752 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Heerlijk zo’n moeder!❤️ Hoop dat je je gauw wat beter voelt
Grieperig kan een voorteken zijn van bevalling:)

22 dagen geleden

Ik heb besloten dat de kleine man nog een paar dagen mag blijven zitten 😂🫣 niet dat ik een keuze heb overigens.. Anyway, ik ben dus behoorlijk aan de diarree door de antibiotica en ik heb niet perse zin om alles en iedereen onder te poepen tijdens de bevalling. Ja ik weet dat bijna iedereen poept maar er is een verschil tussen explosieve diarree en een drolletje 😂

22 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Ik heb besloten dat de kleine man nog een paar dagen mag blijven zitten 😂� ...
Jaaa echt he.. daar ben ik ook bang voor. Zoals bijvoorbeeld in bad… dat je heel vloeibare poep hebt.. dat is toch anders als een normale drol…

22 dagen geleden

nou ik ben er ook heel erg klaar mee sinds week 30 alleen maar kramp naar het ziekenhuis opgenomen geweest twee keer elke keer horen ze gaat vroeger komen ben nu 37+1 en het super zat volgende week vrijdag weer controle maar volgens de verloskundige gaan we dat niet halen en die verrekte pijn lijkt wel of ik al bevallen ben zoveel pijn heb ik elke dag en nacht en dat al zeven weken ben helemaal op kan niet meer hopenlijk houd het snel op

22 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Gelijk na de antibiotica maar bevallen dan 🤭 zijn je darmen nog goed leeg 😉😉😅

22 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Haha ik moet hier echt hard om lachen 🤭

22 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Jaaa echt he.. daar ben ik ook bang voor. Zoals bijvoorbeeld in bad… dat je ...
Hahaha ja, zeker in bad. Een drolletje kan je nog vissen en eruit scheppen 😂

22 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Gelijk na de antibiotica maar bevallen dan 🤭 zijn je darmen nog goed leeg ...
Haha ja, dat wel. Vanaf nu niet meer eten en dan gewoon compleet schone darmen. Helemaal niet poepen tijdens de bevalling 😜

22 dagen geleden

Reactie op nathasja-24

nou ik ben er ook heel erg klaar mee sinds week 30 alleen maar kramp naar h ...
Sterkte! Aan je foto te zien heb je ook al een paar lieve kindjes rondlopen waar je voor wilt zorgen. Hopelijk komt de baby nu echt snel en knap je daarna ook weer vlug op!

22 dagen geleden

ja klopt heb drie lieve jongens rond lopen van 7,4 en twee en nu een meisje erbij dat is wel bijzonder en dankjewel

22 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Hahaha ja, zeker in bad. Een drolletje kan je nog vissen en eruit scheppen ...
Voor mij is dit sowieso al een reden dat ik niet in bad zou willen bevallen 🫣

22 dagen geleden

Reactie op Nurse541

Een vriendin van mij had laxeermiddel gekregen bij haar inleiding en ruggenprik. Die heeft letterlijk het hele bed onder gescheten 😂😂😂 en ook niet 1 keer, maar ze moesten haar bed meerdere keren verschonen 🫣😭zou me echt kapot schamen hahahahha

22 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Jaaa echt he.. daar ben ik ook bang voor. Zoals bijvoorbeeld in bad… dat je ...
Dit is ook mijn angst 😂

21 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Een vriendin van mij had laxeermiddel gekregen bij haar inleiding en ruggen ...
Je gaat weinig energie over hebben tijdens de bevalling om je hier zorgen om te maken hoor, je hebt wel wat beters te doen 😉

21 dagen geleden

Ben nu 40+1 en voel me zo ontzettend onrustig 😅 weet niet wat het is maar zou bij wijze van heel diep weg willen kruipen in een donker holletje. Meer dames die dit gevoel zo herkennen? Voel me dan wel weer te opgelaten om m'n schoonouders te vragen of ze m'n peuter vandaag kunnen vermaken 😅

21 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Poepen is wel heel normaal. Bijna iedereen doet dat tijdens de bevalling. Is ook n teken dat je goed perst en t schijnt zelfs goed te zijn voor afweer systeem van je baby. Dus heel gewoon. Niet schamen :)

21 dagen geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ben nu 40+1 en voel me zo ontzettend onrustig 😅 weet niet wat het is maar ...
Ja gewoon lekker in je eigen bubbel even geen herrie om je heen 🤭 Lijkt me ook heerlijk maar net wat je zegt durf ook niemand echt te vragen om op m’n zoontje te passen 🤣

21 dagen geleden

Vandaag op het termijn dat m’n eerste zoon is geboren. Ergens zou het best leuk zijn als deze ook komt. Vandaag! 🤪

21 dagen geleden

Hoe vervelend het ook is! En ik zou dit ook echt niet willen pfff. Laat je angst voor poep niet de bevalling in de weg zitten! Dat zou toch zonde zijn. Je hebt belangrijke dingen te doen dan je daar druk om maken.

21 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Hahaha oeps.. soms kan harde ontlasting wel het persen moeilijker maken. Ik heb zelf denk ik zo'n 80-100 bevallingen gezien en begeleid, dit zijn wel echt uitzonderlijke gevallen. Over het algemeen gaat het elke keer om kleine beetjes poep die discreet weg worden geveegd. Dit zijn inderdaad niet de dingen waar je op hoopt, echter op het moment zelf krijg je er niet super veel van mee.