8 Reacties

één maand geleden

Super naar he! Ik zit aan 92/48 gemiddeld. Merk het de laatste weken vooral in de ochtend. Echt flauwgevallen ben ik nog niet, heb nu standaard Aquarius bij me, dan trek ik vrij snel weer bij. Ik moet volgende week bloedprikken en dan wordt ook gekeken naar het ijzergehalte. Dat al gecheckt bij jou?

één maand geleden

Ik volg even mee! Ik heb geen idee wat je kan doen namelijk. En ik herken je gevoel van niet serieus worden genomen. Inderdaad de klassiekers; "Goed rusten" "wat meer zout" "vervelend zeg", die heb ik inmiddels ook al gehoord van de vk, maar het is écht om moedeloos van te worden, dus ik voel met je mee! Afgelopen week was drama hier en dan ook nog met die warmte erbij. Hoe ga jij ermee om?

één maand geleden

Ik heb thuis en op het werk Kippen Bouillon blokjes liggen.. die doe ik dan in een grote mok warm water. probeer die te pakken als ik het nodig heb, zit ook rond de 90/50. Of het helpt geen idee, maar daar zit in ieder geval genoeg zout in

één maand geleden

Je kan er niks mee doen helaas. Zelfs extra zout is zo minimaal dat t niet echt top werkt. Teveel is ook weer niet goed in een zwangere situatie. T is echt een ontzettend vervelende kwaal. Ik ben nu 29 weken, vierde kindje en zit zo gemiddeld rond de 70/35. Je kan je voorstellen dat ik half zwevend m’n ding probeer te doen. Duizelig, slap. Probeer zo nu en dan te liggen. Succes en hou vol!

één maand geleden

Ik heb ook een hele lage bloeddruk op z’n laagst 88/48 gemeten ofzo, moet zeggen dat ik er zelf geen last van heb. Altijd een lage bloeddruk, zodra ik er wel last van heb ga ik altijd dropjes eten!

één maand geleden

Hoihoi ik loop hier dus ook al sinds het begin van mijn zwangerschap mee rond. Ben gedwongen door mn werk om de ziektwet in te gaan omdat ik continu flauw bleef vallen. Ee hebben naar alle mogelijke oplossingen gezocht maar helaas is er niet veel dat helpt. Toch de klassiekers; Veel rust, regelmatig eten en luisteren naar je lichaam. Ik ben vaak in de ochtend wel redelijk oke dus dan probeer ik wat meer te doen. De warmste momenten van de dag vermijden is ook een goede. Steunkousen dragen kan helpen maar het is geen magische oplossing. Ik ben het met je eens, er is geen klap aan maar ik maak er maar het beste van.

één maand geleden

Hier ook rond de 84/49. Heb nu een modus gevonden wat enigszins helpt met: - water met Keltisch zout; - bouillon drinken; - lakrisal; - dubbel zoute drop. (Te veel zout plas je weer uit dus no worries 😉.)

één maand geleden

Hoi framboos. Ja ik heb precies hetzelfde. Ik word heel beroerd, zie vlekken, val soms echt even weg en moet daarna overgeven. Doorweekt van het zweet kom ik daarna beetje bij. Soms weet ik gewoon dat het mis gaat en er niks aan te doen is. Maar soms ben ik het voor, dan in openbare plekken ga ik hurken (alsof ik m’n veters strik of mijn tas op de grond doorzoeken). Dit helpt! Ook klem ik met mijn kaken en probeer ik rustig te blijven ademen. Zoute dingen als de aanval in aantocht is heeft geen zin meer maar ik neem altijd zout dropje als ik ga fietsen bv. Want ik weet dat als ik afstap mijn bloeddruk heel erg zakt. O en een kop koffie kan ook helpen! Het is gewoon echt vreselijk maar bedenk dat het voor de baby gezonder is dan een te hoge bloeddruk ;).