751 Reacties

één maand geleden

Reactie op Smos

En als je de trucjes toepast? O.a. op je zij liggen, iets kouds of warms dr ...
Ja heb dat gehad inderdaad tussen 37 en 38 weken ongeveer toen was dat bij mij ook extreem. Nu heb ik echt een drukkend gevoel onder, zowel voor als achter 😅 en veel harde buiken. Probeer de trucjes wel toe te passen maar merk aan mezelf dat ik nu gewoon elke minuut eigenlijk bevestiging wil… dat kan ook niet natuurlijk haha.

één maand geleden

Reactie op FräuleinV

Pff… ik vind het zo lastig die laatste weken. En dan krijg ik ook nog eens ...
Jij mag dat zeker wel vinden en ook uitspreken. Goed zelfs dat je dat doet. ❤️

één maand geleden

Ik vind het zo lastig. Morgen 37 weken. Ben echt blij met de zwangerschap en het kindje ❤️ Ben alleen zo mega moe en uitgeput. Heb er gewoon geen zin meer in, wil alleen maar rust rust en slapen. Een zoontje van 1,5 rond lopen. Super lief ventje maar op dit moment is alles vermoeiend en te veel lijkt wel. Ik ben zo moe en heb hoofdpijn maagzuur/misselijk. Wil gewoon slapen heel lang slapen 😴 Sorry voor m’n klaagzang😕😬

één maand geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ik vind het zo lastig. Morgen 37 weken. Ben echt blij met de zwangerschap e ...
🤍🤍🤍

één maand geleden

Reactie op Groenebank2.0

Nou, dat mag hier toch? :) We hebben allemaal een kinderwens, niet perse zwangerschapswens toch? Het is ook gewoon echt zwaar… ik ben ruim 38 weken en kan wel janken steeds. Alles doet zo’n pijn en ben zo moe.

één maand geleden

Mijn mood is inmiddels 180 graden gedraaid. Na nader onderzoek is nergens te vinden dat bloed in de urine normaal is of überhaupt past bij een naderende bevalling. Uit het verslag van de HAP is ook eiwit +1 in de urine te zien, niet benoemd. Dit kan 3 dingen betekenen; 1. Gewoon perongeluk afscheiding bij de urine 2. Nierschade (zou passend zijn bij een niersteentje, passen klachten ook wel bij) of 3. Een (beginnende) zwangerschapsvergifteging. Tel daarbij op dat met de dag mijn bekken steeds meer pijn doen, ik kom inmiddels bijna niet meer zelf uit bed en draaien is dramatisch. Ik heb zojuist een mental breakdown gehad, ik vind er allemaal geen reet meer aan. Stomme laatste weken 🫥

één maand geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ja herkenbaar ik heb dat dus ook. Ik ben zwanger moe. Kijk erg uit naar m'n baby en ben dankbaar dat ik zwanger mocht worden maar ben er helemaal klaar mee. Idd die maagzuur, zware buik, moe, futloos, obstipatie etc. En dan de laatste weken lijken wel een eeuwigheid te duren. En ook, denk bij elke krampje: oo het gaat beginnen maar dan toch niet. Ik zie t nu wel wanneer t komt. Anders word ik gek van mezelf 😅

één maand geleden

Net terug van de verloskundige (had sws al een afspraak) het leek alsof zei dacht dat de baby binnenkort wel geboren zou worden. Afgelopen nacht ook krampen in mn buik en rug gehad ongeveer 2 uur wel onregelmatig. Ze heeft mn hb geprikt omdat ik ook erge hoofdpijn heb die was aan de lage kant dus mag beginnen met ijzerpillen. Hoop dat dat werkt 😅

één maand geleden

Reactie op wendyv3

Ja herkenbaar ik heb dat dus ook. Ik ben zwanger moe. Kijk erg uit naar m'n ...
Nou dat hè! Ieder krampje…. Pff echt je word er soms bijna gek van idd 🤣

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Mijn mood is inmiddels 180 graden gedraaid. Na nader onderzoek is nergens t ...
Oeps 😬 wat een narigheid zeg! Pff komen ze nu lekker mee. Gaan ze verder nog iets onderzoeken nu?

