9 Reacties

6 maanden geleden

Ja hier ook, net zo laag als jou. Gelukkig nog niet flauw gevallen maar wel paar keer bijna. Bij mij is het advies ook extra zout, drop en bouillon. Voel me vaak erg flauw of duizelig

6 maanden geleden

Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook. Mij hielp het om in de ochtend koffie te drinken.

6 maanden geleden

Hier ook.!Idd net zo laag ook. Zo zo zo zo zo vervelend en al helemaal op je werk. Drop boullion en zout is daar haast niet tegenop te eten en drinken. Ik neem sowieso maar extra floradix vloeibaar om me wat sterker te voelen

6 maanden geleden

Ik heb dit ook en ik kreeg van een vriendin de tip om elke keer als je je licht in je hoofd voelt worden je bovenlichaam en kaken aan te spannen. Het heeft mij al een paar keer geholpen :)

6 maanden geleden

Krijgen/kregen jullie een meisje of een jongen ? Of maakt dat geen verschil?

6 maanden geleden

Reactie op Mriek27

Ik heb dit ook en ik kreeg van een vriendin de tip om elke keer als je je l ...
Superhandige tip nog niet eerder gehoord

6 maanden geleden

Ik heb ook een lage bloeddruk. Wordt er mega misselijk van en moet overgeven. Was 104/48 vandaag. Ik heb nu ook advies gekregen extra zout te eten.

6 maanden geleden

Zoethoutthee hielp hier goed, bloeddruk was met een paar dagen 10 omhoog. Wel heel goor trouwens dus toen in me weer enigszins beter voelde ben ik er snel weer mee gestopt 😄

6 maanden geleden

Reactie op ZomaarBetty

Zoethoutthee hielp hier goed, bloeddruk was met een paar dagen 10 omhoog. W ...
Oh heel fijn om te lezen dat het zo goed helpt! Ik kreeg deze tip ook van een alternatieve geneeswijzer. Ga het zeker proberen. Ben zo ontzettend moe door de lage bloeddruk.