloskundige inschat ...
We zijn erover uit! We gaan zondag voor de eerste strip poging met precies 41 weken. Ondertussen zit ik steeds tegen haar te praten dat ze dus moet opschieten als ze geen gefriemel aan haar wil 😂

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

18 uur pas… maar ik doe het echt alleen als het zin gaat hebben volgens de ...
Succes morgen!!

2 dagen geleden

Reactie op kiim92

Om 11:30 Hier hetzelfde. Ze gaat eerst kijken of het echt kan/zin heeft… ...
Succes morgen!!

2 dagen geleden

Ik lees soms nog even mee omdat het zo’n warm clubje is hier, houd vol dames 🙏🏼 Het is voor zoooon fijn doel. Tis niet lang meer!

2 dagen geleden

Reactie op gigi3601

We zijn erover uit! We gaan zondag voor de eerste strip poging met precies ...
Hahaha heel goed!! Blijven praten! Ferm toespreken 😜 Goed dat jullie naar jullie gevoel luisteren en keuzes maken! Dapper! Thanks jullie gaan t heeuren

2 dagen geleden

Reactie op lonn2424

Hi ladies, ik lees al een poos mee omdat ik ook een kleine escargot in mijn ...
Een kleine escargot 😂 lief en traag haha erg leuk. Dat is inderdaad even schakelen zeg! Ook al een te lekker zwembad, of voor jou dan een te lekkere moestuin gecreëerd! Maar het gaat helemaal goed komen! Ik probeer maar te denken dat de baby zo lekker ontwikkeld is en net wat meer body heeft om de wereld gaat aan te kunnen 😊 dit is voor jullie allebei de veiligste optie! Laat het maar weten! Succes you van do this 🍀

2 dagen geleden

Reactie op lonn2424

Wat goed dat je toch zo lang hebt kunnen afwachten. Ik begrijp je gevoel heel goed, want zo stond ik er ook in. Maar blijkbaar hebben we dus even een extra zetje nodig om de bevalling te krijgen die we nodig hebben. Ik zou er niet te lang bij stil staan, iedere bevalling loopt zoals het zou moeten & ik hoop dat je terug kan kijken op toch een mooie bevalling, ook al loopt deze anders dan gepland ❤️ Heel veel succes morgen

2 dagen geleden

Reactie op lonn2424

Wij lopen op een dag na gelijk! Vandaag 41+4 en ik word morgen ingeleid. Vorige week geprobeerd te strippen, maar helaas was er niks mogelijk. We hadden het liefst dat alles natuurlijk op gang zou komen. Na 6 rondes ovulatie-inductie met letrozole te hebben gehad, voelt het best als een domper dat mijn lichaam nog niet natuurlijk de boel in gang heeft gezet. Ik snap jouw gevoelens echt compleet! Maar ik merk dat het plannen van de inleiding wel wat rust heeft gegeven, ik slaap er echt beter door. Succes zaterdag, you got this mommy!

2 dagen geleden

41+1 en om 13:00 uur gestript. Ik kreeg toen menstruatieachtige krampen. Die waren rond 19:00 uur helemaal verdwenen en nu niks…. Ik type dit met tranen in mijn ogen, want ben echt op. Alles doet pijn en het strippen viel me ook vies tegen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeuren. Maar waarom wil ze niet komen? Wat doe ik verkeerd?

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

41+1 en om 13:00 uur gestript. Ik kreeg toen menstruatieachtige krampen. Di ...
Ah mop. Je doet niks verkeerd, ze is gewoon erg gelukkig in je buik. Neemt niet weg dat jij er helemaal klaar mee mag zijn, het duurt voor je gevoel vast al eeuwen. Dikke knuffels en een hart onder de riem, nog even volhouden. Zoals mijn verloskundige zei: uiteindelijk komen ze er allemaal uit.

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

41+1 en om 13:00 uur gestript. Ik kreeg toen menstruatieachtige krampen. Di ...
Ach wat balen voor je. Dit was zo’n strohalm en helaas… je kan er niks aan doen! De baby bepaalt wanneer de baby komt, ze vindt jouw zwembadje gewoon nog erg fijn en ontwikkelt zich daar tot een sterke baby! We hebben t gewoon niet voor t zeggen. Maar ik snap wel wat je zegt hoor. Voor mij voelt het ook een beetje zo, ik was snel zwanger maar voor de rest ben ik er mega slecht in, zowel fysiek als mentaal en ik ben nu 40+4 en niks nul tekenen. Dan maar een inleiding! Veiligst voor mama en baby en dan is het klaar 😊 komt allemaal goed echt! Het moet alleen nog even uit je kleine teen komen maar dat kan je!

2 dagen geleden

Reactie op Elineb1990

Ach wat balen voor je. Dit was zo’n strohalm en helaas… je kan er niks aan ...
Wat knap van je dat je het met 41 + 4 zo goed kan relativeren! Echt petje af; elke dag extra is na 41 weken zwaar. Ik ga mijn best doen om mee te varen op dit positieve bericht. Dankjewel ❤️

2 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Wat knap van je dat je het met 41 + 4 zo goed kan relativeren! Echt petje a ...
Oh wacht 40+4. Alsnog knap 😮‍💨toen was ik er klaar mee. Inleiding klinkt echt als een verlossing overigens…