één maand geleden

Reactie op Groenebank2.0

Oeps 😬 wat een narigheid zeg! Pff komen ze nu lekker mee. Gaan ze verder n ...
Heb uiteindelijk de verloskundige gebeld, die wilt het morgen ochtend nogmaals controleren op de eiwitten. Bloed in de urine heb ik nagevraagd bij de huisarts, daar wacht ik nog op antwoord. Heb een dutje gedaan, dat deed ook wonderen 🥴😂 bleek ook gewoon heel moe en daardoor een beetje labiel te zijn

één maand geleden

Ik ben de harde buiken zozozozo zat... sinds week 35 heb ik elke dag zo veel harde buiken. Soms, zoals de afgelopen dagen en vandaag, de hele dag door om de 5 a 10 minuten. Vandaag 39 weken. Het lullige eraan vind ik ook dat het niks doet. Het zorgt niet voor ontsluiting, het doet niks met de baarmoedermond, het bereidt nergens op voor, helemaal niks, het is alleen maar retevervelend 😠 Zo, dat ook weer even kwijt.

één maand geleden

Reactie op Nootje90

Ik ben de harde buiken zozozozo zat... sinds week 35 heb ik elke dag zo vee ...
Ik heb precies hetzelfde, nog geen 4 weken maar al wel een week iedere dag harde buiken en oefen weeën maar er zet niets door. Ben 39+3 en ik ben het zo beu aan het raken 😅

23 dagen geleden

Fysiek gaat het allemaal nog wel oke, maar ik ben HORMONAAL ineens 😅 die chagrijnigheid voordat je ongesteld moet worden, vreselijk.

23 dagen geleden

Die moeheid en dat niet lekker kunnen liggen, met hoofdpijn wakker worden en gaan slapen, zere rug en vreselijk chagrijnig zijn en dan die lood zware benen Ow man, ik word gewoon knetter van mezelf. En dan denk ik waarom ben ik eigenlijk zwanger op deze manier kan ik toch helemaal niet bevallen laat staan voor de baby en dreumes zorgen straks 🥴😢

23 dagen geleden

Ik ben wat grieperig aan het worden, kan helemaal niks vandaag. Lig alleen maar in bed. Mijn moeder heeft net even geholpen in huis met opruimen en poetsen.

23 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ik ben wat grieperig aan het worden, kan helemaal niks vandaag. Lig alleen ...
Heerlijk zo’n moeder!❤️ Hoop dat je je gauw wat beter voelt

23 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Die moeheid en dat niet lekker kunnen liggen, met hoofdpijn wakker worden e ...
Echt net leuk he… ik voel me dan zo’n zeur. Heb jij dat ook? Jammer dat we niet kunnen genieten van de laatste loodjes.. hopelijk komt onze bevallingen snel

23 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Echt net leuk he… ik voel me dan zo’n zeur. Heb jij dat ook? Jammer dat we ...
Ja, voel me inderdaad dan echt een zeur. (Tot nu toe zwangerschap volgens het boekje zeg maar) Had hier ook totaal geen last van bij m’n vorige zwangerschap. Toen genoot ik juist extreem van de zogenoemde laatst loodjes dat de bevalling begon had ik totaal niet zien aankomen 🤪

23 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Ja, voel me inderdaad dan echt een zeur. (Tot nu toe zwangerschap volgens h ...
Ah je hebt t eerder mee gemaakt.. jaa zo oneerlijk. Ik mocht idd ook 8 maanden lang niet klagen, had weinig klachten. Elke dag probeer ik me sterk te houden maar het lukt niet altijd.